Doświadczenie zawodowe
Menadżer Sieci Multiagencyjnej
- zarządzanie podległą siecią sprzedaży (woj. mazowieckie),
- rekrutacja nowych partnerów biznesowych w kanale Multiagencyjnym,
- analiza celów sprzedażowych,
- szkolenia produktowe struktury sprzedaży
- akceptacja odstępstw od taryf i OWU, w ramach posiadanych pełnomocnictw,
- monitorowanie działań konkurencji,
- kształtowanie wizerunku Firmy.
- rekrutacja nowych partnerów biznesowych w kanale Multiagencyjnym,
- analiza celów sprzedażowych,
- szkolenia produktowe struktury sprzedaży
- akceptacja odstępstw od taryf i OWU, w ramach posiadanych pełnomocnictw,
- monitorowanie działań konkurencji,
- kształtowanie wizerunku Firmy.
Starszy Specjalista ds. Rozwoju Produktów Ubezpieczeń Komunikacyjnych
- zarządzanie portfelem ubezpieczeń komunikacyjnych w ramach programów: pakiety dealerskie oraz leasingowe,
- tworzenie i modyfikacja ogólnych i szczególnych warunków ubezpieczenia,
- opracowywanie taryf składek oraz instrukcji do obsługi ubezpieczeń,
- underwriting w zakresie zarządzanych linii ubezpieczeń komunikacyjnych,
- tworzenie programów i materiałów szkoleniowych oraz realizacja szkoleń dla kanałów dystrybucji ubezpieczeń komunikacyjnych,
- realizacja i koordynowanie projektów biznesowych w obszarze ubezpieczeń komunikacyjnych,
- tworzenie i modyfikacja ogólnych i szczególnych warunków ubezpieczenia,
- opracowywanie taryf składek oraz instrukcji do obsługi ubezpieczeń,
- underwriting w zakresie zarządzanych linii ubezpieczeń komunikacyjnych,
- tworzenie programów i materiałów szkoleniowych oraz realizacja szkoleń dla kanałów dystrybucji ubezpieczeń komunikacyjnych,
- realizacja i koordynowanie projektów biznesowych w obszarze ubezpieczeń komunikacyjnych,
Specjalista ds. Programów Pakietów Dealerskich
- przygotowywanie warunków szczególnych dla prowadzonych programów,
- przygotowywanie procedur rozliczeniowych, instrukcji, umów o współpracy w prowadzonych programach,
- współpraca z Departamentem Likwidacji Szkód Indywidualnych,
- analiza wyników szkodowych podległych programach poprzez analizę tabel przestawnych i raportów sprzedażowych,
- współpraca z pośrednikami, brokerami, dealerami,
- testowanie zmian w systemach internetowych w ramach prowadzonych programów,
- monitorowanie zmian rynkowych - konkurencji,
- przygotowywanie ofert promocyjnych - przeliczanie stawek,
- współpraca z Centrum Obsługi Klienta odnośnie bieżącej obsługi,
- obsługa i rozliczanie programów Assistance realizowana za pośrednictwem firmy Starter i Pol-Assistance,
- przygotowywanie procedur rozliczeniowych, instrukcji, umów o współpracy w prowadzonych programach,
- współpraca z Departamentem Likwidacji Szkód Indywidualnych,
- analiza wyników szkodowych podległych programach poprzez analizę tabel przestawnych i raportów sprzedażowych,
- współpraca z pośrednikami, brokerami, dealerami,
- testowanie zmian w systemach internetowych w ramach prowadzonych programów,
- monitorowanie zmian rynkowych - konkurencji,
- przygotowywanie ofert promocyjnych - przeliczanie stawek,
- współpraca z Centrum Obsługi Klienta odnośnie bieżącej obsługi,
- obsługa i rozliczanie programów Assistance realizowana za pośrednictwem firmy Starter i Pol-Assistance,
Specjalista ds. Obsługi Ubezpieczeń Komunikacyjnych
- udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów, agentów i innych jednostek w firmie dot. obsługi polis komunikacyjnych,
- prowadzenie korespondencji z PBUK, UFG, Rzecznikiem Ubezpieczonych oraz innymi instytucjami,
- obsługa ubezpieczeń zawieranych przez internet,
- wyjaśnianie niezgodności we wpłatach,
- generowanie wznowień ubezpieczeń,
- wykonywanie operacji polisowych w systemie technicznym,
- prowadzenie korespondencji z klientami,
- rozwiązywanie umów obowiązkowych nieprawidłowo wznowionych,
- rozpatrywanie skarg i zażaleń klientów,
- dokonywanie zwrotów składek,
- prowadzenie korespondencji z PBUK, UFG, Rzecznikiem Ubezpieczonych oraz innymi instytucjami,
- obsługa ubezpieczeń zawieranych przez internet,
- wyjaśnianie niezgodności we wpłatach,
- generowanie wznowień ubezpieczeń,
- wykonywanie operacji polisowych w systemie technicznym,
- prowadzenie korespondencji z klientami,
- rozwiązywanie umów obowiązkowych nieprawidłowo wznowionych,
- rozpatrywanie skarg i zażaleń klientów,
- dokonywanie zwrotów składek,
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Likwidacji Szkód
- rejestracja szkód komunikacyjnych i majątkowych w systemie technicznym,
- udzielanie informacji o etapie likwidacji szkody,
- rozpatrywanie skarg i zażaleń klientów,
- obsługa klienta z zakresu likwidacji szkód,
- współpraca z Dealerami w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych,
- udzielanie informacji o etapie likwidacji szkody,
- rozpatrywanie skarg i zażaleń klientów,
- obsługa klienta z zakresu likwidacji szkód,
- współpraca z Dealerami w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych,
Szkolenia i kursy
- ukończone szkolenie z zakresu działalności CitiInsurance Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
- ukończone szkolenia z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych w Okręgowym Oddziale PZU S.A. w Warszawie trwające 150 godzin
- ukończone szkolenie z zakresu wdrażania produktów w TUiR Allianz Polska S.A.
- ukończone szkolenie z telefonicznej obsługi klienta przeprowadzone przez firmę Krauthammer
- ukończone szkolenia z zakresu ubezpieczeń komunikacyjnych w Okręgowym Oddziale PZU S.A. w Warszawie trwające 150 godzin
- ukończone szkolenie z zakresu wdrażania produktów w TUiR Allianz Polska S.A.
- ukończone szkolenie z telefonicznej obsługi klienta przeprowadzone przez firmę Krauthammer
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Inne
- prawo jazdy kat.B (od 2002)