Kamil Kot

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA, APN Promise S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

APN Promise Sp. z o.o.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
• weryfikowanie i aktualizowanie danych w bazie klientów
• budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
• budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
• telefoniczne pozyskiwanie nowych kontaktów
Logo
Młodszy Specjalista ds. Administracji Pożyczek
Towarzystwo Inwestycji Społeczno - Ekonomicznych S.A. (Warszawa)
• administracja pożyczek
• sporządzanie umów pożyczek, aneksów, harmonogramów spłaty pożyczek oraz różnego rodzaju zaświadczeń
• rozliczanie pożyczki na podstawie faktur przesyłanych przez klienta
• tworzenie opracowań i raportów
• weryfikacja dokumentów przesłanych przez pośrednika lub klienta
• telefoniczny kontakt z pośrednikami i klientami
Logo
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI POLIS
Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A. (Warszawa)
• sporządzanie umów ubezpieczenia, aneksów i porozumień do umów oraz cesji
• obsługa umów w zakresie rachunków z tytułu składki, zgłoszeń obrotów
• monitorowanie płatności wobec KUKE S.A.
• wprowadzanie danych do systemu informatycznego
• sporządzanie analiz dla doradców
• telefoniczny kontakt z doradcami
Bank BNP Paribas
Specjalista I stopnia ds. operacyjnych
• wypłata kredytów gotówkowych, konsolidacyjnych i odnawialnych w systemie bankowym
• przygotowanie aneksów wraz z dokumentacją powiązaną do umów kredytowych
• weryfikacja dokumentów otrzymanych wraz ze zleceniami rejestracji umowy kredytu/pożyczki
• potwierdzenie spełnienia warunków uruchomienia środków pieniężnych
• rejestrowanie w systemie informatycznym umów kredytów/pożyczek
• weryfikacja dokumentacji dotyczącej ustanowionych zabezpieczeń kredytów/pożyczek
• wprowadzanie i aktualizacja zabezpieczeń w systemie informatycznym
• telefoniczny kontakt z doradcami finansowymi
Idea Bank S.A.
Specjalista, Specjalista ds. Weryfikacji oraz Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Kredytowej i Uruc
• weryfikacja klienta i kontrahenta w systemie
oraz dostępnych bazach (KRD, MIG-BR, BIK i LEX)
• analiza i weryfikacja wyciągów historii płatności faktur kontrahenta z klientem w systemie def2000
• wybór kontrahenta spełniającego kryteria zgodnie z Kartą Produktu oraz procedurami wewnętrznymi Biura Analiz
• weryfikacja dokumentów kredytowych w systemie
bankowym Rexs
• weryfikacja autentyczności wystawionych zaświadczeń ZUS i US
oraz zakładanie kartotek dla firm i osób indywidualnych
w systemie def2000
• pisanie umów dotyczących pożyczek bezzwrotnych, kredytów obrotowych i inwestycyjnych i weryfikacja kompletności dokumentów leasingowych
• telefoniczny i mailowy kontakt z doradcą finansowym
Getin Noble Bank S.A.
Specjalista ds. Obsługi Portfela oraz Młodszy Specjalista ds. Archiwizacji Dokumentów
• weryfikacja spełnienia warunków po wypłacie kredytu
• telefoniczny i mailowy kontakt z doradcą finansowym
• tworzenie pism dla klientów
• indeksowanie dokumentów
• archiwizacja i wysyłka dokumentów kredytowych do firmy zewnętrznej
ING Bank Śląski SA
Młodszy Specjalista
• telefoniczna obsługa klientów ING OFE i ING TUnŻ
• aktualizacja danych klientów w systemie
• informowanie o dalszych procedurach postępowania w sprawie wypłat środków finansowych z OFE
General Electric
Asystent w Dziale Kredytów Mieszkaniowych - Departament Obsługi Klienta - Pion Operacji
• telefoniczny i mailowy kontakt z doradcą finansowym
• aktualizacja danych klientów w systemie
• wysyłka pism na życzenie klienta
(aneksy, zmiana terminu płatności, zmiana oprocentowania, zaświadczenia do urzędu skarbowego)
Logo
Konsultant
Finanse – Agent Transferowy Sp. z o.o. (Warszawa)
• telefoniczna i mailowa obsługa klientów Bankowego OFE
• informowanie o procedurach wypłaty środków po śmierci członka funduszu
• weryfikacja danych w systemie
Arteria S.A.
Konsultant ds. telemarketingu
• telefoniczny kontakt z klientem
• sprzedaż produktów oferowanych dla placówek publicznych
i korporacji
Logo
Specjalista ds. handlowych i sprzedaży
P.H.U. Eldom (Jędrzejów)
• bezpośrednie negocjacje oraz utrzymywanie relacji biznesowych z Partnerami Handlowymi
(sklepy z branży AGD )
• kompleksowa obsługa Klienta
• budowanie relacji z klientami
• przygotowywanie ofert dla Klientów
• bezpośredni i telefoniczny kontakt z Partnerami Handlowymi

Edukacja

Logo
Finansei rachunkowość, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Zainteresowania

Sport, muzyka, motoryzacja

Inne

Moje cechy charakteru to między innymi: otwartość, komunikatywność, energiczność. Jestem osobą dobrze zorganizowaną, pracowitą, rzetelna i odpowiedzialną.

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.