Kamil Karpiński

Dyrektor Działu Sprzedaży, Futuro Finance Sp. z o.o.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Rozwój Call Center Wzrost Sprzedaży zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Sprzedaż bezpośrednia negocjacje handlowe Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie produktem Szkolenia sprzedażowe Zarządzanie Zmianą - Change Management Szkolenia z technik sprzedaży Efektywność Sprzedaży Trudny klient Zarządzanie działem, zespołem szukanie nowych możliwości sprzedaży, Szkolenia z zakresu kompetencji miękkich Wsparcie działu sprzedaży Team building and leadership skills wzrost sprzedaży, otwieranie nowych kanałów sprzedaży Zarządzanie konfliktem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Futuro Finance Sp. z o.o.
Dyrektor Działu Sprzedaży
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Kierownik Sekcji Sprzedaży
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Lider zespołu sprzedażowego
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Ekspert ds. sprzedaży
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Starszy specjalista ds. sprzedaży
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
specjalista ds. sprzedaży
sprzedaż usług firmy do sektora MSP
Marcin Woźniak
Marcin Woźniak · podwładny
wystawiono
Nie wiem, czy mam odpowiednie kompetencje do wystawienia referencji Kamilowi, ale zapewniam, że Kamil jest specjalistą w swojej dziedzinie i warto słuchać kiedy przekazuje swoją wiedzę zawodową. Praktyk i Dobry Nauczyciel.

Szkolenia i kursy

"Psychologia szefa. Szef to zawód" - Kontrakt OSH,
"Algorytmy Sprzedaży i Obsługi Klienta" - QUEST Change Managers
" VI Ogólnopolska Konferencja Skuteczne Zespoły Sprzedażowe" - Forum Media Polska,
"Międzynarodowy Kongres - DIAMENTY SPRZEDAŻY" - Brian Tracy, Mateusz Grzesiak, prof.Rafał Ohme, Kamila Rowińska,
"Zarządzanie odpornością i własną motywacją" - Ardea Consulting,
"Skuteczna komunikacja w sprzedaży" - Massive Sales
"Skuteczne motywowanie handlowców, niezawodne techniki sprzedaży bezpośredniej" - Forum Press,
"Techniki obsługi Klientów" - dr Ewa Kosak,
"Doskonalenie profesjonalnej postawy managera w relacjach z pracownikami" - Coach.pl,
"Profesjonalny handlowiec - Hiperbola Sprzedaży w relacjach B2B" - dr Marek Wojciechowski,
"Psychologia Sprzedaży - praktyczne aspekty" - dr Marek Wojciechowski,

Edukacja

Logo
politologia, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Legnicy im. Witelona

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne

Grupy

Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.