Kamil Kalbarczyk

Kierownik Zespołu Doradców Finansowych, Deutsche Bank Polska S.A
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Coaching kreatywność rekrutacja Sprzedaż Obsługa klienta Zarządzanie Analiza danych Zarządzanie Sprzedażą Ubezpieczenia Finanse DORADZTWO FINANSOWE Współpraca biznesowa

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Deutsche Bank Polska S.A
Kierownik Zespołu Doradców Finansowych
Zarządzanie zespołem Doradców mające na celu zapewnienie prawidłowego i rzetelnego wykonywania czynności doradztwa finansowego.
Wsparcie i motywowanie zespołu Agentów poprzez coaching, określanie celów, ustalanie planów rozwoju,
Rekrutacja wykwalifikowanych Agentów, szkolenie oraz wdrożenie do pracy,
Przeprowadzanie cyklicznych spotkań mających na celu omówienie wyników, podejmowanie działań skutkujących osiąganiem wyznaczonych celów oraz rozwiązywanie zaistniałych problemów,
Aktywne uczestniczenie w przeglądach sprzedaży,
Rozwijanie współpracy z niezależnymi, lokalnymi pośrednikami,
Uczestnictwo oraz wsparcie podczas spotkań Agentów z Klientami,
Wykonywania innych czynności zwiększających jakość i efektywność pracy zespołu Agentów, mających na celu zapewnienie należytej i terminowej obsługi Klientów,
Koordynowanie przestrzegania przez Agentów procedur i regulacji Banku.
Logo
Manager Oddziału Bankowego
Euro Bank S.A.
- odpowiedzialność za wynik sprzedażowy oddziału
- dbanie o wysoki poziom jakości pracy (standard obsługi klienta, standard administracyjny placówki, ryzyko kredytowe)
- administracja i organizacja pracy oddziału bankowego
- zarządzanie podległym zespołem (rekrutacja, szkolenie, coaching, motywowanie, wyznaczanie i monitorowanie realizacji zadań
- budowanie długotrwałych relacji z klientami banku
- sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku
- pozyskiwanie partnerów sprzedaży do współpracy (firmy pośrednictwa finansowego, zakłady pracy)
Logo
Specjalista ds. Sprzedaży
Euro Bank S.A.
- realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
- sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku
- budowanie pozytywnych długotrwałych relacji z klientami
- prowadzenie aktywnych działań w celu pozyskania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami w oddziale i poza nim)
- pełnienie obowiązków Managera Oddziału Bankowego

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Inne
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie

Grupy

Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
MISJA FINANSE  Zostań Najlepszym z Najlepszych
MISJA FINANSE Zostań Najlepszym z Najlepszych
Dołącz do Mobilnej Sieci Deutsche Bank-Pośrednictwo Finansowe i rozpocznij karierę w jednej z największych instytucji finansowych na świecie.