Kamil Jabłoński

Kamil Jabłoński

Kierownik ds. Visual Merchandisingu, BYTOM S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Kreatywność Rysunek Moda Towar Merchandising Microsoft Excel Microsoft Office Handel Zarządzanie Sprzedażą Stylizacja Zarządzanie czasem Sprzedawcy Visual Merchandising Ilustracje Adobe Photoshop Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Tworzenie layoutów sklepów

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

BYTOM S.A.
Kierownik ds. Visual Merchandisingu
BYTOM S.A.
Visual Merchandiser Central & Northern Poland
FF
Visual Merchandising Manager
F&F
• Creating window and in- store guidelines for stores (Poland, Czech Republic)
• Directing window installations, interior displays, product/fixture placement and lighting
• Conducting research on current and future trends in design, fashion and lifestyle
• Leading and organizing workshops and trainings deemed necessary for development of sales assistants
• Performing management functions
• Analyzing sales and merchandise to identify and interpret business opportunities
• Creating SMART action plans that improve execution and results
• Ensuring all marketing and promotion signage is up to date and placed correctly
• Overseeing and performing daily visual maintenance for all areas. Working with store branch manager and associates to see that daily standards are executed and maintained
Marks & Spencer
Visual Merchandiser Lead
• Directing and implementing company visual merchandising guidelines in appropriate time frames to drive store sales • Assembling and dismantling visual displays in windows and in-store • Working with architectural features of stores to maximize the available space • Leading and motivating team to complete displays to tight deadlines • Training, developing and overseeing other visual merchandisers and store employees • Liaising with retail team to create design themes and plans, weeks in advance, including window and in-store displays and signage • Creating store layouts (Microsoft Visio) • Coordinating stores openings and refurbishments

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie
Logo
Europeistyka, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.