Umiejętności
Zarządzanie procesem biznesowym
zarządzanie operacyjne
Zarządzanie produkcją
SEM
SEO
Social Media
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Biura Projektów
- odpowiedzialność za bieżące operacje Biura Zarządzania Projektami (PMO)
- dbałość o standardy zarządzania projektami w firmie
- zarządzanie portfelem strategicznych dla spółki projektów
- wsparcie biznesu w zakresie modelowania i ulepszania procesów biznesowych
- odpowiedzialność za realizację projektów oraz osiąganie celów przedsięwzięć
- dbałość o standardy zarządzania projektami w firmie
- zarządzanie portfelem strategicznych dla spółki projektów
- wsparcie biznesu w zakresie modelowania i ulepszania procesów biznesowych
- odpowiedzialność za realizację projektów oraz osiąganie celów przedsięwzięć
Kierownik Działu Wsparcia Procesów Produkcyjnych
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o.
- budowa i rozwój zespołu obsługi produktów online (video, strony internetowe dla urządzeń mobilnych, e-commerce, aplikacje mobilne)
- odpowiedzialność za budowę kontentu serwisów internetowych
- zarządzanie procesami zw. z obsługą kampanii adserwerowych (rezerwacja reklam limitowanych, tworzenie i konfigurowanie kampanii)
- odpowiedzialność za funkcjonowanie i rozwój zespołu akceptacji reklam print/online
- modelowanie procesów biznesowych i wdrażanie nowych produktów
- współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie działań produkcyjnych i biznesowych (komunikacja i raportowanie)
Odpowiedzialność za:
- nadzór nad Działem Obsługi Klienta
- budowę, rozwój i funkcjonowanie Działu Produkcji Stron Internetowych (Twoja Strona Firmowa)
- realizację działań w zakresie obsługi rozliczeń z Klientami (fakturowanie, alokacje wpłat, raportowanie, generowanie dokumentów rozliczeniowych)
- odpowiedzialność za budowę kontentu serwisów internetowych
- zarządzanie procesami zw. z obsługą kampanii adserwerowych (rezerwacja reklam limitowanych, tworzenie i konfigurowanie kampanii)
- odpowiedzialność za funkcjonowanie i rozwój zespołu akceptacji reklam print/online
- modelowanie procesów biznesowych i wdrażanie nowych produktów
- współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie działań produkcyjnych i biznesowych (komunikacja i raportowanie)
Odpowiedzialność za:
- nadzór nad Działem Obsługi Klienta
- budowę, rozwój i funkcjonowanie Działu Produkcji Stron Internetowych (Twoja Strona Firmowa)
- realizację działań w zakresie obsługi rozliczeń z Klientami (fakturowanie, alokacje wpłat, raportowanie, generowanie dokumentów rozliczeniowych)
Kierownik Działu Obsługi Klienta
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o.
- budowanie strategii obsługi klienta w spółce
- odpowiedzialność za realizację procesów:
-> obsługi posprzedażowej (call center, reklamacje)
-> rozliczeń z Klientami (fakturowanie, alokacje, obsługa w zakresie rozliczeń, raportowanie)
-> obsługi Klienta wewnętrznego
-> obsługi reklam (autoryzacja projektów, publikacja niestandardowych reklam internetowych i nadzór nad ekstraktami danych)
- odpowiedzialność za realizację procesów:
-> obsługi posprzedażowej (call center, reklamacje)
-> rozliczeń z Klientami (fakturowanie, alokacje, obsługa w zakresie rozliczeń, raportowanie)
-> obsługi Klienta wewnętrznego
-> obsługi reklam (autoryzacja projektów, publikacja niestandardowych reklam internetowych i nadzór nad ekstraktami danych)
Specjalista Ds. Reklamacji/Specjalista Ds. Obsługi Klienta
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o.
- kompleksowa obsługa zgłoszeń reklamacyjnych (m.in. rozpatrywanie, przedstawianie pisemnego stanowiska, negocjacje),
- kompleksowa obsługa klienta z wyłączeniem działań sprzedażowych,
- wsparcie działu sprzedaży w zakresie procesu produkcji,
- obsługa firmowych skrzynek e-mail,
- ad hoc wsparcie w obszarach uruchamiania reklam internetowych i autoryzacji projektów.
- kompleksowa obsługa klienta z wyłączeniem działań sprzedażowych,
- wsparcie działu sprzedaży w zakresie procesu produkcji,
- obsługa firmowych skrzynek e-mail,
- ad hoc wsparcie w obszarach uruchamiania reklam internetowych i autoryzacji projektów.
pracownik Działu Sprzedaży (umowa zlecenie)
- nawiązywanie i budowanie kontaktów z klientami
- prowadzenie działań lojalnościowych
- prezentacja oraz sprzedaż oferty
- tworzenie bazy danych klientów
- prowadzenie działań lojalnościowych
- prezentacja oraz sprzedaż oferty
- tworzenie bazy danych klientów
koordynator marketingu (umowa zlecenie)
Eurowiedza Bis
- opracowywanie strategii akcji reklamowych w sektorze szkół językowych oraz ich kompleksowa realizacja m.in. zakup materiałów, koordynacja działań, wykonywanie analiz po kampanii
- nadzór nad pracownikami prowadzącymi kolportaż materiałów reklamowych w tym: układanie grafików, przygotowywanie rozliczeń i bieżąca kontrola
- nadzór nad pracownikami prowadzącymi kolportaż materiałów reklamowych w tym: układanie grafików, przygotowywanie rozliczeń i bieżąca kontrola
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Grąbczewscy
Nie znamy się, więc może czas się poznać, a może jednak znamy, ale dawno nic o sobie nie slyszelismy... może jesteśmy rodziną, albo wspolne nazwisko, to tylko zwykly przypadek... mimo wszystko, może w
Komentator POLITYCZNY
Miejsce wymiany poglądów między politologami, komentatorami politycznymi i ekspertami specjalizującymi się w kwestiach zarówno polityki krajowej, stosunków międzynarodowych jak i dyplomacji.