Kamil Grąbczewski

Kierownik Biura Projektów
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie procesem biznesowym zarządzanie operacyjne Zarządzanie produkcją SEM SEO Social Media Zarządzanie projektami Zarządzanie zespołem Obsługa klienta

Doświadczenie zawodowe

PKT.PL
Kierownik Biura Projektów
- odpowiedzialność za bieżące operacje Biura Zarządzania Projektami (PMO)
- dbałość o standardy zarządzania projektami w firmie
- zarządzanie portfelem strategicznych dla spółki projektów
- wsparcie biznesu w zakresie modelowania i ulepszania procesów biznesowych
- odpowiedzialność za realizację projektów oraz osiąganie celów przedsięwzięć
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Kierownik Działu Wsparcia Procesów Produkcyjnych
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o.
- budowa i rozwój zespołu obsługi produktów online (video, strony internetowe dla urządzeń mobilnych, e-commerce, aplikacje mobilne)
- odpowiedzialność za budowę kontentu serwisów internetowych
- zarządzanie procesami zw. z obsługą kampanii adserwerowych (rezerwacja reklam limitowanych, tworzenie i konfigurowanie kampanii)
- odpowiedzialność za funkcjonowanie i rozwój zespołu akceptacji reklam print/online
- modelowanie procesów biznesowych i wdrażanie nowych produktów
- współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie działań produkcyjnych i biznesowych (komunikacja i raportowanie)

Odpowiedzialność za:
- nadzór nad Działem Obsługi Klienta
- budowę, rozwój i funkcjonowanie Działu Produkcji Stron Internetowych (Twoja Strona Firmowa)
- realizację działań w zakresie obsługi rozliczeń z Klientami (fakturowanie, alokacje wpłat, raportowanie, generowanie dokumentów rozliczeniowych)
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o.
- budowanie strategii obsługi klienta w spółce
- odpowiedzialność za realizację procesów:
-> obsługi posprzedażowej (call center, reklamacje)
-> rozliczeń z Klientami (fakturowanie, alokacje, obsługa w zakresie rozliczeń, raportowanie)
-> obsługi Klienta wewnętrznego
-> obsługi reklam (autoryzacja projektów, publikacja niestandardowych reklam internetowych i nadzór nad ekstraktami danych)
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Specjalista Ds. Reklamacji/Specjalista Ds. Obsługi Klienta
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o.
- kompleksowa obsługa zgłoszeń reklamacyjnych (m.in. rozpatrywanie, przedstawianie pisemnego stanowiska, negocjacje),
- kompleksowa obsługa klienta z wyłączeniem działań sprzedażowych,
- wsparcie działu sprzedaży w zakresie procesu produkcji,
- obsługa firmowych skrzynek e-mail,
- ad hoc wsparcie w obszarach uruchamiania reklam internetowych i autoryzacji projektów.
Marcin G.
Marcin G. · przełożony
wystawiono
Kamil to tytan pracy. Samodzielny i skuteczny w realizacji strategi działu i firmy. Duża kultura osobista i chęć naprawiania zastanego świata sprawia, że ciągle dąży do najlepszych rozwiązań. Ma duże szanse na dalszy rozwój zawodowy. Powodzenia Kamil.
Magic City
pracownik Działu Sprzedaży (umowa zlecenie)
- nawiązywanie i budowanie kontaktów z klientami
- prowadzenie działań lojalnościowych
- prezentacja oraz sprzedaż oferty
- tworzenie bazy danych klientów
Magic City
Obsługa Klienta (umowa zlecenie)
Logo
koordynator marketingu (umowa zlecenie)
Eurowiedza Bis
- opracowywanie strategii akcji reklamowych w sektorze szkół językowych oraz ich kompleksowa realizacja m.in. zakup materiałów, koordynacja działań, wykonywanie analiz po kampanii
- nadzór nad pracownikami prowadzącymi kolportaż materiałów reklamowych w tym: układanie grafików, przygotowywanie rozliczeń i bieżąca kontrola

Edukacja

Logo
Politologia, specjalność: polityka samorządowa i regionalna, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Grupy

Barcelona
Barcelona
dla zakochanych w [url="http://pl.wikipedia.org/wiki/Barcelona"]tym mieście[/url]
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
FC Barcelona
FC Barcelona
Grupa kierowana do wszystkich fanów Barcy
Grąbczewscy
Grąbczewscy
Nie znamy się, więc może czas się poznać, a może jednak znamy, ale dawno nic o sobie nie slyszelismy... może jesteśmy rodziną, albo wspolne nazwisko, to tylko zwykly przypadek... mimo wszystko, może w
jakość obsługi klienta
jakość obsługi klienta
grupa dla osób, którym zależy na najwyższej jakości obsłudze klienta.
Komentator POLITYCZNY
Komentator POLITYCZNY
Miejsce wymiany poglądów między politologami, komentatorami politycznymi i ekspertami specjalizującymi się w kwestiach zarówno polityki krajowej, stosunków międzynarodowych jak i dyplomacji.
labradoromaniacy
labradoromaniacy
Labrador Retriever
Legia Warszawa
Legia Warszawa
Zapraszam Sympatyków i Kibiców Legii Warszawa
Muzyka Hip Hop Rap
Muzyka Hip Hop Rap
O muzyce. Dla wszystkich, którzy będą z tej grupy korzystać...
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne
Grupa dla aktualnych i byłych pracowników PKT i DITEL