Umiejętności
Handel
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Project Management
Social Media
prawo jazdy
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Strategia biznesowa
Obsługa klienta
Marketing internetowy
Zarządzanie Sprzedażą
Shoper
Subiekt GT,
enova Handel
Elisoft
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
4PRINT Kamil Głuszek
Prowadzenie biuro-serwisu. Kompleksowe zaopatrzenie firm w materiały eksploatacyjne do drukarek, papier, artykuły biurowe i piśmiennicze, środki czystości.
Projektowanie i realizacja wizytówek, banerów reklamowych.
Doradztwo w zakresie wyboru urządzeń drukujących - serwis.
Projektowanie i realizacja wizytówek, banerów reklamowych.
Doradztwo w zakresie wyboru urządzeń drukujących - serwis.
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
www.centrumpapieru.pl
Obowiązki:
Obsługa klienta – wyszukiwanie nowych klientów, dbanie o dobre relacje z klientami, przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, negocjacje cen, tworzenie ofert handlowych, odpowiadanie na zapytania ofertowe, doradztwo w wyborze urządzeń drukujących i biurowych, wyszukiwanie najlepszych dostawców, zamawianie towarów, kompletowanie zamówień u dostawców, doradztwo w wyborze produktów, obsługa platformy B2C, współprowadzenie fanpage'u firmy
VII 2008 - Centrum Papieru.pl, kierowca. Obowiązki: dostarczanie towaru na terenie Krakowa, odbiór towaru od dostawców,
V 2010 - Centrum Papieru.pl, awans na stanowisko sprzedawcy w sklepie firmowym. Obowiązki: obsługa
klienta, zarządzanie magazynem oraz odpowiedzialność za ekspozycję sklepu firmowego,
II 2011 - Centrum Papieru.pl, awans na stanowisko przedstawiciela handlowego. Obowiązki: pozyskiwanie
nowych klientów biznesowych, utrzymywanie relacji z klientami pozyskanymi i stałymi, przygotowanie
oferty handlowej,
V 2011 - Centrum Papieru.pl- awans na stanowisko handlowca. Obowiązki: obsługa klienta – przyjmowanie
zamówień, wystawianie faktur, tworzenie ofert handlowych, odpowiadanie na zapytania przetargowe,
wyszukiwanie najlepszych dostawców, obsługa platformy B2B, raportowanie w CRM),
I 2013 - Centrum Papieru.pl- awans na kierownika sklepu firmowego – prowadzenie sklepu fimowego z nadal wykonywanymi obowiązkami takimi jak : przyjmowanie
zamówień, wystawianie faktur, tworzenie ofert handlowych, odpowiadanie na zapytania przetargowe,
wyszukiwanie najlepszych dostawców, obsługa platformy B2B, raportowanie w CRM).
Obsługa klienta – wyszukiwanie nowych klientów, dbanie o dobre relacje z klientami, przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, negocjacje cen, tworzenie ofert handlowych, odpowiadanie na zapytania ofertowe, doradztwo w wyborze urządzeń drukujących i biurowych, wyszukiwanie najlepszych dostawców, zamawianie towarów, kompletowanie zamówień u dostawców, doradztwo w wyborze produktów, obsługa platformy B2C, współprowadzenie fanpage'u firmy
VII 2008 - Centrum Papieru.pl, kierowca. Obowiązki: dostarczanie towaru na terenie Krakowa, odbiór towaru od dostawców,
V 2010 - Centrum Papieru.pl, awans na stanowisko sprzedawcy w sklepie firmowym. Obowiązki: obsługa
klienta, zarządzanie magazynem oraz odpowiedzialność za ekspozycję sklepu firmowego,
II 2011 - Centrum Papieru.pl, awans na stanowisko przedstawiciela handlowego. Obowiązki: pozyskiwanie
nowych klientów biznesowych, utrzymywanie relacji z klientami pozyskanymi i stałymi, przygotowanie
oferty handlowej,
V 2011 - Centrum Papieru.pl- awans na stanowisko handlowca. Obowiązki: obsługa klienta – przyjmowanie
zamówień, wystawianie faktur, tworzenie ofert handlowych, odpowiadanie na zapytania przetargowe,
wyszukiwanie najlepszych dostawców, obsługa platformy B2B, raportowanie w CRM),
I 2013 - Centrum Papieru.pl- awans na kierownika sklepu firmowego – prowadzenie sklepu fimowego z nadal wykonywanymi obowiązkami takimi jak : przyjmowanie
zamówień, wystawianie faktur, tworzenie ofert handlowych, odpowiadanie na zapytania przetargowe,
wyszukiwanie najlepszych dostawców, obsługa platformy B2B, raportowanie w CRM).
Szkolenia i kursy
HP Education Services - "HP Supplies Sales Training" - 31.10.2013
"Skuteczna sprzedaż" w ramach kursu "Rekiny Biznesu" prowadzonego przez Dom Szkoleń.
HP Education Services - "Local printing sales training" - 07.07.2012
NEC Colour Day 2012 - 10.10.2012
Szkolenie produktowe firmy OKI.
Szkolenie produktowe firmy Lexmark.
Szkolenie produktowe firmy HP.
Szkolenie produktowe firmy Epson.
"Skuteczna sprzedaż" w ramach kursu "Rekiny Biznesu" prowadzonego przez Dom Szkoleń.
HP Education Services - "Local printing sales training" - 07.07.2012
NEC Colour Day 2012 - 10.10.2012
Szkolenie produktowe firmy OKI.
Szkolenie produktowe firmy Lexmark.
Szkolenie produktowe firmy HP.
Szkolenie produktowe firmy Epson.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zakupy
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Motocykle, Muay Thai
Inne
Prawo jazdy kategorii B i A.