Kamil Głuszek

Product Manager w Dom Druku
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Handel Marketing Microsoft Excel Microsoft Office Project Management Social Media prawo jazdy Negocjacje Zarządzanie zespołem Sprzedaż Strategia biznesowa Obsługa klienta Marketing internetowy Zarządzanie Sprzedażą Shoper Subiekt GT, enova Handel Elisoft

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Product Manager
Dom Druku Sp. z o.o. Sp. K.
Logo
Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu
IRMAR Sp. z o.o.
Logo
Właściciel
4PRINT Kamil Głuszek
Prowadzenie biuro-serwisu. Kompleksowe zaopatrzenie firm w materiały eksploatacyjne do drukarek, papier, artykuły biurowe i piśmiennicze, środki czystości.
Projektowanie i realizacja wizytówek, banerów reklamowych.
Doradztwo w zakresie wyboru urządzeń drukujących - serwis.
Logo
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
www.centrumpapieru.pl
Obowiązki:
Obsługa klienta – wyszukiwanie nowych klientów, dbanie o dobre relacje z klientami, przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, negocjacje cen, tworzenie ofert handlowych, odpowiadanie na zapytania ofertowe, doradztwo w wyborze urządzeń drukujących i biurowych, wyszukiwanie najlepszych dostawców, zamawianie towarów, kompletowanie zamówień u dostawców, doradztwo w wyborze produktów, obsługa platformy B2C, współprowadzenie fanpage'u firmy

VII 2008 - Centrum Papieru.pl, kierowca. Obowiązki: dostarczanie towaru na terenie Krakowa, odbiór towaru od dostawców,
V 2010 - Centrum Papieru.pl, awans na stanowisko sprzedawcy w sklepie firmowym. Obowiązki: obsługa
klienta, zarządzanie magazynem oraz odpowiedzialność za ekspozycję sklepu firmowego,
II 2011 - Centrum Papieru.pl, awans na stanowisko przedstawiciela handlowego. Obowiązki: pozyskiwanie
nowych klientów biznesowych, utrzymywanie relacji z klientami pozyskanymi i stałymi, przygotowanie
oferty handlowej,
V 2011 - Centrum Papieru.pl- awans na stanowisko handlowca. Obowiązki: obsługa klienta – przyjmowanie
zamówień, wystawianie faktur, tworzenie ofert handlowych, odpowiadanie na zapytania przetargowe,
wyszukiwanie najlepszych dostawców, obsługa platformy B2B, raportowanie w CRM),
I 2013 - Centrum Papieru.pl- awans na kierownika sklepu firmowego – prowadzenie sklepu fimowego z nadal wykonywanymi obowiązkami takimi jak : przyjmowanie
zamówień, wystawianie faktur, tworzenie ofert handlowych, odpowiadanie na zapytania przetargowe,
wyszukiwanie najlepszych dostawców, obsługa platformy B2B, raportowanie w CRM).

Szkolenia i kursy

HP Education Services - "HP Supplies Sales Training" - 31.10.2013
"Skuteczna sprzedaż" w ramach kursu "Rekiny Biznesu" prowadzonego przez Dom Szkoleń.
HP Education Services - "Local printing sales training" - 07.07.2012
NEC Colour Day 2012 - 10.10.2012
Szkolenie produktowe firmy OKI.
Szkolenie produktowe firmy Lexmark.
Szkolenie produktowe firmy HP.
Szkolenie produktowe firmy Epson.

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja, specjalizacja Odnowa Biologiczna i Masaż, licencjackie
Małopolska Wyższa Szkoła im. Józefa Dietla w Krakowie

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zakupy
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Motocykle, Muay Thai

Inne

Prawo jazdy kategorii B i A.