Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista d/s Szkoleń i Wdrożeń
Avida Sp z o.o. autoryzowany przedstawiciel sprzedaży Raiffeisen Bank Polska S.A.
- zarządzanie procesem szkoleń wewnętrznych
- prowadzenie szkoleń produktowych oraz treningów
warsztatowych
- koordynowanie procedur związanych z wdrażaniem nowych
pracowników
- tworzenie oraz prowadzenie testów wiedzy dla
pracowników
- raportowanie i analiza potrzeb szkoleniowych
- coaching przedstawicieli handlowych oraz tworzenie
skryptów rozmów sprzedażowych
- prowadzenie szkoleń produktowych oraz treningów
warsztatowych
- koordynowanie procedur związanych z wdrażaniem nowych
pracowników
- tworzenie oraz prowadzenie testów wiedzy dla
pracowników
- raportowanie i analiza potrzeb szkoleniowych
- coaching przedstawicieli handlowych oraz tworzenie
skryptów rozmów sprzedażowych
Specjalista d/s Szkoleń i Wdrożeń
Specjalista ds. Szkoleń i Wdrożeń, DSA Sp. z o.o. autoryzowana agencja banku CitiHandlowy
Prowadzenie szkoleń twardych z zakresu:
- ochrony danych osobowych, monitoringu zgodności,
kontroli operacji bankowych, nieuczciwych praktyk rynkowych
- kart kredytowych, kont, kont oszczędnościowych, linii
kredytowej, ubezpieczeń do kart kredytowych,pożyczki gotówkowej
Prowadzenie szkoleń miękkich z zakresu:
- Technik Sprzedaży metodami warsztatowymi
- Zaawansowane Techniki Sprzedaży(efektywna komunikacja, wykorzystanie NLP w sprzedaży)
- Autoprezentacja, prowadzenie grupowego spotkania sprzedażowego
- Budowanie rynku dla Handlowca
Coaching przedstawicieli handlowych, analiza potrzeb szkoleniowych oraz dopasowanie treningu do specyfiki pracy, sprawdzanie poziomu wiedzy pracowników i raportowanie wyników do Banku
- ochrony danych osobowych, monitoringu zgodności,
kontroli operacji bankowych, nieuczciwych praktyk rynkowych
- kart kredytowych, kont, kont oszczędnościowych, linii
kredytowej, ubezpieczeń do kart kredytowych,pożyczki gotówkowej
Prowadzenie szkoleń miękkich z zakresu:
- Technik Sprzedaży metodami warsztatowymi
- Zaawansowane Techniki Sprzedaży(efektywna komunikacja, wykorzystanie NLP w sprzedaży)
- Autoprezentacja, prowadzenie grupowego spotkania sprzedażowego
- Budowanie rynku dla Handlowca
Coaching przedstawicieli handlowych, analiza potrzeb szkoleniowych oraz dopasowanie treningu do specyfiki pracy, sprawdzanie poziomu wiedzy pracowników i raportowanie wyników do Banku
Szkolenia i kursy
- Telemarketing- profesjonalna obsługa telefoniczna (CitiHandlowy)
- Telemarketing- trudne sytuacje w telefonicznej obsłudze klienta (CitiHandlowy)
- Bezpośrednia obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego (Commercial Union)
- Polityka Kredytowa (CitiHandlowy)
- Negocjacje oraz perswazja (Ernest & Young)
- Coaching i zarządzanie zasobami ludzkimi ( KontekstHR International Group)
- Techniki Sprzedaży Train the Trainer (CitiHandlowy)
- Zaawansowane Techniki Sprzedaży EMEA Train the Trainer
(CitiHandlowy)
- Train the Trainer z zakresu produktów Bankowych oraz Ubezpieczeniowych (CitiHandlowy)
- NLP Business Practitioner z Society of NLP
- Funkcjonowanie ZUS oraz reforma emerytalna
(Commercial Union)
- Monitoring zgodności i etyka w sprzedaży
(CitiHandlowy)
- Nieuczciwe praktyki rynkowe- definicja prawna oraz omówienie przepisów (CitiHandlowy)
- Minimalizacja ryzyka oszustw w kanałach sprzedaży (CitiHandlowy)
- Warsztaty Due diligance- Wycena start-upów i zarządzanie portfelem inwestycyjnym
(Lewiatan Business Angels)
- Autoprezentacja i prowadzenie spotkania biznesowego (Commercial Union)
- Trening podstawowych umiejętności psychologicznych (WSFiZ)
- Techniki negocjacji konfliktów pracowniczych (WSFiZ)
- Trening managerskich umiejętności społecznych (WSFiZ)
- Anomia pracownicza i metody jej ograniczania (WSFiZ)
- Trening asertywności pracowniczej (WSFiZ)
- Warsztaty umiejętności trenera szkoleń grupowych(WSFiZ)
- Przeciwdziałanie oszustwom na szkodę Banku (Raiffeisen Bank)
- Infoseminar- Fundusze Inwestycyjne oraz metody ich sprzedaży (Novision)
- Coaching handlowca (DSA)
- Efektywna Rekrutacja (DSA)
- Prawo jazdy kategoria B
- Telemarketing- trudne sytuacje w telefonicznej obsłudze klienta (CitiHandlowy)
- Bezpośrednia obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego (Commercial Union)
- Polityka Kredytowa (CitiHandlowy)
- Negocjacje oraz perswazja (Ernest & Young)
- Coaching i zarządzanie zasobami ludzkimi ( KontekstHR International Group)
- Techniki Sprzedaży Train the Trainer (CitiHandlowy)
- Zaawansowane Techniki Sprzedaży EMEA Train the Trainer
(CitiHandlowy)
- Train the Trainer z zakresu produktów Bankowych oraz Ubezpieczeniowych (CitiHandlowy)
- NLP Business Practitioner z Society of NLP
- Funkcjonowanie ZUS oraz reforma emerytalna
(Commercial Union)
- Monitoring zgodności i etyka w sprzedaży
(CitiHandlowy)
- Nieuczciwe praktyki rynkowe- definicja prawna oraz omówienie przepisów (CitiHandlowy)
- Minimalizacja ryzyka oszustw w kanałach sprzedaży (CitiHandlowy)
- Warsztaty Due diligance- Wycena start-upów i zarządzanie portfelem inwestycyjnym
(Lewiatan Business Angels)
- Autoprezentacja i prowadzenie spotkania biznesowego (Commercial Union)
- Trening podstawowych umiejętności psychologicznych (WSFiZ)
- Techniki negocjacji konfliktów pracowniczych (WSFiZ)
- Trening managerskich umiejętności społecznych (WSFiZ)
- Anomia pracownicza i metody jej ograniczania (WSFiZ)
- Trening asertywności pracowniczej (WSFiZ)
- Warsztaty umiejętności trenera szkoleń grupowych(WSFiZ)
- Przeciwdziałanie oszustwom na szkodę Banku (Raiffeisen Bank)
- Infoseminar- Fundusze Inwestycyjne oraz metody ich sprzedaży (Novision)
- Coaching handlowca (DSA)
- Efektywna Rekrutacja (DSA)
- Prawo jazdy kategoria B
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
Teatr
absolwent LXXXVI Liceum Ogólnokształcące im. Batalionu „Zośka"- klasa o profilu teatralnym,
uczestnictwo w zajęciach Studia Aktorskiego przy Teatrze GO w Warszawie,wystąienia w spektaklach studyjnych i repertuarowych:
2009 - „Plenerowanie”(Włodzimierz Gołaszewski)
2008 – „Fokus” (Włodzimierz Gołaszewski)
2007 – „Pragmatyści” (Stanisław Ignacy Witkiewicz)
2006 – „Twarzą w twarz” (Włodzimierz Gołaszewski)
2006 – „Cafe movie” (Włodzimierz Gołaszewski)
2005 – „Sceny dantejskie” na podstawie Dantego Alighieri (Włodzimierz Gołaszewski)
( www.teatrgo.pl )
NLP, Wywieranie wpływu, negocjacje
absolwent LXXXVI Liceum Ogólnokształcące im. Batalionu „Zośka"- klasa o profilu teatralnym,
uczestnictwo w zajęciach Studia Aktorskiego przy Teatrze GO w Warszawie,wystąienia w spektaklach studyjnych i repertuarowych:
2009 - „Plenerowanie”(Włodzimierz Gołaszewski)
2008 – „Fokus” (Włodzimierz Gołaszewski)
2007 – „Pragmatyści” (Stanisław Ignacy Witkiewicz)
2006 – „Twarzą w twarz” (Włodzimierz Gołaszewski)
2006 – „Cafe movie” (Włodzimierz Gołaszewski)
2005 – „Sceny dantejskie” na podstawie Dantego Alighieri (Włodzimierz Gołaszewski)
( www.teatrgo.pl )
NLP, Wywieranie wpływu, negocjacje
Inne
Umiejętności:
- tworzenie treningów sprzedaży dopasowanych do specyfiki pracy i produktów
- możliwość przeprowadzenie warsztatów teatralnych oraz filmowych
- coaching zespołu handlowego
- znajomość obsługi komputera, programów MS Word, MS PowerPoint, MS Excel
- łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi, pozytywne nastawienie
- kreatywność w organizowaniu treningów i pracy z grupą
- zaplecze merytoryczne z zakresu Finansów i Bankowości
- Prawo jazdy, kategoria B
- tworzenie treningów sprzedaży dopasowanych do specyfiki pracy i produktów
- możliwość przeprowadzenie warsztatów teatralnych oraz filmowych
- coaching zespołu handlowego
- znajomość obsługi komputera, programów MS Word, MS PowerPoint, MS Excel
- łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi, pozytywne nastawienie
- kreatywność w organizowaniu treningów i pracy z grupą
- zaplecze merytoryczne z zakresu Finansów i Bankowości
- Prawo jazdy, kategoria B
Grupy
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
Avida Sp. z o.o. autoryzowany przedstawiciel Raiffeisen Bank Polska S.A.
Reprezentujemy wieloletnie doświadczenie poparte sukcesami sprzedażowymi dla jednego z największych banków na świecie. Nasze indywidualne i długofalowe podejście do klienta oraz relacje partnerskie z
Bank Czasu
Grupa gromadząca ludzi chcących pomagać innym.Nie jest to pomoc bezinteresowana.Za to,ze my przez godzinę uczymy kogoś np. języka obcego,śpiewania,dykcji,tańca,...ktoś otrzymujący od nas usługę rewanż
Baza ludzi sukcesu
Głównym celem grupy jest dokładniejsze poznanie wielu bardzo ciekawych osób obecnych na GL. Być może kiedyś będziesz potrzebował pomocy innych osób - wywiady w tej grupie pomogą Ci znaleźć tę właściwą