Wypowiedzi
-
Autoprezentacja – Kreowanie wizerunku w prezentacjach biznesowych
Cel szkolenia:
Podczas szkolenia zostaną zrealizowane cztery bloki, po dwa na każdy dzień. Dzięki licznym przykładom, wideo-prezentacjom i warsztatom uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę, jak nawiązać i utrzymać relacje z mediami, otoczeniem firmy oraz jak się dobrze prezentować podczas wystąpień przed audytorium. Słuchacze poznają także techniki radzenia sobie ze stresem i tremą. Biorąc udział w szkoleniu uczestnicy poznają zasady konstruowania prezentacji i metody wywierania wpływu przydatne w prowadzeniu przekonujących wystąpień. Będą potrafili jasno i zrozumiale formułować myśli, budować własny wizerunek zgodny z zaplanowanymi celami, lepiej dobierać i prezentować argumenty, lepiej wykorzystać sesję pytań, przygotować profesjonalne materiały. Zwiększą kontrolę nad grupą, sobą i sytuacją, zaprojektują i przeprowadzą logiczną, klarowną i skuteczną prezentację.
Szkolenie ma charakter warsztatowy, wzbogacony zagadnieniami z zakresu psychologii, socjologii i sztuki teatralnej. Składa się z interakcyjnych mini-wykładów, prezentacji technik i ćwiczeń danych umiejętności. Nabywane podczas szkolenia wiedza i umiejętności poszczególnych modułów szkolenia, Uczestnicy utrwalają podczas ćwiczeń praktycznych – indywidualnie oraz w podgrupach – publicznych prezentacjach przez każdego uczestnika, takich jak odgrywanie scenek czy przygotowanie prezentacji. Dodatkowo szkolenie prowadzone jest przy użyciu metod Video Feedbacku - prezentacje są nagrywane i poddawane analizie. Informacje zwrotne przekazywane przez trenera oraz pozostałych Uczestników dają możliwość lepszego poznania siebie oraz nakreślają kierunek zmian pomagając w pozbyciu się niekorzystnych nawyków i wzmocnieniu silnych stron.
Termin:
23-24 sierpnia 2010 r. Warszawa Ursynów
Cena: 1200 zł/ osoba
Kontakt: krawczyk.p.s@gmail.com
(PR Manager D'Style Didactic&traininG)
dziegielewski.kamil@gmail.com
(Brand Manager D'Style Didactic&traininG) -
TRENING INTERPERSONALNY Z ELEMENTAMI INTEGRACJI
Cele:
1. Integracja grupy.
2. Nauka zasad komunikacji w grupie.
3. Nauka zasad aktywnego słuchania.
4. Nauka współpracy w grupie.
5. Rozwijanie umiejętności podejmowania decyzji i działań ryzykownych.
6. Rozwijanie samoświadomości.
7. Wydobywanie mocnych stron uczestników.
8. Stymulowanie myślenia twórczego.
Podczas treningu interpersonalnego uczestnicy będą mieli szansę lepiej poznać siebie samych oraz osoby, z którymi na co dzień pracują. Świadomość swoich mocnych i słabych stron oraz stworzenie silnej grupy:
. ułatwi wewnętrzną komunikację ora rozwiązywanie konfliktów,
. poprawi relacje międzyludzkie,
. pomoże w podejmowaniu decyzji,
. doprowadzi do efektywnego osiągania celów grupowych,
. zapewni poczucie bezpieczeństwa.
Trening skierowany jest do:
. nowopowstałych zespołów,
. zespołów, w których pojawiają się nowi pracownicy,
. zespołów, które długo ze sobą pracują, i w których wystąpił problem z
komunikacją,
. trenerów z zakresu psychologii, biznesu, kreatywności,
. pracowników działu zasobów ludzkich.
Czas trwania: 1-2 dni w zależności od potrzeb grupy.
Wielkość grupy: optymalnie do 15 osób z możliwością powiększenia grupy.
Terminy:
Wszystkie weekendy sierpnia i września. Po uzbieraniu określonej liczby uczestników szczegóły terminarzu będą wysyłane mailem.
Miejsce: Warszawa
Kontakt: krawczyk.p.s@gmail.com
(PR Manager D'Style Didactic&traininG)
dziegielewski.kamil@gmail.com
(Brand Manager D'Style Didactic&traininG) -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Public Relations w praktyce