Kamil Dorosiński

Główny Specjalista - Gdańskie Centrum Kontaktu
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Kontrola jakości Wdrażanie projektów Administracja Publiczna umiejętność priorytetyzacji zadań Coaching i motywacja Systemy obsługi klienta Kontrola procesów Realizacja Strategii

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Urząd Miasta Gdańska
Główny Specjalista - Gdańskie Centrum Kontaktu
- aktywne uczestnictwo we wdrażaniu projektu Gdańskiego Centrum Kontaktu (kierownik zespołu odpowiedzialnego za część biznesową projektu)
- wsparcie merytoryczne dla 13 osobowego zespołu
Alior Bank S.A.
specjalista kierujący (supervisor)
koordynowanie pracy ok 15-20 osobowego zespołu
- infolinia obsługowa
GE Money Bank
p.o kierownika w Dziale Kredytów Wyłudzonych
umowa na zastępstwo, koordynowanie pracy ok 20 osób zajmujących się obsługą kredytów wyłudzonych
- windykacja wstępna
- windykacja późna, egzekucje
- współpraca z policją i sądami
Bank BPH
specjalista kierujący (supervisor)
koordynowanie pracy ok 15-20 osobowego zespołu
- infolinia windykacyjna
- infolinia obsługowa i sprzedażowa

Projekty

Gdańskie Centrum Kontaktu
Nadrzędnym celem powstania Gdańskiego Centrum Kontaktu jest stworzenie jednego punktu kontaktu dla mieszkańców, przedsiębiorców, studentów i turystów, tak aby nie było konieczne orientowanie się, z którą sprawą należy zgłosić się do którego wydziału czy jednostki miejskiej.
Zakres obowiązków
- koordynowanie części biznesowej projektu
- przygotowanie listy usług, parametryzacja systemu pod wymagania urzędu
- testy wdrożeniowe systemu
- zmiany powdrożeniowe
aplikcja mobilna Gdańskiego Centrum Kontaktu
uczestnictwo wspólnie z BIT S.A. we wdrażaniu projektu aplikacji mobilnej dla Gdańskiego Centrum Kontaktu
Zakres obowiązków
koordynowanie części biznesowej projektu
- przygotowanie listy usług, parametryzacja systemu pod wymagania urzędu
- testy wdrożeniowe systemu

Szkolenia i kursy

- MS-900: Microsoft 365 Fundamentals
- Profesjonalna Obsługa Infolinii - Hillway Training&Consulting
- Ja w procesie zmian - Wszechnica UJ
- Siła wizerunku – Dorota Jakowlew (Sopocka Grupa Szkoleniowa)
- Mowa ciała - High5
- Umiejętność skutecznego porozumiewania się - Achieve Global
- Od przekazywania zadań po ocenę - Achieve Global
- Sprzedaż przez Obsługę - Achieve Global

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Markering, licencjackie
Gdańska Wyższa Szkoła Humanistyczna

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

wszelkiego rodzaju youngtimery, obecnie w cichości piwnicy przywracam do życia Hondę Squash z lat 80-tych

Grupy

GE
GE
Grupa pracowników GE wszystkich korporacji General Electric obecnych, byłych i praktykantów.
Pracownicy GE
Pracownicy GE
Grupa zrzeszająca pracowników GE Money Bank
Wolna grupa miłośników chopperów i cruiserów
Wolna grupa miłośników chopperów i cruiserów
Grupa skupia wszystkich miłośników chopperów i cruiserów.