Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przewoźnik
- zarządzanie grupą kurierów - do 10 osób
- odpowiedzialność za powierzony rejon
- logistyczne rozplanowanie pracy kurierów na rejonie
- codzienna współpraca z pracownikami magazynowymi jak i biurowymi
- dbałość o stan techniczny pojazdów
- codzienna kontrola pracy kurierów - czas pracy , poziom zadowolenia klientów ,przesyłki do doręczenia , zlecenia odbiorów , stan przesyłek
- odpowiedzialność za powierzony rejon
- logistyczne rozplanowanie pracy kurierów na rejonie
- codzienna współpraca z pracownikami magazynowymi jak i biurowymi
- dbałość o stan techniczny pojazdów
- codzienna kontrola pracy kurierów - czas pracy , poziom zadowolenia klientów ,przesyłki do doręczenia , zlecenia odbiorów , stan przesyłek
Doradca Klienta Indywidualnego
-Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji planu sprzedaży oddziału
-Edukacja i wsparcie klienta w zakresie samoobsługi poprzez kanały Citibank Online, Citi Mobile z wykorzystaniem dostępnych w oddziale narzędzi marketingowych
-Udział w akcjach mikromarketingowych poza oddziałem (np. proaktywne pozyskiwanie klientów przed oddziałem, na terenie galerii handlowej, itp.)
-Zapewnienie aktualnym i potencjalnym klientom wysokiej jakości, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnej ze standardami zachowań dotyczących Oddziału typu Smart
-Edukacja i wsparcie klienta w zakresie samoobsługi poprzez kanały Citibank Online, Citi Mobile z wykorzystaniem dostępnych w oddziale narzędzi marketingowych
-Udział w akcjach mikromarketingowych poza oddziałem (np. proaktywne pozyskiwanie klientów przed oddziałem, na terenie galerii handlowej, itp.)
-Zapewnienie aktualnym i potencjalnym klientom wysokiej jakości, zindywidualizowanej obsługi bankowej zgodnej ze standardami zachowań dotyczących Oddziału typu Smart
Internetowy Doradca Klienta Biznesowego
-doradztwo w zakresie produktów bankowych dla przedsiębiorstw (segment mikro, małych i średnich przedsiębiorstw) oraz klientów indywidualnych,
-pomoc w racjonalnym i świadomym podejmowaniu decyzji finansowych,
-telefoniczną sprzedaż pełnej palety produktów bankowych
-dobór produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych klientom Idea Banku
-obsługę Klienta w zakresie procesowania produktów finansowych,
-współpraca z pozostałymi jednostkami operacyjnymi banku.
-pomoc w racjonalnym i świadomym podejmowaniu decyzji finansowych,
-telefoniczną sprzedaż pełnej palety produktów bankowych
-dobór produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych klientom Idea Banku
-obsługę Klienta w zakresie procesowania produktów finansowych,
-współpraca z pozostałymi jednostkami operacyjnymi banku.
Kierownik Działu Sprzedaży
Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji
Zarządzanie podległym zespołem Przedstawicieli
Realizacja planów sprzedaży
Opracowywanie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży produktów Firmy
Organizowanie procesów sprzedażowych
Zapewnienie prawidłowej realizacji zadań przez zespół
Prowadzenie szkoleń twardych i miękkich
Aktywizacja zespołu do sprzedaży produktów Firmy
Zarządzanie podległym zespołem Przedstawicieli
Realizacja planów sprzedaży
Opracowywanie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży produktów Firmy
Organizowanie procesów sprzedażowych
Zapewnienie prawidłowej realizacji zadań przez zespół
Prowadzenie szkoleń twardych i miękkich
Aktywizacja zespołu do sprzedaży produktów Firmy
"SPECJALISTA DS.PRODUKTÓW BANKOWYCH"
-Zapewnianie klientom kompleksowej i profesjonalnej obsługi
-Szkolenie i wdrażanie w procedury bankowe nowy pracowników
-Udostępnianie nowym pracownikom materiałów niezbędnych do szkolenia
-Tworzenie materiałów szkoleniowych ułatwiających pracę nowym pracownikom
-Tworzenie raportów dla Biura i Teamu
-Pomoc doradcom w systemach i zagadnieniach dotyczących procedur
-Współpraca z Supportem
-Raportowanie dzienne wyników Biura
-Coaching nowych pracowników
-Szkolenie i wdrażanie w procedury bankowe nowy pracowników
-Udostępnianie nowym pracownikom materiałów niezbędnych do szkolenia
-Tworzenie materiałów szkoleniowych ułatwiających pracę nowym pracownikom
-Tworzenie raportów dla Biura i Teamu
-Pomoc doradcom w systemach i zagadnieniach dotyczących procedur
-Współpraca z Supportem
-Raportowanie dzienne wyników Biura
-Coaching nowych pracowników
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Grupy
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy CITI
Wyłącznie dla pracowników grupy CITI !!!
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".
Telefoniczne Umawianie Spotkań
Na początku listopada 2010 roku zdecydowałem skoncentrować całą swoją uwagę, energię i czas na jednym aspekcie telemarketingu: telefonicznym umawianiu spotkań.