Kamil Chmielewski

Kierownik Monitoringu Jakości i Szkoleń
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B bankowość Strategia biznesowa Call Center Zarządzanie zmianą Coaching Umiejętności komunikacyjne Human Resources Humans Obsługa klientów wewnętrznych Obsługa kluczowych klientów Zarządzanie Marketing MS Project Negocjacje PRINCE2 Project Management Public Relations Zarządzanie projektami programistycznymi Nauczanie Przywództwo w zespole Telemarketing Szkolenie Zarządzanie zespołem Sprzedaż Prawo jazdy kat B Tworzenie programów i scenariuszy szkoleniowych Badanie potrzeb szkoleniowych szkolenia pracowników (sprzedaż, negocjacje, obsługa klienta) Call Centers

Doświadczenie zawodowe

innogy Polska S.A.
Kierownik Monitoringu Jakości i Szkoleń
innogy Polska S.A.
Trener
Maciej Stańczyk
Maciej Stańczyk · współpracownik
wystawiono
Miałem przyjemność współpracować z Kamilem podczas pracy w RWE Polska. Kamil posiada ogromną wiedzę, którą z łatwością potrafi zamienić na korzyści dla osób, z którymi współpracuje. Otwarty, szczery i w pełni zaangażowany w to co robi Trener nie tylko z zawodu, ale przede wszystkim z pasji.
Grupa SET Sp.J.
Menadżer Projektów SET Biznes®
Grupa SET Sp.J.
Koordynator Projektów Akademii SET®
Benefit Systems SA
Specjalista ds. Handlowych
DTI Polska Sp. z o.o.
Client Relationship Specialist
Renata M.
Renata M. · współpracownik
wystawiono
Pan Kamil to osoba o wysoko rozwiniętych umiejętnościach interpersonalnych, osoba uśmiechnięta i bardzo komunikatywna. Doskonale odnajduje się w zespole i ów zespół wkłada dużo energii i optymizmu. Możliwość współpracy z Panem Kamilem była dla mnie osobiście ciekawym i inspirującym doświadczeniem.
Karolina K.
Karolina K. · współpracownik
wystawiono
Kamil jest wyśmienitym specjalistą w swojej dziedzinie. Zaskakuje ogromem wiedzy teoretycznej, jak i bogatym doświadczeniem. Posiada też niezwykłą zdolność do pracy w zespole, jest uważny na innych, ale też wymagający. Polecam współpracę z Kamilem każdemu, kto ceni w ludziach pasję i profesjonalizm.
Daniel Kowalski
Daniel Kowalski · współpracownik
wystawiono
Imponująca praktyczna wiedza z obszaru branży usług rozwojowych i wielka pasja do zawodu. To właśnie cechuje Kamila jako profesjonaliste.

Jest przy tym bardzo zaangażowany i kapitalnie się z nim wspólpracuje.

Aż dziwni to wszystko w zestawieniu
z jego młodym wiekiem!

Polecam współpracę z Kamilem bez najmniejszej chwili wahania!
Usunięty Użytkownik
usługodawca
wystawiono
Mogę zarekomendować Kamila jako profesjonalistę z wysoce rozwiniętymi umiejętnościami intepersonalnymi. Jest osobą, która z zaangażowaniem i pozytywnym nastawieniem podchodzi do pracy.
Monika Domagała
Monika Domagała · współpracownik
wystawiono
Kamila cenię za szeroką wiedzę na temat branży i pasję ciągłego rozwoju.
Z przyjemnością obserwowałam jak wykorzystuje narzędzia i metody, które świetnie uzupełniają jego osobowość.
Dużym atutem współpracy z Kamilem jest głębokie zaangażowanie oraz odwaga w podejmowaniu niekonwencjonalnych metod działania.
Polecam i życzę mu wielu sukcesów!
Katarzyna Spiridonow
Katarzyna Spiridonow · współpracownik
wystawiono
Kamil, mimo dość młodego wieku, jest osobą dojrzałą, ze sporą wiedzą, którą chętnie się dzieli. Jest koleżeński, aktywny, kreatywny, dobrze współpracuje z innymi. Łączy uważność na ludzi z wytrwałym dążeniem do celu. Potrafi świetnie odnaleźć się w nowej grupie. Dla pracodawcy, współpracowników - świetny "nabytek".
Usunięty Użytkownik
usługodawca
wystawiono
Kamil charakteryzuje się wielkim entuzjazmem do pracy, jak również dużą wiedzą i doświadczeniem. Każdą trudność jaką napotyka na swojej drodze przekuwa na wyzwanie. Polecam Kamila jako świetnego pracownika, a przy okazji wspaniałego kolegę.
Contact Center sp. z o. o.
Trener
Jarosław W.
Jarosław W. · współpracownik
wystawiono
Profesjonalizm, zapał do pracy i wiele pokładów pozytywnej energii – to słowa, które najlepiej charakteryzują Kamila. Współpraca z Nim zawsze przynosiła wymierne korzyści w postaci wypracowania zupełnie nowych i nieoczekiwanych wcześniej rozwiązań. Jest ciągle głodny nowych pomysłów i wiedzy, którą natychmiast chce wykorzystać w praktyce. Prywatnie – dusza towarzystwa.

Szkolenia i kursy

Akredytowany konsultant systemu FACET 5.
Wykorzystanie systemu przy procesach:
• rekrutacji i selekcji
• zarządzania talentami
• tworzenia ścieżek karier
• coachingu i mentoringu
• motywowania
• rozwoju umiejętności przywódczych
• budowania efektywnych zespołów
• rozwoju kultury organizacji
• rozwiązywania konfliktów
• projektowania kariery zawodowej.

Zarządzanie Projektami:

• Certyfikat: PRINCE2 Foundation - PositivePro, 14-21.10.2013.
• Zarządzanie projektami PMI - PositivePro, 15.10.2013.
• Porównanie metodyk zarządzania projektami PRINCE2 i PMI - PositivePro, 22.10.2013.
• Zarządzanie projektami inwestycyjnymi - PositivePro, 23.10.2013.
• Zarządzanie projektami miękkimi - PositivePro, 24.10.2013.
• „Wakacyjna Szkoła IPMA" - DTI Polska 07/08.2013.

Szkolenia Trenerskie:

• „Zostań wewnętrznym konsultantem” - Michał Bloch, Justyna Przybysz 15-16.01.2013

Grupa ODITK, W Ramach "Sięgaj Poza Horyzont – Program Doskonalenia Umiejętności Trenerskich”:
1. “Trener jako partner w realizacji celów biznesowych – o czym pamiętać podczas profesjonalnej analizy potrzeb i ewaluacji szkoleń?" - Dorota Kabat 19-20.01.2013
2. “Kunszt feedbacku – jak budować zaufanie w relacji z grupą” – Jolanta Blaszkowska - Bastian, Piotr Włodarczyk 17-18.11.2012
3. “Warsztatowe narzędzia pracy trenera – jak stymulować grupę do aktywności i kreatywności na szkoleniu” Agnieszka Długołęcka–Kurzyk, Magdalena Sadowska-Pawlak 14-15.05.2012
4. „Proste recepty na trudne sprawy - jak sobie radzić z trudnymi i ekstremalnymi sytuacjami szkoleniowymi?„ – Piotr Włodarczyk 04-05.02.2012
5. „Technologia w służbie trenera„ – Dariusz Fijołek 10-11.12.2011

• „Emisja głosu” – Marek Rachoń 28.10.2010.
• „Trudne sytuacje w pracy z uczestnikiem szkolenia” – Anna Staroń – Jeziorowska 29.10.2010.
• „Trener, jako konsultant w biznesie” – Grupa SET, Maciej Cichocki 14.10.2010.
• „Warsztat umiejętności trenerskich i prezentacyjnych” – Grupa SET, Maciej Cichocki 5.08.2010.

Telemarketing, Sprzedaż:

• „Jak zwiększać sprzedaż w Custom Publishing!" - Grupa Szkoleniowa Wymagamy.pl, Monika Walczak, 18.09.2013.
• „Techniki negocjacji i wpływu przez telefon” – Progress Project, Adam Gnych 14-15.11.2012r
• „Projectopoly – wdrażanie kampanii telemarketingowych” - Robert Czech, 30.06.2011.
• „Prowadzenie rozmów sprzedażowych przez telefon” – Marcin Czerwiński 12.2009.
• „Hipnoza w życiu codziennym” – Jacek Cyboroń 13.08.2011.
• „Promocja Sprzedaży” – Paula Leśniewska 20-21.05.2011.

Inne:
• „Przywództwo" - Katarzyna Korpolewska, Mazowiecka Akademia Przywództwa Innowacyjnego, 06.09.2013.
• „Rozwój Organizacji" - Aleksander Sierżęga, Mazowiecka Akademia Przywództwa Innowacyjnego, 29.08.2013.
• „Kurs Administratora Sieci” Projekt ITeraz Mazowsze II realizowany przez Agencję Rozwoju Mazowsza S.A. 15/16-22/23.09.2012

Edukacja

Logo
Trener Biznesu, studia podyplomowe
Szkoła Trenerów Biznesu Akademii SET®
Logo
Sandler Selling System, studia podyplomowe
Sandler Training Polska
Logo
Sprzedaż doradczo – ekspercka, studia podyplomowe
Szkoła Zarządzania Sprzedażą
Logo
Zarządzanie/Psychologia w zarządzaniu, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Sprzedaż
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

Psychologia zachowań konsumenckich,
Technologie mobilne,

Organizacje

Warszawski Klub Trenera
Klub Trenera Akademii SET®
Mazowiecki Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK
Mazowiecka Akademia Rekomendacji - ZPP