Kamil Bugdal

Key Account Manager, Kierownik Przedstawicieli Handlowych

Umiejętności

Call Center Ekonomika Finanse Sales Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor
Centrum Usług Wspólnych w Radomsku
Urząd Miasta Radomsko
Naczelnik Wydziału
POL-MAK Sp. z o.o.
Kierownik Przedstawicieli Handlowych
Nadzór nad pracą PH - rozwój kompetencji PH (7 PH w obszarze 1/2 Polski), raportowanie do Dyrektora Handlowego, Kreowanie polityki Dystrybucyjnej Firmy.
Organizacja Działań Promocyjnych zleconych PH. Koordynacja działań handlowych u klientów zarówno sieci lokalne, jak też krajowe sieci ogólnopolskie.
Logo
Kierownik ds Kluczowych Klientów (KAM) w dziale Sieci Krajowych
MW-GMW Sp. z o.o. Sp.k. ( wcześniej Maspex Wadowice Sp. z o.o. )
Współpraca z ogólnopolskimi sieciami handlowymi, negocjacja warunków rocznych, ustalanie treści umów handlowych, realizacja strategii i polityki firmy w kanale nowoczesnym, realizacja i ustalenia działań handlowych oraz akcji promocyjnych z wykorzystaniem narzędzi ustalonych z wewnętrznymi działami Marketing i Trade, koordynacja działań ze strukturami Działu Handlowego. Realizacja celów sprzedażowych oraz budżetu w warunkach dostaw przez Dystrybutora, jak również na magazyn centralny.
Logo
Kierownik Przedstawicieli Handlowych
MW-GMW Sp. z o.o. Sp.k. ( wcześniej Maspex Wadowice Sp. z o.o. )
Realizacja strategii regionu, zarządzanie zespołem handlowców (5 PHD + 1 PHH + 1 Merchandiser), budowanie, utrzymywanie relacji z klientami (w tym sieci lokalne) i Dystrybutorami, realizacja wyników handlowych z wykorzystaniem narzędzi (np. promocje centralne, wykonanie budżetu).
Logo
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu.
MW-GMW Sp. z o.o. (przedtem Maspex Wadowice)
Realizacja planów sprzedaży, oraz celów firmy, raportowanie w obrębie struktury mokrej ( soki, nektary, napoje marki Tymbark, Kubuś) w kanale tradycyjnym, rejon byłych województw: sieradzkiego, piotrkowskiego, tomaszowskiego.
Coca-Cola HBC Polska
Młodszy Specjalista Rozwoju Rynku
Sprzedaż, raportowanie, zdobywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, zbiórka należności, instalacja POS
Logo
kasjer - sprzedawca
BP Service Center
Sprzedaż, obsługa klienta, utrzymanie urządzeń stacji paliw w należytym stanie technicznym.
P. Dussmann Sp. z o.o.
Pracownik Ochrony Fizycznej - Dowódca Warty
Monitoring elektronicznych systemów ochrony, przyjmowanie i pierwszy kontakt z interesantem, patrolowanie i ochrona podległego terenu, raportowanie przełożonym, prowadzenie dzienników służbowych,

Szkolenia i kursy

• Agent Ubezpieczeniowy – Licencja PUNU 2000
• Agent Ochrony Fizycznej 2001
• Przyjazny sprzedawca 2002
• Obsługa gier liczbowych 2003
• Trening profesjonalnej sprzedaży wrzesień 2005
• Nowa psychologia kontaktu z klientem kwiecień 2006
• Zarządzanie czasem i efektywne radzenie sobie ze stresem wrzesień 2006
• Trening profesjonalnej rekrutacji marzec 2007
• Akademia Merchandisingowa firmy CATMAN lipiec – październik 2008
• Negocjacje biznesowe McHayes & Steward Group Sp. z o.o. listopad 2009
• 10 tricków negocjatora McHayes & Steward Group Sp. z o.o. styczeń2010

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Częstochowska
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

- literatura,
- fotografia

Inne

Dodatkowe umiejętności i kompetencje
• znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
• prawo jazdy kat. B
• umiejętność zarządzania zespołem
• umiejętności negocjacyjne
• kreatywność
• konsekwencja w działaniu
• nastawienie na realizację celów
• umiejętności analityczne

Grupy

ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Antal FMCG
Antal FMCG
Grupa przeznaczona dla profesjonalistów działających w branży FMCG.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Career coaching
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dobra literatura
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
FMCG Sprzedaż tradycyjna
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.