Umiejętności
Call Center
Ekonomika
Finanse
Sales
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Przedstawicieli Handlowych
Nadzór nad pracą PH - rozwój kompetencji PH (7 PH w obszarze 1/2 Polski), raportowanie do Dyrektora Handlowego, Kreowanie polityki Dystrybucyjnej Firmy.
Organizacja Działań Promocyjnych zleconych PH. Koordynacja działań handlowych u klientów zarówno sieci lokalne, jak też krajowe sieci ogólnopolskie.
Organizacja Działań Promocyjnych zleconych PH. Koordynacja działań handlowych u klientów zarówno sieci lokalne, jak też krajowe sieci ogólnopolskie.
Kierownik ds Kluczowych Klientów (KAM) w dziale Sieci Krajowych
MW-GMW Sp. z o.o. Sp.k. ( wcześniej Maspex Wadowice Sp. z o.o. )
Współpraca z ogólnopolskimi sieciami handlowymi, negocjacja warunków rocznych, ustalanie treści umów handlowych, realizacja strategii i polityki firmy w kanale nowoczesnym, realizacja i ustalenia działań handlowych oraz akcji promocyjnych z wykorzystaniem narzędzi ustalonych z wewnętrznymi działami Marketing i Trade, koordynacja działań ze strukturami Działu Handlowego. Realizacja celów sprzedażowych oraz budżetu w warunkach dostaw przez Dystrybutora, jak również na magazyn centralny.
Kierownik Przedstawicieli Handlowych
MW-GMW Sp. z o.o. Sp.k. ( wcześniej Maspex Wadowice Sp. z o.o. )
Realizacja strategii regionu, zarządzanie zespołem handlowców (5 PHD + 1 PHH + 1 Merchandiser), budowanie, utrzymywanie relacji z klientami (w tym sieci lokalne) i Dystrybutorami, realizacja wyników handlowych z wykorzystaniem narzędzi (np. promocje centralne, wykonanie budżetu).
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu.
MW-GMW Sp. z o.o. (przedtem Maspex Wadowice)
Realizacja planów sprzedaży, oraz celów firmy, raportowanie w obrębie struktury mokrej ( soki, nektary, napoje marki Tymbark, Kubuś) w kanale tradycyjnym, rejon byłych województw: sieradzkiego, piotrkowskiego, tomaszowskiego.
Szkolenia i kursy
• Agent Ubezpieczeniowy – Licencja PUNU 2000
• Agent Ochrony Fizycznej 2001
• Przyjazny sprzedawca 2002
• Obsługa gier liczbowych 2003
• Trening profesjonalnej sprzedaży wrzesień 2005
• Nowa psychologia kontaktu z klientem kwiecień 2006
• Zarządzanie czasem i efektywne radzenie sobie ze stresem wrzesień 2006
• Trening profesjonalnej rekrutacji marzec 2007
• Akademia Merchandisingowa firmy CATMAN lipiec – październik 2008
• Negocjacje biznesowe McHayes & Steward Group Sp. z o.o. listopad 2009
• 10 tricków negocjatora McHayes & Steward Group Sp. z o.o. styczeń2010
• Agent Ochrony Fizycznej 2001
• Przyjazny sprzedawca 2002
• Obsługa gier liczbowych 2003
• Trening profesjonalnej sprzedaży wrzesień 2005
• Nowa psychologia kontaktu z klientem kwiecień 2006
• Zarządzanie czasem i efektywne radzenie sobie ze stresem wrzesień 2006
• Trening profesjonalnej rekrutacji marzec 2007
• Akademia Merchandisingowa firmy CATMAN lipiec – październik 2008
• Negocjacje biznesowe McHayes & Steward Group Sp. z o.o. listopad 2009
• 10 tricków negocjatora McHayes & Steward Group Sp. z o.o. styczeń2010
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
- literatura,
- fotografia
- fotografia
Inne
Dodatkowe umiejętności i kompetencje
• znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
• prawo jazdy kat. B
• umiejętność zarządzania zespołem
• umiejętności negocjacyjne
• kreatywność
• konsekwencja w działaniu
• nastawienie na realizację celów
• umiejętności analityczne
• znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
• prawo jazdy kat. B
• umiejętność zarządzania zespołem
• umiejętności negocjacyjne
• kreatywność
• konsekwencja w działaniu
• nastawienie na realizację celów
• umiejętności analityczne
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.