Kamil Borowiak

Looking for new opportunities
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Zakładu
WHEELS Logistics Sp. z o. o.
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
Nawiązywanie i budowanie długoterminowych relacji z klientami, oraz opieka posprzedażowa,
Obszar działania: Bez ograniczeń terytorialnych. Cała Polska, Niemcy i Węgry (częściowo),
Dbanie o wysoką jakość usług oferowanych klientom,
Ustalanie warunków umów i negocjacje z klientami,
Opracowywanie ofert handlowych,
Analiza rynku oferowanych usług i jego potencjalnego rozwoju, identyfikacja możliwości rozwoju klientów,
Dostosowywanie przedstawianej oferty do profilu i potrzeb obecnego lub potencjalnego klienta przy jednoczesnym uwzględnianiu specyfiki i możliwości Pracodawcy,
Pozyskiwanie przewoźników i negocjowanie umów z nimi.
Tworzenie bazy klientów i przewoźników,
Zarządzanie magazynem,
Określanie zadań podległym magazynierom,
Wykonywanie innych zadań zleconych przez Pracodawcę lub bezpośredniego przełożonego wynikających z bieżących potrzeb Pracodawcy,
Sprzedaż samochodów Firmy WHEELS zainteresowanym przewoźnikom i nawiązywanie z nimi długofalowej współpracy,
Logo
Koordynator Oddziału
Sprint Logistyka
Koordynowanie pracy spedytorów
Budowanie zespołu
Wdrażanie nowych pracowników
Delegowanie zadań
Motywowanie i wspieranie pracowników w rozwoju (system nagradzania, szkolenia)
Dokonywanie okresowych ocen wyników pracy podległego zespołu
Kontrolowanie postępów w pracy
Monitoring i analiza rynku
Odpowiedzialność za wynik finansowy procesów sprzedaży
Pozyskiwanie klientów
Utrzymywanie kontaktów z klientami
Craiss Logistyka
Specjalista ds.sprzedaży
Odbywanie spotkań z obecnymi lub potencjalnymi klientami, określanie celów, tematów oraz sposobów przeprowadzania rozmów z klientami oraz opieka posprzedażowa,
Nawiązywanie i budowanie długoterminowych relacji z klientami,
Obszar działania: Bez ograniczeń terytorialnych. Głównie cała Polska i Niemcy,
Ustalanie warunków umów i negocjacje z klientami,
Analiza procesu decyzyjnego potencjalnego i obecnego klienta, oraz analiza i interpretacja potrzeb i specyfiki klientów,
Opracowywanie ofert handlowych,
Analiza rynku oferowanych usług i jego potencjalnego rozwoju oraz identyfikacja możliwości rozwoju klientów,
Opieka i kontakty z kluczowymi klientami, Dostosowywanie przedstawianej oferty do profilu i potrzeb obecnego lub potencjalnego klienta przy jednoczesnym uwzględnianiu specyfiki i możliwości Firmy,
Koordynowanie pracy spedytorów w początkowej fazie współpracy z nowo-pozyskanym klientem
Określanie spedytorom celów, sposobów prowadzenia klientów,
Wykonywanie innych zadań zleconych przez Pracodawcę lub bezpośredniego przełożonego wynikających z bieżących potrzeb Pracodawcy na zajmowanym stanowisku,
Wybór rozwiązania najlepiej dostosowanego do potrzeb Klienta z uwzględnieniem wszystkich potencjalnych utrudnień i ograniczeń w realizacji zlecenia. Proponowanie klientom alternatywnych rozwiązań w przypadku braku możliwości realizacji wybranych przez nich opcji oraz dostosowywanie argumentacji do profilu, motywacji oraz oczekiwań klientów,
W perspektywie dwóch-trzech lat budowa działu handlowego w oparciu o rozwój spółki,
GEFCO Polska Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Analiza procesu decyzyjnego potencjalnego i obecnego Klienta,
Organizowanie spotkań z obecnymi lub potencjalnymi Klientami
Obszar działania - województwa: Wielkopolskie, Lubuskie, Zachodniopomorskie, Pomorskie, Kujawsko-Pomorskie,
Określanie celów, tematów oraz sposobów przeprowadzania rozmów z Klientami,
Analiza i interpretacja potrzeb i specyfiki Klientów,
Dostosowywanie przedstawianej oferty do profilu i potrzeb obecnego lub potencjalnego Klienta
Dostosowywanie argumentacji do profilu, motywacji oraz oczekiwań Klientów,
Określanie i rozpoznawanie warunków satysfakcji oraz określanie i prezentacja stanowiska firmy wobec obsługiwanych Klientów,
Podsumowywanie i zatwierdzanie kluczowych punktów oferty podczas negocjacji handlowych, Gromadzenie informacji o Klientach, kontrola wiarygodności i spójności danych na temat Klientów, Analiza rynku oferowanych usług i jego potencjalnego rozwoju,
Identyfikacja możliwości rozwoju Klientów,
Budowanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych,
Znajomość działań bezpośredniej konkurencji, Sporządzanie lub nadzór nad wykonywaniem raportów z działalności dla Klientów
FM Polska
Specjalista ds. sprzedaży
Spotkania z klientami,
Pozyskiwanie nowych klientów,
Praca w województwach: Wielkopolskie, Lubuskie, Zachodniopomorskie, Pomorskie, Przygotowywanie ofert,
Udział w przetargach,
Negocjacje warunków współpracy z klientami,
Opieka posprzedażowa,
Pomoc w dziale HR w pozyskiwaniu nowych specjalistów ds. sprzedaży
Pomoc w otwieraniu nowego oddziału kross-dock:
Poszukiwanie magazynów, ofert I klientów mogących wypełnić hub, analiza rynku.
Współpraca z działami operacyjnymi produktów: drobnica krajowa, przewozy całosamochodowe, krajowe, przekazywanie sales lead’ów na przewozy całosamochodowe międzynarodowe, lotnicze i morskie
Koordynowanie pracy zespołów operacyjnych w początkowej fazie wprowadzenia klienta,
Opieka nad klientami w początkowej fazie współpracy (pierwsze 6 miesięcy), zapoznanie z warunkami współpracy,
instalacja oprogramowania, pomoc informatyczna (w związku z zainstalowanym oprogramowaniem) Wprowadzenie nowych Specjalistów ds. Sprzedaży w obowiązki oraz pomoc w pozyskiwaniu klientów
PEKAES Sp. z o.o.
Regionalny Koordynator Sprzedaży
Praca w województwie: Wielkopolskim
Pozyskiwanie nowych klientów,
Przygotowywanie ofert,: opieka i kontakty z kluczowymi firmy na regionie działania
Negocjacje warunków współpracy z klientami,
Przygotowywanie przetargów dla nowych i obecnych klientów krajowych i międzynarodowych. Opieka posprzedażowa,
Spotkania z klientami, Współpraca ze spedytorami w produktach: drobnica krajowa, drobnica międzynarodowa, przewozy całosamochodowe krajowe I międzynarodowe, spedycja lotnicza I morska, paczka.
Koordynowanie zespołami operacyjnymi w początkowej fazie współpracy z nowo-pozyskanym klientem.
Podtrzymywanie współpracy I rozwijanie klientów, wprowadzenie klienta, instalacja oprogramowania, pomoc informatyczna przy zainstalowanym u klienta oprogramowaniu;
Rozwijanie klientów koszykowych
PEKAES Sp. z o.o.
Spedytor Drobnicy Krajowej, Spedytor Międzynarodowy
Przygotowywanie ofert dla klientów drobnicowych,
Telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów drobnicowych,
Obsługa posprzedażowa klientów, kontakt telefoniczny
, Obsługa i rejestracja zleceń,
Znajomość platformy ‘Giełda Transportowa Trans,’
Kontakt z kierowcami – kontrola dostaw, odbiorów obsługiwanych zleceń;

Szkolenia i kursy

Projektowanie metodą TENSTEP (2016)
Uniwersalny Model Przekonywania (2016)
Efektywna Sprzedaż (2015)
Sprzedaż usług spedycji lotniczej i morskiej (2014)
Administracyja stron http w Wordpress – Poziom II (2014)
Zarządzanie Czasem (2013)
Logistyka w Sporcie (2012)
Handlowanie to Gra ®, Prowadzenie trudnych rozmów z klientami na rynku usług transportowych i logistycznych – [Kontrakt OSH Grupa szkoleniowa] (2012)
Handlowanie to Gra ® [Kontrakt OSH] (2011)
Trudne negocjacje handlowe [Kontrakt OSH] (2011)
Sprzedaż w ujęciu korzyści (2010)
ADR – “Identyfikacja, klasyfikacja, znakowanie, magazynowanie i transport niebezpiecznych substancji chemicznych w świetle obowiązujących przepisów”(2010)
Metodologia SPIN ® (2010)
PowerPoint jako narzędzie prezentacji (2010)
Budowanie partnerskich relacji z klientem (2009)
Certyfikat Stowarzyszenia Trenerów NLP w Polsce – Stopień Mistrzowski “Mastera” Neuro-Lingwistycznego Programowania (2007)
Neuro-Lingwistyczne Programowanie – Praktyk (2007)
Negocjacje i Sprzedaż doradcza (2006)
Prawo jazdy, kategoria AB (2006)

Edukacja

Logo
Zarządzanie-Menedżer logistyki, magisterskie
Wyższa szkoła logistyki w poznaniu
Logo
Zarządzanie Firmą, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Rachunkowości
Logo
Instruktor terapii uzależnień- terapia indywidualna, licencjackie
Policealna Szkoła Trenerów i Menedżerów
Logo
Instruktor terapii uzależnień, licencjackie
Policealna Szkoła Trenerów i Menedżerów
Logo
Pośrednik Pracy, licencjackie
Policealna Szkoła Trenerów i Menedżerów

Zainteresowania

Język korzyści, „bodźce podprogowe” i ich zastosowanie,
Psychologia w terapii i biznesie,
Język NLP – Neuro-Lingwistyczne Programowanie,
Neuromarketing
Muzyka,
Komputery HTPC,
Programowanie
Sztuki walki (Capoeira, Krav Maga),
Architektura i budownictwo,
Redirecting to /narzedzia/captcha Redirecting to /narzedzia/captcha.

Grupy

Wyższa Szkoła Logistyki
Wyższa Szkoła Logistyki
Wyższa Szkoła Logistyki