Umiejętności
SAP HR
hr
Kadry i płace
Simple
Rekrutacja przez Internet
Tworzenie polityk HR
esimple
eRecruiter
rozliczanie czasu pracy
Safo HR
rekrutacja na stanowiska kierownicze
Rekrutacja pracowników produkcji
rekrutacja pracowników magazynowcyh
koordynowanie pracy agencji tymczasowych
rekrutacja na stanowiska specjalistyczne
tworzenie zadań rekrutacyjnych
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Recruitment Manager
Silver Roads Recruitments
Skutecznie wspieramy firmy w rekrutacjach technicznych, specjalistycznych, inżynierskich oraz managerskich znajdując dobrych pracowników.
Jeśli też chcesz mieć dobrych pracowników to zadzwoń lub napisz do mnie. Z przyjemnością pomożemy
Zapraszam do kontaktu:
575-801-596
kamil.borkowski@silverroads.pl
Jeśli też chcesz mieć dobrych pracowników to zadzwoń lub napisz do mnie. Z przyjemnością pomożemy
Zapraszam do kontaktu:
575-801-596
kamil.borkowski@silverroads.pl
Head of HR
• zarządzanie pracą działu HR, BHP
• prowadzenie rekrutacji na wszystkie poziomy stanowisk, w tym poszukiwania bezpośrednie
• koordynowanie procesów naliczania płac
• opracowanie i wdrożenie:
- pre-onboardingu
- on i offboardingu, Exit Interview
- oceny pracowniczej
- oceny dziennej dla pracowników produkcji i magazynu
- badania satysfakcji pracowniczej
- opisów stanowisk pracy
- programu sukcesorów
- programu premii rocznych (MBO)
- programu poleceń pracowniczych
- programu talentów dla grupy kapitałowej
- ścieżek kariery
- nowego regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania, regulaminu ZFŚS
• wdrożenie programu PPK
• przygotowanie działu HR i BHP do uzyskania certyfikatu IRIS (ISO/TS)
• uporządkowanie:
- procesu naliczania wynagrodzeń – wyeliminowanie niezgodności
- grupowego ubezpieczenia na życie
- programu Multisport
- programu prywatnej opieki medycznej
• uporządkowanie i wdrożenie RODO
• przygotowanie planów szkoleń
• odpowiedzialność za wskaźniki HR
• reprezentowanie firmy przed Sądem Pracy, Inspekcją Pracy, Sanepidem
• przygotowywanie raportów (rotacja, absencja, struktura zatrudnienia, BHP, Exit Interview, analizy kosztów i struktury wynagrodzeń)
• pozyskiwanie środków finansowych w ramach programów pomocowych w okresie pandemii Covid-19
• nadzór na wydatkowaniem pieniędzy oraz udział w komisji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
• nadzór na funkcjonowaniem Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
• znaczne obniżenie poziomu absencji pracowniczej
• rozbudowanie puli agencji pracy tymczasowych o 20 nowych firm
• rozszerzenie puli benefitów pracowniczych
• zdobycie najwyższej oceny dla działu HR ze wszystkich działów podczas audytu głównego klienta firmy
• zdobycie maksymalnej oceny podczas audytu certyfikującego IRIS
• prowadzenie rekrutacji na wszystkie poziomy stanowisk, w tym poszukiwania bezpośrednie
• koordynowanie procesów naliczania płac
• opracowanie i wdrożenie:
- pre-onboardingu
- on i offboardingu, Exit Interview
- oceny pracowniczej
- oceny dziennej dla pracowników produkcji i magazynu
- badania satysfakcji pracowniczej
- opisów stanowisk pracy
- programu sukcesorów
- programu premii rocznych (MBO)
- programu poleceń pracowniczych
- programu talentów dla grupy kapitałowej
- ścieżek kariery
- nowego regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania, regulaminu ZFŚS
• wdrożenie programu PPK
• przygotowanie działu HR i BHP do uzyskania certyfikatu IRIS (ISO/TS)
• uporządkowanie:
- procesu naliczania wynagrodzeń – wyeliminowanie niezgodności
- grupowego ubezpieczenia na życie
- programu Multisport
- programu prywatnej opieki medycznej
• uporządkowanie i wdrożenie RODO
• przygotowanie planów szkoleń
• odpowiedzialność za wskaźniki HR
• reprezentowanie firmy przed Sądem Pracy, Inspekcją Pracy, Sanepidem
• przygotowywanie raportów (rotacja, absencja, struktura zatrudnienia, BHP, Exit Interview, analizy kosztów i struktury wynagrodzeń)
• pozyskiwanie środków finansowych w ramach programów pomocowych w okresie pandemii Covid-19
• nadzór na wydatkowaniem pieniędzy oraz udział w komisji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
• nadzór na funkcjonowaniem Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
• znaczne obniżenie poziomu absencji pracowniczej
• rozbudowanie puli agencji pracy tymczasowych o 20 nowych firm
• rozszerzenie puli benefitów pracowniczych
• zdobycie najwyższej oceny dla działu HR ze wszystkich działów podczas audytu głównego klienta firmy
• zdobycie maksymalnej oceny podczas audytu certyfikującego IRIS
HR Business Partner
• rekrutacja pracowników na różne poziomy zaszeregowania w organizacji (również
z wykorzystaniem Assessment Center), poszukiwanie talentów metodą bezpośrednią
•wsparcie w procesach rekrutacji do sieci sklepów
•organizacja szkoleń dla pracowników: badanie potrzeb szkoleniowych, dobór i przedstawienie wybranych propozycji firm szkoleniowych
•negocjowanie warunków współpracy z firmami rekrutacyjnymi, szkoleniowymi, portalami ogłoszeniowymi, hotelami, firmami cateringowymi, dostawcami mniejszych usług
•organizacja eventów firmowych (corocznego spotkania firmowego, pikniku, Wigilii i Wielkanocy dla pracowników)
•współpraca z fundacją dobroczynną Happy Kids
•reprezentowanie organizacji poza miejscem pracy: na uczelniach, podczas spotkań fundacji dobroczynnej Happy Kids
•zarządzanie komunikacją w intranecie i internecie, pisanie i publikowanie wpisów na firmowej tablicy w intranecie
•wdrożenie i koordynowanie platformy benefitowej
•wdrożenie i koordynowanie programu rekrutacji mobilnych
•koordynowanie oceny pracowniczej
•koordynowanie programów praktyk i staży
•zaprojektowanie i wdrożenie kalendarza praktyk i staży
•koordynowanie programu poleceń pracowniczych
•koordynowanie programu oceny satysfakcji ze współpracy pomiędzy działami
•koordynowanie współpracy z uczelniami wyższymi
•koordynowanie współpracy z firmami rekrutacyjnymi
•koordynowanie współpracy z firmami szkoleniowymi
•koordynowanie programu zniżek pracowniczych w sklepach stacjonarnych, sklepie internetowym oraz w trakcie zakupów przez aplikacje firmy
•koordynowanie udziału w targach pracy dla branży modowej
•przeprowadzanie Exit Interview
•współpraca z Urzędem Pracy
•opracowanie i wdrożenie programu onboardingu
•aktualizacja struktury organizacyjnej
•przygotowywanie raportów (wyliczanie rotacji, retencji, SLA, raportów Exit Interview, kadrowych)
z wykorzystaniem Assessment Center), poszukiwanie talentów metodą bezpośrednią
•wsparcie w procesach rekrutacji do sieci sklepów
•organizacja szkoleń dla pracowników: badanie potrzeb szkoleniowych, dobór i przedstawienie wybranych propozycji firm szkoleniowych
•negocjowanie warunków współpracy z firmami rekrutacyjnymi, szkoleniowymi, portalami ogłoszeniowymi, hotelami, firmami cateringowymi, dostawcami mniejszych usług
•organizacja eventów firmowych (corocznego spotkania firmowego, pikniku, Wigilii i Wielkanocy dla pracowników)
•współpraca z fundacją dobroczynną Happy Kids
•reprezentowanie organizacji poza miejscem pracy: na uczelniach, podczas spotkań fundacji dobroczynnej Happy Kids
•zarządzanie komunikacją w intranecie i internecie, pisanie i publikowanie wpisów na firmowej tablicy w intranecie
•wdrożenie i koordynowanie platformy benefitowej
•wdrożenie i koordynowanie programu rekrutacji mobilnych
•koordynowanie oceny pracowniczej
•koordynowanie programów praktyk i staży
•zaprojektowanie i wdrożenie kalendarza praktyk i staży
•koordynowanie programu poleceń pracowniczych
•koordynowanie programu oceny satysfakcji ze współpracy pomiędzy działami
•koordynowanie współpracy z uczelniami wyższymi
•koordynowanie współpracy z firmami rekrutacyjnymi
•koordynowanie współpracy z firmami szkoleniowymi
•koordynowanie programu zniżek pracowniczych w sklepach stacjonarnych, sklepie internetowym oraz w trakcie zakupów przez aplikacje firmy
•koordynowanie udziału w targach pracy dla branży modowej
•przeprowadzanie Exit Interview
•współpraca z Urzędem Pracy
•opracowanie i wdrożenie programu onboardingu
•aktualizacja struktury organizacyjnej
•przygotowywanie raportów (wyliczanie rotacji, retencji, SLA, raportów Exit Interview, kadrowych)
HR Specialist
• rekrutacja pracowników na stanowiska kierownicze oraz niskiego szczebla
• wsparcie merytoryczne z wiedzy HR dla pracowników, w tym dla osób na stanowiskach kierowniczych w dwóch magazynach (łączna powierzchnia magazynowa 100.000 m2)
• koordynowanie pracy 4 agencji zatrudnienia, projektowanie i implementacja narzędzi usprawniających współpracę pomiędzy Ceva, a agencjami
• dbanie o pełne i poprawne rozliczenie czasu pracy, wyjaśnianie braków, wprowadzanie usprawnień
• organizacja egzaminu podnoszącego kwalifikację z kierowania wózkami widłowymi – współpraca z głównym Specjalistą ds. BHP, Urzędem Dozoru Technicznego, Kierownikiem lokalizacji ze strony Klienta
• zarządzanie odzieżą roboczą, nawiązanie dobrej współpracy z obecnym dostawcą – skrócenie czasu uszycia i dostarczania odzieży
• zarządzanie systemem RCP, wejściówkami, przeprowadzenie szkolenia z obsługi systemu RCP
• dbanie o aktualne informacje na tablicach ogłoszeniowych działu HR w dwóch magazynach
• wsparcie merytoryczne z wiedzy HR dla pracowników, w tym dla osób na stanowiskach kierowniczych w dwóch magazynach (łączna powierzchnia magazynowa 100.000 m2)
• koordynowanie pracy 4 agencji zatrudnienia, projektowanie i implementacja narzędzi usprawniających współpracę pomiędzy Ceva, a agencjami
• dbanie o pełne i poprawne rozliczenie czasu pracy, wyjaśnianie braków, wprowadzanie usprawnień
• organizacja egzaminu podnoszącego kwalifikację z kierowania wózkami widłowymi – współpraca z głównym Specjalistą ds. BHP, Urzędem Dozoru Technicznego, Kierownikiem lokalizacji ze strony Klienta
• zarządzanie odzieżą roboczą, nawiązanie dobrej współpracy z obecnym dostawcą – skrócenie czasu uszycia i dostarczania odzieży
• zarządzanie systemem RCP, wejściówkami, przeprowadzenie szkolenia z obsługi systemu RCP
• dbanie o aktualne informacje na tablicach ogłoszeniowych działu HR w dwóch magazynach
Konsultant
obsługa Klienta BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego:
- rekrutacja i obsługa kadrowa pracowników (prowadzenie teczek osobowych, wystawianie zaświadczeń, dbanie o aktualność badań lekarskich i szkoleń BHP, w razie potrzeby wysyłanie pracowników na wymagane przez Klienta szkolenia)
- wsparcie merytoryczne dla Koordynatorów w kontekście odbioru nadgodzin, poprawności wystawianych wniosków, przygotowania ewidencji czasu pracy
- współpraca z działami administracyjnymi w kontekście wydawania kluczy do szafek, problemów z odzyskaniem kluczy, wydawania odzieży roboczej,
- rekrutacja i obsługa kadrowa pracowników (prowadzenie teczek osobowych, wystawianie zaświadczeń, dbanie o aktualność badań lekarskich i szkoleń BHP, w razie potrzeby wysyłanie pracowników na wymagane przez Klienta szkolenia)
- wsparcie merytoryczne dla Koordynatorów w kontekście odbioru nadgodzin, poprawności wystawianych wniosków, przygotowania ewidencji czasu pracy
- współpraca z działami administracyjnymi w kontekście wydawania kluczy do szafek, problemów z odzyskaniem kluczy, wydawania odzieży roboczej,
Szkolenia i kursy
• w Randstad po pół roku pracy nagroda za osiągnięcie wysokich wyników i zaangażowanie w pracę
• szkolenia:
„Czas pracy – jak prawidłowo planować i rozliczać” przeprowadzone przez Dom Wiedzy
cykl szkoleń wewnętrznych wprowadzających do pracy w Randstad Polska z zakresu:
pracy tymczasowej, rekrutacji pracowników, rozliczania czasu pracy, profesjonalnej obsługi klienta
„Doskonalenie kompetencji Lidera” – szkolenie w Ceva Logistics
• znajomość programów: SAP (HR), Simple, Carerix
• szkolenia:
„Czas pracy – jak prawidłowo planować i rozliczać” przeprowadzone przez Dom Wiedzy
cykl szkoleń wewnętrznych wprowadzających do pracy w Randstad Polska z zakresu:
pracy tymczasowej, rekrutacji pracowników, rozliczania czasu pracy, profesjonalnej obsługi klienta
„Doskonalenie kompetencji Lidera” – szkolenie w Ceva Logistics
• znajomość programów: SAP (HR), Simple, Carerix
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Grupy
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Grupa dla osób, które są studentami AE Wrocław/ Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu bądź nimi były oraz dla sympatyków AE Wrocław i także tych, którzy dopiero planują studiować na ww. uczelni, zap
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat
Ekonomalia
Ekonomalia są tradycyjnym świętem studentów, od lat obchodzonym na wrocławskim Uniwersytecie Ekonomicznym (dawniej: Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego).