Wypowiedzi
-
A czy Ty zasługujesz już na urlop? http://www.tanie-loty.com.pl/blogi/wpis/906-czy-zaslug...
- 21.05.2013, 10:38
-
- 25.02.2013, 15:19
-
http://nowymarketing.pl/a/894,czy-sport-moze-nauczyc-n... - warte przeczytania i przemyślenia
- 2.01.2013, 13:27
-
- 21.12.2012, 12:56
-
Polecam, mała ściąga - marketing mix
-
Wycena komunikacji na facebooku dla danej marki to sprawa bardzo indywidualna i uzależniona od wielu czynników - między innymi od tego, jakimi narzędziami promocji chce się Pani posługiwać. Współpraca z agencją daje z pewnością bezpieczeństwo i wbrew pozorom - nie musi kosztować kilku tysięcy:
marketing społecznościowy
jak prowadzić fanpage na Facebooku. -
- 7.08.2012, 13:20
-
- 28.06.2012, 13:36
-
- 13.06.2012, 10:15
-
- 25.05.2012, 10:47
-
Oj nadciąga nadciąga
Polecam:
Zajrzyjcie też na:
[url=http://www.artweb-media.com/pl/blog/entry/gdzie-uciec-...[/url] -
Polecam na rozluźnienie:
Gdzie uciec przed Euro 2012
Polska mapa festiwali - w tym również w Krakowie ;)
Kamila Kaczmarczyk edytował(a) ten post dnia 22.05.12 o godzinie 11:28 -
- 22.05.2012, 11:21
-
A tu takie ciekawe:
http://www.youtube.com/watch?v=uiy3iN2rgiU- 9.05.2012, 13:40
-
- 30.04.2012, 15:28
-
- 25.04.2012, 16:22
-
Jeśli dobrze zrozumiałam chodzi o to, że obsługa klienta to fach, czynność zawodowa, podlegająca określonym regułom, nie zaś życiowa misja, przekleństwo, fatum, czy miłość romantyczna - równie piękna co straszna. Zgadzam się z tym, ale wydaje mi się, że Pan Piotr również dobrze to rozumie - blog całkiem ciekawy :) Ze swojej strony polecam mój subiektywny zestaw 5 zasad obsługi klienta. Pozdrawiam.Kamila Kaczmarczyk edytował(a) ten post dnia 11.04.12 o godzinie 09:12
-
Czy macie jakieś żelazne zasady, którymi kierujecie się w codziennej pracy związanej z obsługą klientów? Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami i praktycznymi wskazówkami z innymi adeptami tej trudnej i ciekawej sztuki.
Ze swojej strony polecam mój własny zestaw 5 zasad obsługi klienta.
Pozdrawiam serdecznie -
- 4.04.2012, 10:22
-
- 21.03.2012, 11:57