Umiejętności
Microsoft Office
Wysokie zdolności interpersonalne
Negocjacje z dostawcami
Umiejętności analityczne
umiejętność szybkiego uczenia się
zdolności organizacyjne
elastyczność
Umiejętności komunikacyjne
Samodzielność w działaniu
otwartość na nowe wyzwania
lekkie pióro - redakcja, korekta tekstów
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu Handlowego
• Zakupy materiałów niehandlowych na potrzeby sieci ponad 130 sklepów (w trybie zapytań ofertowych i przetargów)
• Zamawianie materiałów POS w drukarniach – dobór materiałów do zlecenia, negocjacje cenowe, kalkulacje ilościowe
• Koordynacja ogólnopolskich akcji promocyjnych pod kątem terminowego zaopatrzenia sieci sklepów w materiały POS, stworzenia instrukcji ekspozycji i komunikatów (min. 6 akcji w roku)
• Obsługa systemu magazynowego (awizacja dostaw, zakładanie i usuwanie indeksów, wprowadzanie zamówień na wszystkie towary niehandlowe dla całej sieci)
• Koordynacja projektów aktualizacji oznaczeń w sklepach w ścisłej współpracy z działem Visual Merchandisingu, grafikami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi
• Zarządzanie budżetem, obiegiem faktur i monitorowaniem płatności na rzecz dostawców
• Bieżąca obsługa sklepów odnośnie trwających akcji ogólnopolskich
• Zamawianie materiałów POS w drukarniach – dobór materiałów do zlecenia, negocjacje cenowe, kalkulacje ilościowe
• Koordynacja ogólnopolskich akcji promocyjnych pod kątem terminowego zaopatrzenia sieci sklepów w materiały POS, stworzenia instrukcji ekspozycji i komunikatów (min. 6 akcji w roku)
• Obsługa systemu magazynowego (awizacja dostaw, zakładanie i usuwanie indeksów, wprowadzanie zamówień na wszystkie towary niehandlowe dla całej sieci)
• Koordynacja projektów aktualizacji oznaczeń w sklepach w ścisłej współpracy z działem Visual Merchandisingu, grafikami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi
• Zarządzanie budżetem, obiegiem faktur i monitorowaniem płatności na rzecz dostawców
• Bieżąca obsługa sklepów odnośnie trwających akcji ogólnopolskich
Specjalista ds. Marketingu i E-Commerce
• kompleksowa obsługa sklepu internetowego www.komfort.pl
• administrowanie stroną internetową sklepu – projektowanie interfejsu przyjaznego dla Klienta, uzupełnianie danych w CMS, obróbka graficzna zdjęć
• komunikacja z działem IT oraz informatykami zewnętrznymi w zakresie wdrażania nowych rozwiązań w e-sklepie, obsługa systemu Hybris
• obsługa ogólnokrajowej Infolinii, koordynowanie kontaktu na linii Klient – firma Sklepy KOMFORT SA
• zarządzanie informacją zewnętrzną i wewnętrzną w zakresie kreowania wizerunku firmy, pośrednictwo w obsłudze reklamacji
• utrzymywanie kontaktu z Klientem za pomocą e-maili, live-chata, komunikatorów;
• udział w tworzeniu spójnej informacji zewnętrznej o firmie, przygotowywaniu wydawnictw zewnętrznych i artykułów fachowych oraz współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zamawiania materiałów marketingowych
• administrowanie stroną internetową sklepu – projektowanie interfejsu przyjaznego dla Klienta, uzupełnianie danych w CMS, obróbka graficzna zdjęć
• komunikacja z działem IT oraz informatykami zewnętrznymi w zakresie wdrażania nowych rozwiązań w e-sklepie, obsługa systemu Hybris
• obsługa ogólnokrajowej Infolinii, koordynowanie kontaktu na linii Klient – firma Sklepy KOMFORT SA
• zarządzanie informacją zewnętrzną i wewnętrzną w zakresie kreowania wizerunku firmy, pośrednictwo w obsłudze reklamacji
• utrzymywanie kontaktu z Klientem za pomocą e-maili, live-chata, komunikatorów;
• udział w tworzeniu spójnej informacji zewnętrznej o firmie, przygotowywaniu wydawnictw zewnętrznych i artykułów fachowych oraz współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zamawiania materiałów marketingowych
Specjalista ds. Rekrutacji i Rozwoju Pracowników
• czuwanie nad przebiegiem procesów rekrutacyjnych – od konstrukcji treści ogłoszenia aż do zakończenia wdrożenia nowych pracowników;
• współpraca z agencjami pracy tymczasowej na terenie całej Polski;
• organizacja i koordynowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (produktowych, sprzedażowych, językowych), bieżące monitorowanie rynku szkoleń otwartych, organizacja szkoleń zamkniętych dla pracowników biura i Magazynu Centralnego;
• współtworzenie projektów: „Intranet – modernizacja”, „Motywowanie pozafinansowe”, „Optymalizacja zatrudnienia w sklepach”;
• dbanie o sprawny przebieg komunikacji wewnętrznej (przygotowanie comiesięcznego newslettera, opieka redakcyjna nad firmowym kwartalnikiem, aktualizacja danych o zatrudnieniu, koordynacja działań związanych z konkursami wewnętrznymi);
• bieżąca obsługa administracyjna Działu.
• współpraca z agencjami pracy tymczasowej na terenie całej Polski;
• organizacja i koordynowanie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (produktowych, sprzedażowych, językowych), bieżące monitorowanie rynku szkoleń otwartych, organizacja szkoleń zamkniętych dla pracowników biura i Magazynu Centralnego;
• współtworzenie projektów: „Intranet – modernizacja”, „Motywowanie pozafinansowe”, „Optymalizacja zatrudnienia w sklepach”;
• dbanie o sprawny przebieg komunikacji wewnętrznej (przygotowanie comiesięcznego newslettera, opieka redakcyjna nad firmowym kwartalnikiem, aktualizacja danych o zatrudnieniu, koordynacja działań związanych z konkursami wewnętrznymi);
• bieżąca obsługa administracyjna Działu.
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zakupy
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
WSMIP UŁ
studenci, absolwenci, pracownicy Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, wcześniej zwanego IeSeMem (Instytut Studiów Międzynarodowych)