Doświadczenie zawodowe
Import Freight Forwarder FCL / LCL
- koordynowanie procesu obsługi zlecenia spedycyjnego,
- kontrola i nadzór nad realizacją zleceń / bieżące aktualizowanie statusu kontenerów, przesyłek,
- negocjowanie cen i kosztów, ich optymalizacja,
- utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientem, dbanie o dobre relacje z kontrahentami,
- współpraca z agentami oddziałów na całym świecie,
- współpraca z przewoźnikami drogowymi i armatorami,
- zawieranie umów spedycyjnych,
- sporządzanie dokumentacji transportowej, celnej,
- składanie reklamacji w przypadku nieprawidłowości,
- ubezpieczanie towarów,
- awizowanie i obsługa systemów terminali portowych,
- wystawianie faktur sprzedażowych i kontrola kosztów.
- kontrola i nadzór nad realizacją zleceń / bieżące aktualizowanie statusu kontenerów, przesyłek,
- negocjowanie cen i kosztów, ich optymalizacja,
- utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientem, dbanie o dobre relacje z kontrahentami,
- współpraca z agentami oddziałów na całym świecie,
- współpraca z przewoźnikami drogowymi i armatorami,
- zawieranie umów spedycyjnych,
- sporządzanie dokumentacji transportowej, celnej,
- składanie reklamacji w przypadku nieprawidłowości,
- ubezpieczanie towarów,
- awizowanie i obsługa systemów terminali portowych,
- wystawianie faktur sprzedażowych i kontrola kosztów.
Junior Sea Freight Forwarder import/export reefer
- obsługa i optymalizacja procesów transportowych (wybór najwłaściwszych podwykonawców, trasy, obsługa frachtu morskiego, portowa etc.),
- komunikacja z przydzielonymi klientami,
- kontrola jakości usług oferowanych przez podwykonawców,
- dbałość o jakość realizowanych zadań,
- wdrażanie i przestrzeganie nowych procedur,
- ścisła współpraca z innymi działami, oddziałami i klientami,
- sporządzanie ofert dla klientów i innych oddziałów,
- sporządzanie i kontrola miesięcznego raportu,
- kontrola płatności klientów, ścisła współpraca z działem windykacji wewnętrznej,
- prowadzenie spraw ubezpieczeniowych i reklamacyjnych klientów (z wyłączeniem awarii wspólnej),
- komunikacja z przydzielonymi klientami,
- kontrola jakości usług oferowanych przez podwykonawców,
- dbałość o jakość realizowanych zadań,
- wdrażanie i przestrzeganie nowych procedur,
- ścisła współpraca z innymi działami, oddziałami i klientami,
- sporządzanie ofert dla klientów i innych oddziałów,
- sporządzanie i kontrola miesięcznego raportu,
- kontrola płatności klientów, ścisła współpraca z działem windykacji wewnętrznej,
- prowadzenie spraw ubezpieczeniowych i reklamacyjnych klientów (z wyłączeniem awarii wspólnej),
Szkolenia i kursy
Certyfikat FIATA
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Magazynowanie
Praca fizyczna
Pracownicy magazynowi
Organizacje
Ochotnicza Straż Pożarna w Gródku
Inne
Zwycięstwo w konkursie na najlepszą pacę magisterską „Prologis Najlepszym" - http://prologisceesearch.com/pl/news/prologis-celebrates-10-years-of-partnership-with-p/
Laureat II miejsca I Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej - http://www.szkolysrednie.wsl.com.pl/zwyciezcy-i-ool
Po godzinach... - http://spedycje.pl/konfitury/ludzie_pasje_opowiesci/23846/co_studenci_robia_na_wakacjach.html
Pubikacje - http://ekonomiczna24.osdw.pl/ksiazka/red-nauk-MACIEJ-STAJNIAK/NOWOCZESNE-LANCUCHY-DOSTAW-JAKO-WSPARCIE-LOGISTYKI-MIEJSKIEJ,ekonoI4RPA102 - rozdz. I; podrozdz. 3
II m-ce na etapie uczelnianym w konkursie - „Studencki Nobel 2011” - http://www.kontra.poznan.pl/wybrani-najlepsi-studenci-w-wielkopolsce-2011/
Laureat II miejsca I Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej - http://www.szkolysrednie.wsl.com.pl/zwyciezcy-i-ool
Po godzinach... - http://spedycje.pl/konfitury/ludzie_pasje_opowiesci/23846/co_studenci_robia_na_wakacjach.html
Pubikacje - http://ekonomiczna24.osdw.pl/ksiazka/red-nauk-MACIEJ-STAJNIAK/NOWOCZESNE-LANCUCHY-DOSTAW-JAKO-WSPARCIE-LOGISTYKI-MIEJSKIEJ,ekonoI4RPA102 - rozdz. I; podrozdz. 3
II m-ce na etapie uczelnianym w konkursie - „Studencki Nobel 2011” - http://www.kontra.poznan.pl/wybrani-najlepsi-studenci-w-wielkopolsce-2011/
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.
Pasjonaci Logistyki
Cel grupy to swobodna wymiana poglądów na tematy logistyczne, także te związane z zatrudnieniem czy wykształceniem.