Kacper Kwiatkowski

Kierownik Oddziału - Park Home
Rawicz, wielkopolskie

Umiejętności

Public Relations Social Media Marketing Redagowanie Nieruchomości komercyjne wynajem nieruchomości media eletroniczne Reklama Online Sprzedaż nieruchomości Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami nieruchomości Coaching i motywacja

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik oddziału
Park Home
Nieruchomości to dla mnie pasja, którą codziennie rozwijam. Bardzo cenię sobie bezpośredni kontakt z ludźmi aby im pomagać w podejmowaniu ważnych decyzji - jeśli nie najważniejszych, ponieważ przeważnie podejmujemy ją jeden lub dwa raz w życiu.

Jako osoba trzecia przy tych ważnych dla Was decyzjach kieruję się uczciwością, rzetelnością oraz profesjonalizmem w wykonywaniu swoich obowiązków, ponieważ tylko one są GWARANCJĄ dobrze wykonanej pracy, za którą już wielokrotnie mi dziękowaliście poprzez uścisk dłoni oraz dalsze rekomendację wśród znajomych.
Logo
instruktor, członek Rady Programowej RUTW
Rawicki Uniwesytet Trzeciego Wieku
fotografia, nowe technologie, media, social media
Logo
Doradca Starosty Rawickiego
Starostwo Powiatowe w Rawiczu
Współpraca z mediami, organizacja konferencji prasowych, prowadzenie mediów społecznościowych, wydawanie czasopisma "Orędownik Samorządowy Powiatu Rawickiego", organizacja imprez i wydarzeń promocyjnych, pozyskiwanie środków zewnętrznych.
Południowa Oficyna Wydawnicza
z-ca redaktora naczelnego Życia Rawicza
serwis internetowy www.zycie-rawicza.pl
social media analyst
dział promocji i reklamy
dział kolportażu
redaktor prowadzący ITP Auto Moto
Południowa Oficyna Wydawnicza
redaktor naczelny Życia Rawicza
Logo
redakor naczelny
portal informacyjny RAWICKIE.NET
- prowadzenie i administracja serwisu internetowego RAWICKIE.NET - pierwszego w regionie leszczyńskim
Logo
instruktor
Dom Kultury w Rawiczu
- prowadzenie kursów komputerowych dla dzieci i dorosłych
- organizacja imprez

Szkolenia i kursy

Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami (WSPON, 2022)
Egzaminy agenta ubezpieczeniowego (TU 2021-2022)
PR w Samorządzie i Administracji (Grupa PRC, 2015)
Doskonalenie warsztatu redakcyjnego (Akademia Prasy Lokalnej Izby Wydawców Prasy, 2011)
Prawo prasowe i autorskie. Etyka dziennikarska (Akademia Prasy Lokalnej i Izba Wydawców Prasy, 2008)
Informacja i interaktywność w prasie lokalnej (Akademia Prasy Lokalnej i Izba Wydawców Prasy, 2007)
Udział w ogólnopolskim projekcie Młodzieżowi Animatorzy Lokalni w ramach europejskiego programu MŁODZIEŻ (2001)

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, licencjackie
Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Inne
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

media, social media, nowe technologie, fotografia, motoryzacja

Grupy

8 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
A WOLNY ZAWóD
A WOLNY ZAWóD
FREELANCER - wolny zawód, kontakty, oferty itd.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dolnośląska Szkoła Wyższa
Dolnośląska Szkoła Wyższa
Dolnośląska Szkoła Wyższa
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Portale Regionalne
Portale Regionalne
Grupa ludzi którzy mają styczność z działalnością portali regionalnych...
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Prasa Lokalna
Prasa Lokalna
Grupa służy wymianie poglądów i doświadczeń pomiędzy pasjonatami prasy lokalnej - refleksje i analizy.
Rawicz
Rawicz
Grupa dla byłych, obecnych i przyszłych mieszkańców tego miasteczka, w której możecie wymieniać się opiniami o wszystkim co związane z Rawiczem ;)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.