Justyna Wnęk

Trade @ Brand Marketing Manager, Wiceprezes Fundacji, Trener kompetencji społecznych
Łódź, łódzkie

Umiejętności

trener umiejętności społecznych Szkolenie z zakresu BHP - metodyka prowadzenia instruktażu stanowiksowego Profejsonlany Kurs Pisania Wniosków Unijnych Szkolenie Design Thinking

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa PETECKI
Trade @ Brand Marketing Manager
Logo
Brand Manager
Petecki Enerprises Sp. z o. o.
Logo
Wiceprezes Zarządu Fundacji
Fundacja " W Człowieku Widzieć Brata"
Logo
Specjalista ds. Marketingu i PR
Petecki Enetrprises Sp. z o.o.
Logo
Specjalista ds. Marketingu i PR
PETECKI Investment Sp. z o.o.
- budowanie długofalowej strategii PR
-zarządzanie obecnością marki w mediach społecznościowych
- zarządzanie PR kryzysowym
- tworzenie kontentu w ramach strony internetowej i mediów społecznościowych oraz pism branżowych
- budowanie relacji ze środowiskiem branżowym i okołobiznesowym
- zarządzanie treścią na stronie www firmy
- planowanie i zarządzanie kampaniami internetowymi
- budowanie wizerunku marki w grupach docelowych
- organizacja wydarzeń medialnych, targów,eventów, konferencji
- współpraca w prowadzeniu kampanii ATL i BTL
- stały kontakt z mediami branżowymi i dziennikarzami
- wsparcie Działu Handlowego oraz Działu Administracji Sprzedaży w procesie wprowadzania na rynek nowych produktów
- aktywny udział w tworzeniu strategii marketingowej Grupy Kapitałowej
- koordynacja partnerów i usługodawców, niezbędnych do przeprowadzenia działań marketingowych jak również ich aktywne poszukiwanie i nawiązywanie nowych relacji
-tworzenie materiałów wizerunkowych i marketingowych oraz dbałość o ich aktualność i dostępność
Logo
Specjalista ds. Social Media
"Księży Młyn Press" Sp. z o.o.
Praca nad wzrostem świadomości marki na rynku polskim i zagranicznym, poprzez działania content marketingowe oraz social media związane z prezentowaniem i promowaniem produktów.
Zakres obowiązków:
- koordynowanie, tworzenie i uzupełnianie treści
- wszelkie działania, które wpływają na obecność i prestiż obsługiwanej marki w mediach społecznościowych
- redagowanie wpisów
- organizacja konkursów oraz eventów
- budowanie interakcji z innymi użytkownikami oraz późniejsze moderowanie dyskusji i odpowiadanie na pytania
- monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań
- przygotowywanie i wdrażanie nowych strategii
- zarządzanie kryzysowe
- stały monitoring konkurencji
- praca administracyjna w zakresie obsługi biura
BŁAJA NEWS Sp. z o.o.
Executive Assistant, specjalista ds. PR
- pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz zadbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz życia zawodowego właściciela firmy
- reprezentacja firmy
- prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań biznesowych, kontakt z interesantami
- dbanie o właściwy przepływ informacji (zarządzanie mailami oraz raportowanie)
- zbieranie danych oraz ich analiza
- tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań
- redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu
- kontakt z klientami firmy
- organizowanie eventów
- dbanie o wizerunek firmy w mediach społecznościowych
Logo
Pracownik Administracyjny
Kancelaria Radcy Prawnego

Projekty

Granty lokalne w ramach pozyskiwania funduszy dla Fundacji "W Człowieku Widzieć Brata"
Zakres obowiązków
pozyskiwanie dotacji, koordynacja projektów oraz prowadzenie warsztatów i szkoleń dla społeczności lokalnej

Szkolenia i kursy

Trener umiejętności społecznych.
Wordpress dla każdego.
Google Ads.
Facebook od kuchni.
Content marketing.
Google Analitycs w praktyce.
Instagram dla biznesu.
Strona internetowa i branding firm.
Brand24. Monitoring Internetu.
Inbound marketing i SEO
szkolenie Design Thinking
RODO w marketingu
Word Up - Edycja dla Profesjonalistów.
Coaching. Nowa jakość w edukacji i zarządzaniu.
Coaching, jako metoda wspierająca rozumienie innych ludzi.
Coachingowy styl zarządzania wg Modelu Jak - MD.
Smart Business in Smart City.
szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
szkolenie w zakresie metodyki przeprowadzenia instruktażu stanowiskowego

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Pedagogika, Psychopedagogika, Psychologia, magisterskie
Wyższa Szkoła Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

psychologia, szkolenia z zakresu kompetencji miękkich, media społecznościowe

Organizacje

Fundacja " W Człowieku Widzieć Brata"

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Asystentki
Asystentki
Asystentki, biurwy, sekretarki - łączcie się :)
Employee and Employer Branding
Employee and Employer Branding
Inspirujące miejsce dla pasjonatów Employee & Employer Brandingu.
Employer Branding w Social Media
Employer Branding w Social Media
Employer Branding w Social Media. Miejsce nie tylko dla branży Human Resources.
Łódź
Łódź
Grupa dla osób mieszkających/studiujących/pracujących w Łodzi
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.