Justyna Szmit

magister psychologii mediów

Umiejętności

Komunikatywność Microsoft Office Microsoft Word Praca w zespole Sprzedaż Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Getin Noble Bank S.A.
specjalista ds obsługi klientów strategicznych
obsługa klientów posprzedażowych
Logo
sprzedawca/kasjer
Sklep 5 zł.
opieka nad sklepem,praca z klientem,praca na kasie fiskalnej,oraz z terminalem,doradztwo klientom,prawidłowa ekspozycja towaru
Logo
hostessa
Port Lotniczy im.Fryderyka Chopina
czynne promowanie alkoholu moet hennessy,zwłaszcza wódek belvedere,kontakt z klientem

Edukacja

Logo
psychologia, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez

Zainteresowania

podróże,beletrystyka

Inne

komunikatywna,otwarta,ambitna,potrafiąca pracować w grupie i pod presją czasu,kreatywna