Języki
niemiecki
biegły
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. projektów
- uczestnictwo w pracach nad specyfikacją warunków realizacji projektów,
- bieżąca współpraca z kierownikami projektów po stronie Klienta i kierownikami poszczególnych działów Firmy,
- koordynacja działań wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektów,
- udział w pracach dotyczących planów realizacji projektów oraz ich harmonogramów,
- bieżąca kontrola i korekta stanów realizacji projektów oraz ich harmonogramów,
- podejmowanie akcji naprawczych w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych wcześniej okoliczności i zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektów,
- spotkania z Klientami i reprezentowanie interesów Firmy.
- bieżąca współpraca z kierownikami projektów po stronie Klienta i kierownikami poszczególnych działów Firmy,
- koordynacja działań wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektów,
- udział w pracach dotyczących planów realizacji projektów oraz ich harmonogramów,
- bieżąca kontrola i korekta stanów realizacji projektów oraz ich harmonogramów,
- podejmowanie akcji naprawczych w przypadkach wystąpienia nieprzewidzianych wcześniej okoliczności i zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektów,
- spotkania z Klientami i reprezentowanie interesów Firmy.
Specjalista ds. marketingu
- planowanie, wdrażanie oraz koordynacja przebiegu wszystkich działań marketingowych
- koordynacja badań konsumenckich oraz przeprowadzanie i raportowanie paneli konsumenckich
- pozyskiwanie koncesjonerów i negocjowanie umów
- organizacja eventów typu "Dzień Dziecka", "Mikołajki" dla klientów hipermarketu
- koordynacja badań konsumenckich oraz przeprowadzanie i raportowanie paneli konsumenckich
- pozyskiwanie koncesjonerów i negocjowanie umów
- organizacja eventów typu "Dzień Dziecka", "Mikołajki" dla klientów hipermarketu
Kierownik administracji
- koordynacja pracy podległych działów
- nadzorowanie szkoleń pracowników
- organizacja pracy biura poprzez tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur obowiązujących w firmie
- przygotowanie oraz przeprowadzenie inwentaryzacji środków trwałych oraz towarów handlowych
- kontakty z dostawcami urządzeń biurowych
- nadzorowanie szkoleń pracowników
- organizacja pracy biura poprzez tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur obowiązujących w firmie
- przygotowanie oraz przeprowadzenie inwentaryzacji środków trwałych oraz towarów handlowych
- kontakty z dostawcami urządzeń biurowych
Szkolenia i kursy
Podstawowy kurs obsługi programu autoCAD
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Architektura/Projektowanie
Inne
Cechy / Umiejętności:
- obowiązkowość
- komunikatywność
- optymizm
- elastyczność
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania napotkanych trudności
Prawo jazdy kategorii B
- obowiązkowość
- komunikatywność
- optymizm
- elastyczność
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania napotkanych trudności
Prawo jazdy kategorii B