Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik ds. Standardów Obsługi Klienta
•Organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników/zespołów/sekcji/stanowisk,
•Wdrażanie i monitorowanie standardów procesów operacyjnych we wszystkich placówkach Banku w Regionie,
•Przeprowadzanie i zapewnienie prawidłowego działania kontroli wewnętrznej funkcjonalnej, monitorowanie poprawności przeprowadzania bieżącej kontroli funkcjonalnej w placówkach/zespołach,
•Kontrolowanie parametrów procesów operacyjnych w regionie,
•Monitorowanie bieżących procesów operacyjnych w regionie,
•Nadzór nad organizacją pracy pracowników na stanowiskach IT i Administracji.
•Wdrażanie i monitorowanie standardów procesów operacyjnych we wszystkich placówkach Banku w Regionie,
•Przeprowadzanie i zapewnienie prawidłowego działania kontroli wewnętrznej funkcjonalnej, monitorowanie poprawności przeprowadzania bieżącej kontroli funkcjonalnej w placówkach/zespołach,
•Kontrolowanie parametrów procesów operacyjnych w regionie,
•Monitorowanie bieżących procesów operacyjnych w regionie,
•Nadzór nad organizacją pracy pracowników na stanowiskach IT i Administracji.
Opiekun Klienta ds.Realizacji Dyspozycji
wsparcie/współpraca z opiekunami Firm z segmentu Mid oraz Large, obsługa oraz sprzedaż produktów dla małych firm (MICRO), obsługa kasowa rachunków, realizacja dyspozycji Klientów, sprawdzanie autentyczności banknotów i monet (praca w sekcji skarbcowej), przyjmowanie skarg i reklamacji, prowadzenie wymaganych rejestrów i zestawień
Szkolenia i kursy
Lean Game, Lean Leadership, Sytuacyjne Przywództwo Zespołowe STL,
Przywództwo Sytuacyjne SLII, Prowadzenie prezentacji i komunikacja, Planowanie organizacji czasu i automotywacja, Profesjonalna Obsługa Klienta, Badanie autentyczności dokumentów, Rozpoznawanie autentyczności znaków pieniężnych, Cykl szkoleń dla menedżerów „Akademia Zarządzania”, Cykl szkoleń ogólnobankowych z zakresu Bezpieczeństwa, Przeciwdziałania Przestępczości i Prania Pieniędzy, Przestrzeganie Kodeksu Postępowania
Przywództwo Sytuacyjne SLII, Prowadzenie prezentacji i komunikacja, Planowanie organizacji czasu i automotywacja, Profesjonalna Obsługa Klienta, Badanie autentyczności dokumentów, Rozpoznawanie autentyczności znaków pieniężnych, Cykl szkoleń dla menedżerów „Akademia Zarządzania”, Cykl szkoleń ogólnobankowych z zakresu Bezpieczeństwa, Przeciwdziałania Przestępczości i Prania Pieniędzy, Przestrzeganie Kodeksu Postępowania
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
pływanie, literatura, projektowanie wnętrz, malarstwo
Organizacje
Inne
prawo jazdy kat.B od 2000 roku
Grupy
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Raiffeisen Polbank S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Raiffeisen Bank Polska S.A. oraz grupą kapitałową Raiffeisen.
www.raiffeisen.pl/