Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
Zakres obowiązków:
• obsługa sklepu internetowego
• obsługa klientów firmy- bieżąca korespondencja z klientami, obsługa reklamacji, zwrotów i wymian
• praca w systemie operacyjnym StreamSoft Prestiż- rejestrowanie zamowień, generowanie zleceń produkcyjnych, wystawianie dokumentów magazynowych oraz faktur sprzedażowych
• sporządzanie zestawień sprzedażowych i raportów
• współpraca z innymi działami firmy
• archiwizacja dokumentów firmowych
• analiza rynku, promowanie produktów, pozyskiwanie nowych klientów
• obsługa sklepu internetowego
• obsługa klientów firmy- bieżąca korespondencja z klientami, obsługa reklamacji, zwrotów i wymian
• praca w systemie operacyjnym StreamSoft Prestiż- rejestrowanie zamowień, generowanie zleceń produkcyjnych, wystawianie dokumentów magazynowych oraz faktur sprzedażowych
• sporządzanie zestawień sprzedażowych i raportów
• współpraca z innymi działami firmy
• archiwizacja dokumentów firmowych
• analiza rynku, promowanie produktów, pozyskiwanie nowych klientów
Sekretarka
GW Sp. z o.o.
• administrowanie biurem, prowadzenie sekretariatu
• nadzór nad obiegiem dokumentacji
• wyszukiwanie i analiza informacji
• archiwizacja dokumentów
• prowadzenie kalendarza spotkań (Google Calendar)
• obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej
• kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami i kontrahentami firmy
• odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów
• organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonych
• ewidencja sprzętów biurowych
• sporządzanie pism urzędowych
• zakup materiałów biurowych
• nadzór nad obiegiem dokumentacji
• wyszukiwanie i analiza informacji
• archiwizacja dokumentów
• prowadzenie kalendarza spotkań (Google Calendar)
• obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej
• kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami i kontrahentami firmy
• odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów
• organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonych
• ewidencja sprzętów biurowych
• sporządzanie pism urzędowych
• zakup materiałów biurowych
Nielicencjonowany pracownik ochrony mienia
• rejestracja zamówień w systemie Awizacja na podstawie
dokumentów WZ i CMR
• telefoniczny i mailowy kontakt z magazynem i klientem Carrefour
• obsługa systemu alarmowego platformy
• wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych
• kontrola osobista pracowników
dokumentów WZ i CMR
• telefoniczny i mailowy kontakt z magazynem i klientem Carrefour
• obsługa systemu alarmowego platformy
• wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych
• kontrola osobista pracowników
Pracownik administracyjny- koordynator awizacji
• awizacja zamówień drogą telefoniczną i elektroniczną, kontakt z dostawcami
• sporządzanie planów dostaw, zestawień zamówień, raportów dla klienta Carrefour
• ustalanie harmonogramu dostaw do magazynu
• wprowadzanie zamówień do systemu Awizacja
• obsługa wewnętrznych programów magazynowych (Oxygene, Awizacja) oraz poczty e- mail Lotus Notes
• archiwizacja dokumentów
• sporządzanie planów dostaw, zestawień zamówień, raportów dla klienta Carrefour
• ustalanie harmonogramu dostaw do magazynu
• wprowadzanie zamówień do systemu Awizacja
• obsługa wewnętrznych programów magazynowych (Oxygene, Awizacja) oraz poczty e- mail Lotus Notes
• archiwizacja dokumentów
Staż na stanowisku: asystent bankowości
Bank PKO S.A.
• wprowadzanie formularzy do bazy danych „Orlando”
• dystrybucja wyciągów bankowych i wydruków Rocket
• archiwizacja dokumentów bankowych i dowodów księgowych
• wprowadzanie poleceń zapłaty do systemu MC Intra
• sporządzanie raportów
• porządkowanie zleceń stałych i wycofanych
• praca z serwerem SDP oraz z folderami publicznymi w Intranecie
• dystrybucja wyciągów bankowych i wydruków Rocket
• archiwizacja dokumentów bankowych i dowodów księgowych
• wprowadzanie poleceń zapłaty do systemu MC Intra
• sporządzanie raportów
• porządkowanie zleceń stałych i wycofanych
• praca z serwerem SDP oraz z folderami publicznymi w Intranecie
Staż na stanowisku: pracownik administracyjny z obsługą komputera
• awizacja zamówień drogą telefoniczną i elektroniczną
• sporządzanie planów dostaw, zestawień zamówień, raportów dla klienta
• wprowadzanie danych do systemu Awizacja
• obsługa wewnętrznych programów magazynowych (Oxygene, Awizacja) oraz poczty e- mail Lotus Notes
• archiwizacja dokumentów
• sporządzanie planów dostaw, zestawień zamówień, raportów dla klienta
• wprowadzanie danych do systemu Awizacja
• obsługa wewnętrznych programów magazynowych (Oxygene, Awizacja) oraz poczty e- mail Lotus Notes
• archiwizacja dokumentów
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Zainteresowania
Literatura, psychologia, podróże, jazda na rowerze
Inne
Obsługa komputera- pakiet MS Office
Obsługa urzadzeń biurowych
Prawo jazdy kategorii B
Obsługa urzadzeń biurowych
Prawo jazdy kategorii B
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Sklep internetowy
Sprzedajemy wszystko i kupujemy wszystko..
Co można sprzedać i kupić w sieci jak? gdzie? po co i dlaczego?