Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu i E-Commerce
Przygotowanie kampanii marketingowych i nadzór nad ich przebiegiem,
Przygotowanie materiałów reklamowych we współpracy z agencjami reklamowymi,
Negocjowanie stawek i zakup przestrzeni reklamowej od dostawców mediów,
Analiza efektów SEM/SEO i współpraca z agencją interaktywną w tym zakresie,
Analiza efektywności sprzedażowej oraz kosztowej podjętych lub proponowanych działań marketingowych,
Aktualizacja wydatków i nadzór nad poprawnością realizacji budżetu marketingowego,
Raportowanie wyników kampanii i przygotowanie analiz dla Zarządu,
Współpraca z Departamentem Sprzedaży w zakresie planowania akcji wspierających realizację planów sprzedażowych,
Zarządzanie witryną www.allianzdirect.pl: nadzór nad wdrażaniem nowych funkcjonalności, zarządzanie treścią, grafiką i usability strony,
Współprowadzenie serwisów sponsorskich.
Przygotowanie materiałów reklamowych we współpracy z agencjami reklamowymi,
Negocjowanie stawek i zakup przestrzeni reklamowej od dostawców mediów,
Analiza efektów SEM/SEO i współpraca z agencją interaktywną w tym zakresie,
Analiza efektywności sprzedażowej oraz kosztowej podjętych lub proponowanych działań marketingowych,
Aktualizacja wydatków i nadzór nad poprawnością realizacji budżetu marketingowego,
Raportowanie wyników kampanii i przygotowanie analiz dla Zarządu,
Współpraca z Departamentem Sprzedaży w zakresie planowania akcji wspierających realizację planów sprzedażowych,
Zarządzanie witryną www.allianzdirect.pl: nadzór nad wdrażaniem nowych funkcjonalności, zarządzanie treścią, grafiką i usability strony,
Współprowadzenie serwisów sponsorskich.
Specjalista ds. Sprzedaży przez Internet
Współpraca z departamentami biznesowymi Allianz, zespołem marketingu oraz Call Center w ramach codziennych zadań, realizacji projektów i kampanii, przetwarzania zapytań związanych z klientem,
Zarządzanie witryną www.allianzdirect.pl: nadzór nad wdrażaniem nowych funkcjonalności, zarządzanie treścią, grafiką i usability strony,
Testowanie nowych wersji aplikacji,
Monitorowanie stron internetowych i działań konkurencji w Internecie,
Identyfikacja i pozyskiwanie do współpracy partnerów w ramach programów afiliacyjnych.
Zarządzanie witryną www.allianzdirect.pl: nadzór nad wdrażaniem nowych funkcjonalności, zarządzanie treścią, grafiką i usability strony,
Testowanie nowych wersji aplikacji,
Monitorowanie stron internetowych i działań konkurencji w Internecie,
Identyfikacja i pozyskiwanie do współpracy partnerów w ramach programów afiliacyjnych.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem