Justyna Kopacz

Justyna Kopacz

Zarządzanie oddziałem prywatnej szkoły. Monitorowanie działań marketingowych, wsparcie sprzedaży.
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Dyrektor Szkoły
- opracowanie i realizacja strategii rozwoju oddziału na lokalnym
rynku
- organizacja pracy oddziału (wyznaczanie zadań, zarządzanie
zespołem)
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych – nadzór nad
rekrutacją słuchaczy do szkół policealnych, liceum, na kursy i
szkolenia
- opracowanie i realizacja planu finansowego oddziału, zarządzanie
budżetem sprzedażowym i marketingowym
- prowadzenie lokalnych działań marketingowych
- nawiązanie współpracy z klientami biznesowymi
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
- tworzenie i realizacja planów marketingowych
- zarządzanie budżetem marketingowym
- monitorowanie skuteczności prowadzonych działań promocyjnych
- wsparcie działań sprzedażowych we współpracy z działem
odpowiedzialnym za sprzedaż
- monitorowanie i analiza wyników sprzedaży
- koordynowanie tworzenia i produkcji materiałów reklamowych
- zarządzanie i aktualizacja strony internetowej
- organizacja i prowadzenie warsztatów, prelekcji, targów branżowych
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami i partnerami
- monitorowanie działań konkurencji
- przygotowywanie sprawozdań i prezentacji
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Kierownik Salonu, Mobilny Doradca Biznesowy
- otwarcie i adaptacja nowego salonu Play w Krakowie
- szkolenie pracowników
- zarządzanie 3-osobowym zespołem konsultantów
- przygotowywanie akcji marketingowych salonu, we współpracy z Firmą Play
- aktualizacja materiałów marketingowych

- aktywna sprzedaż produktów i usług sieci PLAY
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
- utrzymanie dobrych stosunków z klientami,
- budowanie własnej bazy firm i instytucji
- doradztwo w zakresie wyboru usług, telefonów i akcesoriów,
Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus Włodzimierz Leszczyński
Przedstawiciel Handlowy
- Pozyskiwanie nowych klientów, oraz budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z obecnymi klientami firmy
- Realizowanie planów sprzedażowych na podległym terenie (przygotowywanie ofert handlowych, przetargów, monitorowanie realizacji zamówień, rozliczeń finansowych)

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Fitness, moda, podróże.

Inne

- Prawo jazdy kat. B,

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.