Justyna Raffinetti

Konsultant
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie projektami Bankowość Komunikacja Marketingowa Konsulting Analiza konkurencji Karty kredytowe KARTY debetowe Zarządzanie ofertą produktową Szkolenia dla sieci sprzedaży

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
hiszpański
dobry
portugalski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Accenture Sp. z o.o.
Konsultant
• brałam udział w projekcia wdrożenia nowego banku internetowego na kilku rynkach europejskich;
• kierowałam pracami zespołu w zakresie migracji danych między instytucjami finansowymi;
• uczestniczyłam w projektach dla międzynarodowych instytucji finansowych, prowadzonych w obszarze przetwarzania i automatyzacji płatności.
Bank BPS S.A.
Ekspert ds. rozwoju produktów i usług kartowych
• prowadziłam projekty związane z certyfikacją i wdrażaniem nowych oraz udoskonalaniem już istniejących produktów kartowych i powiązanych z nimi usług (naklejka zbliżeniowa, karta przedpłacona, program MasterCard Rewards);
• tworzyłam oraz wdrażałam procesy obsługi nowych produktów kartowych oraz optymalizowałam już istniejące procesy;
• analizowałam nowe i dotychczasowe funkcjonalności kart płatniczych pod kątem wymagań biznesowych;
• rozwijałam funkcjonalność portalu kartowego, umożliwiającego klientom dostęp do kart płatniczych;
• współpracowałam z organizacjami płatniczymi w zakresie wydawnictwa i obsługi kart oraz zawierania umów;
• współpracowałam z dostawcami systemów kartowych w zakresie testowania i wdrażania zgłaszanych zmian;
• przygotowywałam manuale systemowe przeznaczone dla pracowników oraz klientów Banku;
• uczestniczyłam w procesie produkcji i personalizacji kart oraz kopert pinowych i zapewniałam ciągłość wydawniczą;
• analizowałam regulacje systemów płatniczych i wdrażałam niezbędne zmiany;
• wspierałam merytorycznie pracowników placówek Banku oraz banków spółdzielczych.
Bank BPS S.A.
Menedżer Produktu – karty płatnicze
• tworzyłam założenia biznesowe i opracowywałam business case’y dla nowych produktów kartowych;
• monitorowałam działania konkurencji i wprowadzałam odpowiednie zmiany produktowe i procesowe;
• opracowywałam i aktualizowałam regulacje produktowe (umowy, regulaminy, taryfy opłat i prowizji, instrukcje);
• dostosowywałam regulacje oraz dokumenty do wymogów wynikających ze zmian prawa, rekomendacji KNF oraz zmian rynkowych (m.in. zabezpieczenie 3D Secure i portal kartowy);
• optymalizowałam procesy sprzedażowe i posprzedażowe przy wykorzystaniu koncepcji lean management;
• tworzyłam narzędzia wspierające obsługę produktów i procesów w obszarze produktów kartowych;
• zarządzałam kampaniami x-sell dla produktów kredytowych;
• opracowywałam materiały szkoleniowe i testy wiedzy dla sieci sprzedaży oraz zarządzałam Intranetem;
• monitorowałam i analizowałam dane związane z realizacją budżetu w obszarze produktów kartowych;
• współpracowałam z partnerami zewnętrznymi oraz bankami spółdzielczymi.
Bank BNP Paribas
Specjalista ds. działań promocyjnych i rozwoju oferty produktowej, Departament Kart Kredytowych
• uczestniczyłam w ujednoliceniu oferty produktowej i procesów związanych z połączeniem Raiffeisen Bank Polska S.A. i Polbank EFG S.A.;
• wprowadziłam nowe produkty i usługi do oferty banku dostosowane do wybranych segmentów klienta (m.in. karta co-brandowa Wizz Air, karta kredytowa na abonament - All Inclusive, usługa Priority Pass);
• współtworzyłam nowe i udoskonalałam istniejące procesy sprzedażowe i posprzedażowe;
• dostosowywałam regulacje i dokumenty do zmieniających się uwarunkowań prawnych i rynkowych;
• opracowałam i wprowadziłam promocje w celu pozyskania nowych klientów oraz aktywizacji istniejących klientów na portfelu 176 000 kart kredytowych;
• analizowałam dochodowość wprowadzanych promocji oraz realizację budżetu;
• opracowywałam kampanie x-sell prowadzone w bankowości internetowej oraz przez telemarketing;
• tworzyłam i aktualizowałam materiały szkoleniowe dla sieci sprzedaży oraz zarządzałam Intranetem;
• współtworzyłam komunikację dla klientów banku we współpracy z Departamentem Marketingu;
• monitorowałam działania konkurencji.
Bank BNP Paribas
Opiekun ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Telefoniczna obsługa klientów bankowości prywatnej (Friedrich Wilhelm Raiffeisen) oraz klientów anglojęzycznych m.in. w zakresie sprzedaży produktów bankowych, wykonywania operacji w systemach bankowych, monitorowania transakcji pod kątem nadużyć i rozwiązywania reklamacji, a także współpraca z opiekunami klientów.
Logo
Agent Obsługi Pasażerskiej
Austrian Airlines AG
Obsługa naziemna pasażerów, w tym odprawa, boarding, kontrola załadunku samolotu, współpraca z agentami handlingowymi, prowadzenie dokumentacji i statystyk lotów.
Logo
Agent Obsługi Pasażerskiej
Deutsche Lufthansa AG
Obsługa naziemna pasażerów, w tym odprawa, boarding, prowadzenie dokumentacji i statystyk lotów.

Szkolenia i kursy

- Certyfikat Change Management Foundation;
- Certyfikat ISTQB Certified Tester Foundation Level;
- Certyfikat PRINCE2 Foundation;
- szkolenie z zarządzania procesami zorganizowane z wykorzystaniem metodologii LEAN Raiffeisen Bank Polska S.A.;
- warsztaty „Skuteczna Sprzedaż Kart Kredytowych” - Visa Europe;
- cykl szkoleń zorganizowanych przez Raiffeisen Bank Polska S.A. z dziedziny obsługi klienta, efektywności sprzedaży oraz znajomości produktów bankowych;
- kurs przygotowujący do egzaminu LCCI – EFB 3.

Edukacja

Logo
Zarządzanie projektami, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Stosunki Międzynarodowe , magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

Azja Wschodnia, tenis, literatura

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie