Justyna Radziej
Żyj każdym dniem, jakby miał być ostatnim, a nigdy nie zaznasz żalu
Strzelce Opolskie,
opolskie
Umiejętności
Data urodzenia 07.08.1985
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds przetargów
- obsługa klientów przy realizacji zamówień oraz wystawianie faktur
- przygotowanie ofert przetargowych
- obsługa sekretariatu
- prezentowanie produktu na Targach branżowych
- pozyskiwanie nowych klientów
- przygotowanie ofert przetargowych
- obsługa sekretariatu
- prezentowanie produktu na Targach branżowych
- pozyskiwanie nowych klientów
obsługa biura
MP INVESTA S.C. MICHAŁ KOMOROWSKI, PRZEMYSŁAW CHWALIŃSKI
- obsługa kadrowa pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i umowę zlecenie w tym obsługa obcokrajowców pod względem HR miękkiego.
- prowadzenie ewidencji czasu pracy i urlopów
- obsługa programu MAPI Jadłospis 2
- wykonywanie oraz koordynowanie czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura
- wykonywanie poleceń przełożonego
- prowadzenie ewidencji czasu pracy i urlopów
- obsługa programu MAPI Jadłospis 2
- wykonywanie oraz koordynowanie czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura
- wykonywanie poleceń przełożonego
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ADMINISTRACJI
DDTHERM SP. ZO.O.
- monitorowanie rynku przetargów krajowych;
- analiza o ocena zasadności udziału w przetargach;
- przygotowywanie i koordynowanie dokumentacji przetargowej zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz z Specyfikacją danego przetargu
- wykonywanie oraz koordynowanie czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura
- wykonywanie zleconych przez przełożonego zadań
- wykonywanie drobnych spraw związanych z HR miękkim
- analiza o ocena zasadności udziału w przetargach;
- przygotowywanie i koordynowanie dokumentacji przetargowej zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz z Specyfikacją danego przetargu
- wykonywanie oraz koordynowanie czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura
- wykonywanie zleconych przez przełożonego zadań
- wykonywanie drobnych spraw związanych z HR miękkim
Specjalista ds. rozliczeń
P.H.U. TRANSKOM
- rozliczenie budów oraz godzin pracowniczych do wynagrodzeń
- załatwianie kart ekuz dla kierowców
- rekrutacja i selekcja pracowników
- prowadzenie ewidencji godzin pracowników na umowę zlecenie oraz na umowę o pracę
- opracowywanie dokumentacji powykonawczej oraz BIOZ na budowę
- współpraca z agencjami pracy
- współpraca z Urzędem Pracy dotycząca załatwianiem dofinansowań na zatrudnienie nowych pracowników oraz dofinansowań na szkolenia z Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- załatwianie spraw związanych z zatrudnianiem i legalizacją pobytu cudzoziemców w Polsce
- załatwianie kart ekuz dla kierowców
- rekrutacja i selekcja pracowników
- prowadzenie ewidencji godzin pracowników na umowę zlecenie oraz na umowę o pracę
- opracowywanie dokumentacji powykonawczej oraz BIOZ na budowę
- współpraca z agencjami pracy
- współpraca z Urzędem Pracy dotycząca załatwianiem dofinansowań na zatrudnienie nowych pracowników oraz dofinansowań na szkolenia z Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- załatwianie spraw związanych z zatrudnianiem i legalizacją pobytu cudzoziemców w Polsce
Pracownik Administracyjno-biurowy
Energy Heat Technology Investment
- monitorowanie rynku przetargów krajowych;
- analiza o ocena zasadności udziału w przetargach;
- przygotowywanie i koordynowanie dokumentacji przetargowej zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych;
- Weryfikacja kompletności i prawidłowości dokumentacji ofertowej;
- Monitorowanie złożonych ofert i odpowiedzialność za terminowe składanie ofert;
- wykonywanie oraz koordynowanie czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura
- wykonywanie zleconych przez przełożonego zadań
- utrzymanie stały kontakt z klientami, jak również współpracownikami z firm zewnętrznych
- reprezentacja firmy na zewnątrz.
- analiza o ocena zasadności udziału w przetargach;
- przygotowywanie i koordynowanie dokumentacji przetargowej zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych;
- Weryfikacja kompletności i prawidłowości dokumentacji ofertowej;
- Monitorowanie złożonych ofert i odpowiedzialność za terminowe składanie ofert;
- wykonywanie oraz koordynowanie czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura
- wykonywanie zleconych przez przełożonego zadań
- utrzymanie stały kontakt z klientami, jak również współpracownikami z firm zewnętrznych
- reprezentacja firmy na zewnątrz.
Szkolenia i kursy
-certyfikat z udziału w szkoleniu na temat zatrudnianie cudzoziemców w Polsce
- certyfikat z ukończenia szkolenia Kadry i Płace.
- certyfikat z ukończenia szkolenia Kadry i Płace.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Inne
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Zainteresowania
- podróże
- fotografia
- gra w siatkówkę
- książka
- fotografia
- gra w siatkówkę
- książka
Organizacje
CECHY OSOBOWOŚCI:
- punktualność
- obowiązkowość
- łatwość nawiązywania kontaktów
- kreatywność
- zaangażowanie w wykonywaną pracę
-odporność na stres
- samodoskonalenie się
- punktualność
- obowiązkowość
- łatwość nawiązywania kontaktów
- kreatywność
- zaangażowanie w wykonywaną pracę
-odporność na stres
- samodoskonalenie się
Inne
- znajomość programów komputerowych: MS Word, Excel, MS Power Point, użytkownik Internetu
- prawo jazdy kategorii B
- znajomość języków obcych:
j. angielski – znajomość komunikatywna (podstawowa)
j. niemiecki – znajomość komunikatywna (podstawowa)
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność komunikacyjna oraz organizacyjna
- znajomość podstawowa programów: Aplikacja Ramzes, program Tachoscan – 4 Trans, Subiekt GT, MAPI Jadłospis 2
- prawo jazdy kategorii B
- znajomość języków obcych:
j. angielski – znajomość komunikatywna (podstawowa)
j. niemiecki – znajomość komunikatywna (podstawowa)
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność komunikacyjna oraz organizacyjna
- znajomość podstawowa programów: Aplikacja Ramzes, program Tachoscan – 4 Trans, Subiekt GT, MAPI Jadłospis 2
Grupy
Zamówienia publiczne
Forum wymiany myśli i doświadczeń związanych z zamówieniami publicznymi w Polsce