Umiejętności
Umiejętności analityczne
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Prawo jazdy
Finanse
Umiejętności interpersonalne
Marketing
Microsoft Office
Administracja biura
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
SAP
Umiejętności Nadzorcze
Obsługa urządzeń biurowych
Symfonia Finanse i Księgowość
Prawo jazdy kat B
TETA Constellation
Comarch ERP Optima
Teta HR
TETA Personel
TETA Web
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Konsultant HR
Wdrożenia systemów TETA HR (dawniej TETA Constellation) oraz TETA WEB:
• Zbieranie potrzeb biznesowych klienta
• Analiza i przygotowanie projektu procesów docelowych
• Konfiguracja rozwiązań w aplikacji
• Prowadzenie szkoleń dla użytkowników w zakresie wdrażanych rozwiązań
• Przeprowadzanie parametryzacji po upgrade
• Analiza i raportowanie błędów
• Weryfikacja końcowego rozwiązania w stosunku do wymagań biznesowych
• Testowanie modyfikacji dla Klientów
• Projektowanie formatek systemowych w aplikacji
• Zbieranie potrzeb biznesowych klienta
• Analiza i przygotowanie projektu procesów docelowych
• Konfiguracja rozwiązań w aplikacji
• Prowadzenie szkoleń dla użytkowników w zakresie wdrażanych rozwiązań
• Przeprowadzanie parametryzacji po upgrade
• Analiza i raportowanie błędów
• Weryfikacja końcowego rozwiązania w stosunku do wymagań biznesowych
• Testowanie modyfikacji dla Klientów
• Projektowanie formatek systemowych w aplikacji
Specjalista ds. Personalnych
Ozon Group Sp. z o. o
Obowiązki w obszarze ZFRON i ZFŚS:
•Pełnienie funkcji Przewodniczącej Komisji Rehabilitacyjno – Socjalnej.
•Przygotowywanie prognozy wydatków, planowanie budżetu na nadchodzący rok, kontrola przepływu środków finansowych.
•Obliczanie wysokości ulg we wpłatach na PFRON.
Obowiązki w obszarze kadrowo-płacowym:
•Obsługa procesów zatrudnienia i zwolnienia pracowników (przygotowywanie dokumentów z zakresu stosunku pracy i stosunków cywilnoprawnych).
•Rozliczanie umów zleceń.
•Koordynacja przygotowania planów urlopowych i kontrola prawidłowości ich realizacji.
Obowiązki w obszarze miękkiego HR:
•Prowadzenie procesów rekrutacji pracowników administracji.
•Organizacja i przeprowadzanie procesów adaptacji dla nowo zatrudnionych pracowników firmy.
Pozostałe obowiązki:
•Administrowanie flotą oraz majątkiem firmy.
•Tworzenie pełnomocnictw dla pracowników firmy.
•Rozliczanie faktur kosztowych, zaliczek pracowniczych oraz delegacji.
•Wystawianie faktur sprzedażowych, korekt, kontakt z kontrahentami w sytuacjach problemowych.
•Pisanie pism oraz sprawozdań do Wojewody i Urzędu Skarbowego.
•Pełnienie funkcji Koordynatora ds. Benefit Systems.
•Pełnienie funkcji Przewodniczącej Komisji Rehabilitacyjno – Socjalnej.
•Przygotowywanie prognozy wydatków, planowanie budżetu na nadchodzący rok, kontrola przepływu środków finansowych.
•Obliczanie wysokości ulg we wpłatach na PFRON.
Obowiązki w obszarze kadrowo-płacowym:
•Obsługa procesów zatrudnienia i zwolnienia pracowników (przygotowywanie dokumentów z zakresu stosunku pracy i stosunków cywilnoprawnych).
•Rozliczanie umów zleceń.
•Koordynacja przygotowania planów urlopowych i kontrola prawidłowości ich realizacji.
Obowiązki w obszarze miękkiego HR:
•Prowadzenie procesów rekrutacji pracowników administracji.
•Organizacja i przeprowadzanie procesów adaptacji dla nowo zatrudnionych pracowników firmy.
Pozostałe obowiązki:
•Administrowanie flotą oraz majątkiem firmy.
•Tworzenie pełnomocnictw dla pracowników firmy.
•Rozliczanie faktur kosztowych, zaliczek pracowniczych oraz delegacji.
•Wystawianie faktur sprzedażowych, korekt, kontakt z kontrahentami w sytuacjach problemowych.
•Pisanie pism oraz sprawozdań do Wojewody i Urzędu Skarbowego.
•Pełnienie funkcji Koordynatora ds. Benefit Systems.
wystawiono
Justyna jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne. Potrafi pracować zarówno samodzielnie, jak i w grupie. Jest osobą sumienną i zaangażowaną w pracę, powierzone zadania wykonuje dokładnie i systematycznie.Jestem przekonana, że jest osobą, która sprosta wielu ambitnym zadaniom i spełni oczekiwania najbardziej wymagającego pracodawcy.
współpracownik
wystawiono
Doskonały fachowiec w swojej specjalności, perfekcjonistka a przy tym przesympatyczna osoba. Praca z taką osobą to czysta przyjemność.
współpracownik
wystawiono
Justyna jest osobą, której nie da się nie lubić. Pracuje szybko, dokładnie, jest pomocna i żądna wiedzy. Dzięki uśmiechowi i umiejętności rozmowy z każdym człowiekiem potrafi rozładować napięcie. Niewątpliwie właściwy człowiek na właściwym miejscu.
Młodszy Specjalista ds. Personalnych
Ozon Group Sp. z o. o
wystawiono
Pani Justyna do każdego wykonywanego zadania podchodzi z pełnym profesjonalizmem. Potrafi zorganizować swoją własną pracę bardzo dobrze.
wystawiono
Bardzo pozytywnie nastawiona do świata i lubiana przez grupę. Chętnie zdobywająca nową wiedzę i umiejętności. Naprawdę warto mieć takiego współpracownika w zespole :)
wystawiono
Urodzona optymistka. Bardzo lubi pracę z ludźmi i dla ludzi. Nie przerażają ją nawet stosy papierów, jakie musi przy tym wypełniać i kompletować...
współpracownik
wystawiono
Zorganizowana, rzetelna, chętna do pomocy i otwarta na nowe wyzwania. Warto mieć takiego pracownika jak Justyna w zespole.
Młodszy Specjalista ds. Personalnych
• Pełnienie funkcji Sekretarza Komisji Rehabilitacyjno- Socjalnej
• Koordynowanie oraz realizowanie działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych
• Aktualizowanie danych personalnych, kontrolowanie dokumentów
• Sporządzanie raportów, dotyczących spraw pracowniczych dla kierownictwa firmy
• Zlecanie przelewów do księgowości
• Wystawianie zaświadczeń szkoleniowych
• Prowadzenie czynności przed-windykacyjnych wobec dłużników
• Praca w systemie SAP
• Wnioskowanie o zaświadczenia de minimis
• Opracowywanie indywidualnych programów rehabilitacji dla niepełnosprawnych pracowników
• Koordynowanie oraz realizowanie działań związanych z prowadzeniem spraw pracowniczych
• Aktualizowanie danych personalnych, kontrolowanie dokumentów
• Sporządzanie raportów, dotyczących spraw pracowniczych dla kierownictwa firmy
• Zlecanie przelewów do księgowości
• Wystawianie zaświadczeń szkoleniowych
• Prowadzenie czynności przed-windykacyjnych wobec dłużników
• Praca w systemie SAP
• Wnioskowanie o zaświadczenia de minimis
• Opracowywanie indywidualnych programów rehabilitacji dla niepełnosprawnych pracowników
współpracownik
wystawiono
Justyna jest osobą konkretną, profesjonalną i bardzo pracowitą.
wystawiono
Justyna do wykonywania wszelkich zadań podchodzi z dużym zaangażowaniem i dobrą energią. Chętnie podejmuje wszelkie nowe wyzwania. Towarzyszy jej zawsze pozytywne nastawienie i uśmiech.
wystawiono
Justyna dała się poznać jako osoba bardzo serdeczna, chętna do pomocy oraz kompetentna. Jej optymizm i zaangażowanie z pewnością przyczynią się do jej kolejnych sukcesów zawodowych.
współpracownik
wystawiono
Justyna to osoba oddana i zaangażowana w powierzonej jej obowiązki. Jest ambitna i zawzięta dlatego nie ma dla niej zadań niemożliwych. Jej pozytywne nastawienie i potrzeba ciągłego rozwoju i podnoszenia sobie poprzeczki powoduje,że jest wzorem dla innych. W realizowaniu swoich zadań jest odpowiedzialna, rzetelna i sumienna. Jak mało kto potrafi efektywnie przeprowadzać rozmowy z trudnym Klientem skutecznie załatwiając sprawy do końca. Praca z nią to sama przyjemność. Oby więcej było takich współpracowników jak Ona.
Szkolenia i kursy
Szkolenie z Prawa Pracy (wrzesień 2013 r.- 2 dni)
Szkolenie dla Doradców Zawodowych (marzec 2013 r.)
Podstawy kalkulacji handlowych (styczeń 2013 r.)
Szkolenie "Jak skutecznie kierować zespołem i motywować do osiągania celu ze sprawdzonymi elementami coachingu" Akademia Menedżera (listopad 2012 r.- 4 dni)
- Podstawowe techniki komunikowania się (10.2007-01.2008),
- Warsztaty socjoterapii (01.2008-06.2008),
- Teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej (10.2008-01.2009),
- Techniki terapeutyczne w pracy opiekuńczo- wychowawczej (01.2009-05.2009),
- Profilaktyka zagrożeń rozwoju dzieci i młodzieży (01.2009-06.2009),
- Kurs Doradztwa Personalnego (2009-2010),
- Autoprezentacja w procesie rekrutacji (12.2009),
- Zarządzanie karierą (12.2009),
- Rekrutacja okiem menadżera HR (12.2009),
- Zarządzanie czasem (12.2009),
- Współpraca w zespole (03.2010),
- Public Relations (2008-2009),
- Komunikacja w procesie rekrutacji (03.2010),
- Trening motywacyjny (05.2010),
- Profesjonalna obsługa klienta (05.2010)
Organizowany przez Centrum Kształcenia Zawód i Praca kurs „Obsługa imprez masowych” (02.2012)
Kurs Pierwszej pomocy (05.2009)
Obsługa programu kalkulacyjnego Excel (11.2011)
Obsługa przeglądarki HR (11.2012-12.2012 r.)
Kurs obsługi programu SAP (02.2012-09.2012),
Aplikacje sieciowe (04.2011)
Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży(03.2006)
Szkolenie dla Doradców Zawodowych (marzec 2013 r.)
Podstawy kalkulacji handlowych (styczeń 2013 r.)
Szkolenie "Jak skutecznie kierować zespołem i motywować do osiągania celu ze sprawdzonymi elementami coachingu" Akademia Menedżera (listopad 2012 r.- 4 dni)
- Podstawowe techniki komunikowania się (10.2007-01.2008),
- Warsztaty socjoterapii (01.2008-06.2008),
- Teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej (10.2008-01.2009),
- Techniki terapeutyczne w pracy opiekuńczo- wychowawczej (01.2009-05.2009),
- Profilaktyka zagrożeń rozwoju dzieci i młodzieży (01.2009-06.2009),
- Kurs Doradztwa Personalnego (2009-2010),
- Autoprezentacja w procesie rekrutacji (12.2009),
- Zarządzanie karierą (12.2009),
- Rekrutacja okiem menadżera HR (12.2009),
- Zarządzanie czasem (12.2009),
- Współpraca w zespole (03.2010),
- Public Relations (2008-2009),
- Komunikacja w procesie rekrutacji (03.2010),
- Trening motywacyjny (05.2010),
- Profesjonalna obsługa klienta (05.2010)
Organizowany przez Centrum Kształcenia Zawód i Praca kurs „Obsługa imprez masowych” (02.2012)
Kurs Pierwszej pomocy (05.2009)
Obsługa programu kalkulacyjnego Excel (11.2011)
Obsługa przeglądarki HR (11.2012-12.2012 r.)
Kurs obsługi programu SAP (02.2012-09.2012),
Aplikacje sieciowe (04.2011)
Kurs przygotowawczy dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży(03.2006)
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Wynagrodzenia i benefity
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
Zainteresowania
HR, Squash, Snowboard, Basen
Organizacje
1) Ośrodek Adopcyjny przy ul. Katedralnej
(w latach 2008- 2009)
(w latach 2008- 2009)
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
HR Training
Wszystko z dziedziny HR w Polsce. Szkolenia, wykłady, działy HR w firmach. Trenerzy. KOMPENDIUM WIEDZY HR.
Praca we Wrocławiu
Grupa stworzona dla ludzi związanych z tematyką pracy, dla Pracodawców, Pracowników, Agencji Pośrednictwa Pracy itp. Oczywiście "tematykę" poruszamy w obrębie Wrocławia. NIE ZAMIESZCZAMY OFERT PRACY
Squash
Zapraszam wszystkich którzy grają w squasha oraz szukają partnera do gry. Sam chętnie zagram:)