Umiejętności
Reprezentacja kupującego
Obsługa klienta
doradztwo biznesowe
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Wsparcie procesów handlowych, codzienny kontakt telefoniczny (inbound) i koordynacja współpracy z kontrahentami,
- Odpowiedzialność za organizację logistyczną i dokumentację związaną z procesami sprzedażowymi,
- Realizacja zamówienia zgodnie z procesami Firmy,
- Obsługa posprzedażowa (obsługa procesu reklamacyjnego i naprawczego)
- Archiwizacja dokumentów związanych ze sprzedażą
- Odpowiedzialność za organizację logistyczną i dokumentację związaną z procesami sprzedażowymi,
- Realizacja zamówienia zgodnie z procesami Firmy,
- Obsługa posprzedażowa (obsługa procesu reklamacyjnego i naprawczego)
- Archiwizacja dokumentów związanych ze sprzedażą
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkolenia Telemarketing Gdynia Gdańsk Sopot
Grupa zrzeszająca firmy szkoleniowe z branży Call Center - Telemarketing
http://ekspertsolutions.jimdo.com/
szkolenia w telemarketingu
Forum dla zainteresowanych podnoszeniem kompetencji osób pracujących w telemarketingu.