Justyna Pietryk-Marcisz

Justyna Pietryk-Marcisz

Kierownik Obsługi Klientów
Opole, opolskie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Analiza finansowa Bankowość inwestycyjna Zarządzanie Sprzedażą Ubezpieczenia Rynki kapitałowe ubezpieczenia majątkowe inwestycje Ubezpieczenie na Życie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Santander Bank Polska
Kierownik oddziału
- Zarządzanie działalnością sprzedażową i operacyjną zespołu
- Zapewnienie realizacji zadań w sposób minimalizujący generowane ryzyko operacyjne
- Zapewnieni najwyższej jakość obsługi klientów w oddziale
- Podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia efektywności sprzedaży
- Nawiązywanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami
- Organizowanie i współudział w akcjach marketingowych na rynku lokalnym
- Rozwijanie kompetencji podległych pracowników
- Prowadzenie rekrutacji
Santander Bank Polska
Dyrektor Oddział
- Zarządzanie zespołem oraz działalnością sprzedażową Oddziału
- Podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia efektywności sprzedaży
- Organizowanie i współudział w akcjach marketingowych na rynku lokalnym
- Rozwijanie kompetencji podległych pracowników
- Odpowiedzialność na wyniki finansowe oddziału
Santander Bank Polska
Osobisty Doradca Klienta
Zakres obowiązków:
- bieżąca obługa klientów Banku z segmentu Prestiż oraz Classic
- nawiązywanie długotrwałych relacji
- określenie potrzeb, przygotowanie i prezentacją ofert oraz rozwiązań finansowych dopasowanych do potrzeb klientów Banku
- dbanie o jakość portfela kredytowego
- sprzedaż produktów bankowych (kredytowych, kredytów hipotecznych, inwestycynych) oraz ubezpieczenowych (ubezpieczenia kredytów, mieszkań oraz ubezpieczeń na życie)
- pozyskiwanie nowych klientów.
Logo
Asystetka projektanta
PROJWIK - Biuro Projektów Budownictwa Sanitarnego
Zakres obowiązków:
- wykonywanie powierzonych zadań projektowych z zakresu budownictwa sanitarnego
- pomoc w przygotowaniu dokumentacji projektowej
- sporządzanie wytycznych dla innych branż.
Bank Millennium S.A.
Asystentka Klienta
Zakres obowiązków:
- obsługa klienta detalicznego w tym również obsługa kasowa
- promowanie produktów bankowych
- nawiązywanie trwałych relacji z klientami.
Bank Millennium S.A.
Doradca klienta
Zakres obowiązków:
- obsługa detaliczych klientów Banku
- przygotowywanie dokumentów kredytowych
- pozyskiwanie nowych klientów.

Szkolenia i kursy

2016.03 - Analiza finansowa przedsiębiorstw.

2013.03 - Podstawy kredytowania małych i średnich przedsiębiorstw. Formy prowadzenia działalności gospodarczej, podstawy księgowości.

2012.06 - Przywództwo w praktyce
Pathways Polska Sp. z o.o

2012.04 - Prowadzenie spotkań i prezentacji
Pathways Polska Sp. z o.o.

2012.03 - Transforming - efektywne budowanie i zarządzanie zespołem
Know- House Projekty Psychologiczne

2012.02 - Zarządzanie karierą
Solution Sp. z o.o.

2011.12 - Storming, choaching, przeprowadzenie zespołu przez okres burzyefektywne
budowanie i zarządzanie zespołem.
Know - House Projekty Psychologiczne

2011.12 - Norming, performing - efektywne budanie i zarządzanie zespołem.
Know- House Projekty Psychologiczne

2011.11 - Forming – formowanie zespołu- efektywne budowanie i zarządzanie zespołem
Know- House Projekty Psychologiczne

2011.02 - Nawiązywanie relacji z klientem, techniki negocjacji
Kurs z Unii Europejskiej

2008.05- Kurs kasjera złotówkowo- walutowego
Dedal s.c.

Edukacja

Logo
Inżyneria Środowiska, magisterskie
Politechnika Opolska

Specjalizacje

Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Bankowość
Zarządzanie bankowością

Zainteresowania

Sport - głównie kolarstwo górskie oraz koszykówka. W wolnym czasie lubię czytać książki głównie o tematyce kryminalnej.

Inne

Prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, chęć rozwoju osobistego.