Justyna Pietryk-Marcisz
Kierownik Obsługi Klientów
Opole,
opolskie
Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Analiza finansowa
Bankowość inwestycyjna
Zarządzanie Sprzedażą
Ubezpieczenia
Rynki kapitałowe
ubezpieczenia majątkowe
inwestycje
Ubezpieczenie na Życie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik oddziału
- Zarządzanie działalnością sprzedażową i operacyjną zespołu
- Zapewnienie realizacji zadań w sposób minimalizujący generowane ryzyko operacyjne
- Zapewnieni najwyższej jakość obsługi klientów w oddziale
- Podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia efektywności sprzedaży
- Nawiązywanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami
- Organizowanie i współudział w akcjach marketingowych na rynku lokalnym
- Rozwijanie kompetencji podległych pracowników
- Prowadzenie rekrutacji
- Zapewnienie realizacji zadań w sposób minimalizujący generowane ryzyko operacyjne
- Zapewnieni najwyższej jakość obsługi klientów w oddziale
- Podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia efektywności sprzedaży
- Nawiązywanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami
- Organizowanie i współudział w akcjach marketingowych na rynku lokalnym
- Rozwijanie kompetencji podległych pracowników
- Prowadzenie rekrutacji
Dyrektor Oddział
- Zarządzanie zespołem oraz działalnością sprzedażową Oddziału
- Podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia efektywności sprzedaży
- Organizowanie i współudział w akcjach marketingowych na rynku lokalnym
- Rozwijanie kompetencji podległych pracowników
- Odpowiedzialność na wyniki finansowe oddziału
- Podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia efektywności sprzedaży
- Organizowanie i współudział w akcjach marketingowych na rynku lokalnym
- Rozwijanie kompetencji podległych pracowników
- Odpowiedzialność na wyniki finansowe oddziału
Osobisty Doradca Klienta
Zakres obowiązków:
- bieżąca obługa klientów Banku z segmentu Prestiż oraz Classic
- nawiązywanie długotrwałych relacji
- określenie potrzeb, przygotowanie i prezentacją ofert oraz rozwiązań finansowych dopasowanych do potrzeb klientów Banku
- dbanie o jakość portfela kredytowego
- sprzedaż produktów bankowych (kredytowych, kredytów hipotecznych, inwestycynych) oraz ubezpieczenowych (ubezpieczenia kredytów, mieszkań oraz ubezpieczeń na życie)
- pozyskiwanie nowych klientów.
- bieżąca obługa klientów Banku z segmentu Prestiż oraz Classic
- nawiązywanie długotrwałych relacji
- określenie potrzeb, przygotowanie i prezentacją ofert oraz rozwiązań finansowych dopasowanych do potrzeb klientów Banku
- dbanie o jakość portfela kredytowego
- sprzedaż produktów bankowych (kredytowych, kredytów hipotecznych, inwestycynych) oraz ubezpieczenowych (ubezpieczenia kredytów, mieszkań oraz ubezpieczeń na życie)
- pozyskiwanie nowych klientów.
Szkolenia i kursy
2016.03 - Analiza finansowa przedsiębiorstw.
2013.03 - Podstawy kredytowania małych i średnich przedsiębiorstw. Formy prowadzenia działalności gospodarczej, podstawy księgowości.
2012.06 - Przywództwo w praktyce
Pathways Polska Sp. z o.o
2012.04 - Prowadzenie spotkań i prezentacji
Pathways Polska Sp. z o.o.
2012.03 - Transforming - efektywne budowanie i zarządzanie zespołem
Know- House Projekty Psychologiczne
2012.02 - Zarządzanie karierą
Solution Sp. z o.o.
2011.12 - Storming, choaching, przeprowadzenie zespołu przez okres burzyefektywne
budowanie i zarządzanie zespołem.
Know - House Projekty Psychologiczne
2011.12 - Norming, performing - efektywne budanie i zarządzanie zespołem.
Know- House Projekty Psychologiczne
2011.11 - Forming – formowanie zespołu- efektywne budowanie i zarządzanie zespołem
Know- House Projekty Psychologiczne
2011.02 - Nawiązywanie relacji z klientem, techniki negocjacji
Kurs z Unii Europejskiej
2008.05- Kurs kasjera złotówkowo- walutowego
Dedal s.c.
2013.03 - Podstawy kredytowania małych i średnich przedsiębiorstw. Formy prowadzenia działalności gospodarczej, podstawy księgowości.
2012.06 - Przywództwo w praktyce
Pathways Polska Sp. z o.o
2012.04 - Prowadzenie spotkań i prezentacji
Pathways Polska Sp. z o.o.
2012.03 - Transforming - efektywne budowanie i zarządzanie zespołem
Know- House Projekty Psychologiczne
2012.02 - Zarządzanie karierą
Solution Sp. z o.o.
2011.12 - Storming, choaching, przeprowadzenie zespołu przez okres burzyefektywne
budowanie i zarządzanie zespołem.
Know - House Projekty Psychologiczne
2011.12 - Norming, performing - efektywne budanie i zarządzanie zespołem.
Know- House Projekty Psychologiczne
2011.11 - Forming – formowanie zespołu- efektywne budowanie i zarządzanie zespołem
Know- House Projekty Psychologiczne
2011.02 - Nawiązywanie relacji z klientem, techniki negocjacji
Kurs z Unii Europejskiej
2008.05- Kurs kasjera złotówkowo- walutowego
Dedal s.c.
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Zainteresowania
Sport - głównie kolarstwo górskie oraz koszykówka. W wolnym czasie lubię czytać książki głównie o tematyce kryminalnej.
Inne
Prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, chęć rozwoju osobistego.