Umiejętności
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
Sprzedaż
zarządzanie biurem
obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan)
Administracja biura
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. handlowych - miejsce pracy: Łódź
• sprzedaż systemów informatycznych,
• uczestnictwo w prezentacjach produktów u klienta,
• tworzenie raportów sprzedażowych AD HOC,
• przygotowywanie dokumentacji użytkowników,
• przygotowania dokumentacji sprzedażowej,
• negocjowanie warunków umów z klientami,
• utrzymywanie stałych kontaktów z klientami,
• serwis i opieka bazą danych klientów i produktów,
• projektowanie wizytówek firmowych
• tworzenie folderów reklamowych
• przygotowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych (projektowanie plakatów reklamowych, broszur, materiałów promocyjnych m.in. na Międzynarodowe Targi Poznańskie)
• współpraca z dostawcami i podwykonawcami (agencjami reklamowymi, drukarniami etc)
pracownik administracyjno-biurowy
okres: od styczeń 2006 do styczeń 2010
Obowiązki:
• zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
• koordynacja przepływu dokumentów jak i ich tworzenie (faktury handlowe, pro-forma, korygujące, noty korygujące, umowy, aneksy do umów,
• nadzór nad realizacją zawartych umów kupna/sprzedaży,
• obsługa klienta telefoniczna i mailowa,
• przyjmowanie i rejestracja zamówień klientów, obsługa zapytań i reklamacji,
• monitorowanie płatności,
• obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych.
• uczestnictwo w prezentacjach produktów u klienta,
• tworzenie raportów sprzedażowych AD HOC,
• przygotowywanie dokumentacji użytkowników,
• przygotowania dokumentacji sprzedażowej,
• negocjowanie warunków umów z klientami,
• utrzymywanie stałych kontaktów z klientami,
• serwis i opieka bazą danych klientów i produktów,
• projektowanie wizytówek firmowych
• tworzenie folderów reklamowych
• przygotowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych (projektowanie plakatów reklamowych, broszur, materiałów promocyjnych m.in. na Międzynarodowe Targi Poznańskie)
• współpraca z dostawcami i podwykonawcami (agencjami reklamowymi, drukarniami etc)
pracownik administracyjno-biurowy
okres: od styczeń 2006 do styczeń 2010
Obowiązki:
• zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
• koordynacja przepływu dokumentów jak i ich tworzenie (faktury handlowe, pro-forma, korygujące, noty korygujące, umowy, aneksy do umów,
• nadzór nad realizacją zawartych umów kupna/sprzedaży,
• obsługa klienta telefoniczna i mailowa,
• przyjmowanie i rejestracja zamówień klientów, obsługa zapytań i reklamacji,
• monitorowanie płatności,
• obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Marketing handlowy
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
• podróże,
• góry - narty, piesze wycieczki,
• rower,
• fotografia.
• góry - narty, piesze wycieczki,
• rower,
• fotografia.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.