Umiejętności
Budowanie relacji
Mapowanie procesów biznesowych
Coaching
Strategia kreatywna
Komunikacja kryzysowa
Employer Branding
Employer Development
Zarządzanie zespołem
kierowania i angażowania członków zespołu
Modele Kompetencyjne
motywowanie i rozwój pracowników
Wyłanianie i zarządzanie talentami
Candidate Experience
budowanie strategii HR
1
Kultura organizacyjna
Kierowanie zespołem rozproszonym
Planowanie systemów benefitowych
Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Head of the Employer Branding Vistula Executive Education Program
Polski rynek pracy zmienił się w ostatnich latach z rynku pracodawcy na rynek pracownika. Oczekiwania nowego pokolenia, wzrost wymagań klientów oraz konkurencyjności wymuszają na wielu organizacjach zmianę sposobu pozyskiwania oraz utrzymywania pracowników. Jak wynika z ostatnich badań Instytutu Gallupa, aby organizacje były bardziej opłacalne, wydajne, zorientowane na klienta i dynamicznie się rozwijały, pracownicy powinni identyfikować się z firmą, a także czuć się za nią odpowiedzialni na równi z zarządem bądź właścicielami. Dzięki wiarygodnej i spójnej marce pracodawcy, Twoja firma będzie mogła pozyskać i utrzymać zmotywowanych pracowników bardziej marką aniżeli wynagrodzeniem – badania wykazują, że angażujący pracodawcy mogą płacić nieco poniżej rynku, bez ryzyka, iż utracą najlepszych pracowników. Dobroczynne skutki wiarygodnej marki wpływają na wiele obszarów działalności organizacji, a co najważniejsze przekładają się na wyniki biznesowe. Celem programu jest przybliżenie uczestnikom kwestii związanych z budową spójnej i wiarygodnej na rynku marki pracodawcy. Program ma charakter modułowy. Składa się z 4 modułów, które stanowią kompletną całość. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych aspektami strategicznymi jak i operacyjnymi budowania wiarygodnej i spójnej marki do udziału we wszystkich częściach programu. Jednocześnie z racji strategicznego charakteru udział w Module 1 [M1] jest szczególnie polecany kadrze zarządzającej, zaś pozostałe moduły M2-M3-M4, pracownikom na szczeblu operacyjnym, dlatego dopuszczalne jest, aby w poszczególnych modułach wzięli udział różni pracownicy jednej firmy.
HR & Employer Branding Practice Leader
IACL
Celem prowadzonych przeze mnie działań jest dostarczenie skutecznych rozwiązań strategicznych w zakresie HR, budowania wizerunku i marki, doradztwo w osiąganiu zaplanowanych celów biznesowych.
Wspieram i doradzam wiodącym firmom w Polsce i Europie, które reprezentują takie branże jak: IT i telekomunikacja, finanse, bankowość, konsulting, nieruchomości i inne.
Prowadzę warsztaty biznesowe, występuję na konferencjach. Jestem także mentorem i coachem dla przedstawicieli kadry zarządzającej i adeptów przedsiębiorczości.
Wspieram i doradzam wiodącym firmom w Polsce i Europie, które reprezentują takie branże jak: IT i telekomunikacja, finanse, bankowość, konsulting, nieruchomości i inne.
Prowadzę warsztaty biznesowe, występuję na konferencjach. Jestem także mentorem i coachem dla przedstawicieli kadry zarządzającej i adeptów przedsiębiorczości.
Szkolenia i kursy
Coach ACSTH
Professional Coach VCC
Błyskawiczna Motywacja (Instant Influence)
HR Management
Change Management
Professional Coach VCC
Błyskawiczna Motywacja (Instant Influence)
HR Management
Change Management
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Dwa jamniki
Fotografia
Fotografia
Organizacje
IACL
Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet
The Employees Engagement Network
Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet
The Employees Engagement Network
Inne
Autorka artykułów o tematyce PR, organizacji eventów, a także prelegent na konferencjach, sympozjach i szkoleniach.
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Grupa dla osób, które są studentami AE Wrocław/ Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu bądź nimi były oraz dla sympatyków AE Wrocław i także tych, którzy dopiero planują studiować na ww. uczelni, zap
Blackberry
Grupa dotycząca nowych rozwiązań z zakresu Telekomunikacji mobilnej z wykorzystaniem technologii PUSH
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Businesswoman
Elitarna grupa dla kobiet biznesu, Pań na wysokich stanowiskach. Kobiet z wyobraźnią, z gustem i z dobrym smakiem
Dobre i złe agencje Public Relations
Zamknięta grupa dla PR-owców z firm. Każdy z nas co jakiś czas musi podjąć decyzję o zatrudnieniu agencji. Prezentacje są piękne :) Ale i tak nie wiemy, czy agencja się sprawdzi czy nie.
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Egzotyka OstatnieMiejsca.pl
Tu umieścimy oferty na bliższą i dalsza Egzotykę. Ceny kompletne, super okazyjki. Masz pytania o wiecej pisz: lasty@ostatniemiejsca.pl tu mamy tylko fragment oferty