Justyna Palonek

Manager Zespołu Sprzedażowego, PHZ BALTONA SA
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2C B2C marketing Strategia biznesowa Umiejętności komunikacyjne Szkolenie z obsługi klienta Szkolenia pracowników Zarządzanie Strategia marketingowa Microsoft Office Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Umiejętność pracy w grupie Umiejętność pracy pod presją czasu Szybka adaptacja w nowym środowisku Motywowanie zespołu Szkolenia sprzedażowe motywacja siebie jak i współpracowników Umiejętność budowania relacji z ludźmi realizacja wyznaczonych celów, motywowanie i rozwój pracowników motywowanie pozafinansowe, organizacja czasu pracy, zarządzanie zespołem Realizacja celów sprzedażowych Motivating employees

Doświadczenie zawodowe

PHZ BALTONA SA
Manager Zespołu Sprzedażowego
Kierowanie sklepem:
rozliczanie dokumentacji sprzedażowej (faktury: nadzór nad poprawnością formalno-rachunkową i obiegiem dokumentacji finansowo-księgowej w kraju i z kontrahentami zagranicznymi); nadzór nad procedurami celnymi, ustalenia z UC; nadzór nad formalną działalnością sklepu: administrowanie zezwoleniami na sprzedaż alkoholu, Sanepid; rozliczenia i raporty dotyczące rozliczeń gotówkowych, kart kredytowych, bonów, rabatów, kart stałego klienta; nadzór nad procedurami finansowymi: zabezpieczenie środków płatniczych, przechowywanie ich; planowanie dostaw towarów w celu zachowania ciągłości asortymentu; przygotowywanie zamówień
Zarządzanie sprzedażą:
określanie celów sprzedażowych miesięcznych i dziennych i kaskadowanie ich na pracowników; monitoring i kontrola ich realizacji; opracowywanie analiz porównawczych: r/r, grupy towarowe, dot. rozkładu lotów; raportowanie i sprawozdawczość; coaching sprzedażowy; motywowanie płacowe i pozapłacowe pracowników do osiąganie wyników sprzedażowych,
Logo
Koordynator ds. sprzedażowo - organizacyjnych
Sklep odzieżowy Zabaione
Nadzorowanie nad funkcjonowaniem sklepu, zatrudnianie personelu,
rozliczanie dokumentacji sprzedażowej (faktury: nadzór nad poprawnością formalno-rachunkową i obiegiem dokumentacji finansowo-księgowej, nadzór nad formalną działalnością sklepu: rozliczenia i raporty dotyczące rozliczeń gotówkowych, kart kredytowych, bonów, rabatów, kart stałego klienta; nadzór nad procedurami finansowymi: zabezpieczenie środków płatniczych, przechowywanie ich; planowanie dostaw towarów w celu zachowania ciągłości asortymentu; przygotowywanie zamówień
Logo
Koordynator sprzedaży bezpośeredniej
F. H. Justin
sprzedaż i dystrybucja art. kosmetycznych i przemysłowych; budowa sieci sprzedaży bezpośredniej (ok. 100-120 osób podległych); prowadzenie i organizacja szkoleń produktowych, kosmetycznych, marketingowych; organizacja zewnętrznych akcji promocyjnych (zdefiniowanie grupy docelowej, organizacja i prowadzenie spotkań promocyjnych); prezentowanie klientom oferty produktowo – kosmetycznej; organizowanie pokazów makijażu oraz zasad pielęgnacji twarzy
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Kierownik Kawiarni Centrum Sztuki i Techniki Japońskiej "Manggha" w Krakowie
Zarządzanie kawiarnią, realizacja i zamawianie towaru, nadzorowanie zespołu oraz produkcji, obsługa klienta, rozliczanie, raportowanie, kontakt z centralą, administracja placówki

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo