Umiejętności
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Marketing internetowy
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
- prowadzenie działań marketingowych (kampanie reklamowe, materiały informacyjne)
- współpraca z działem IT pod kątem wdrażania rozwiązań systemowych związanych z produktem
- bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktów
- koordynacja i nadzór nad rozwojem oferty w zakresie produktu oferowanego dla klientów indywidualnych
- negocjowanie parametrów i wdrażanie produktów do kanałów dystrybucji
- opracowywanie ogólnych warunków usługi oraz taryf, współudział w tworzeniu polityki ryzyka dla produktu
- zarządzanie zespołami projektowymi, opracowywanie instrukcji, procedur, wytycznych i interpretacji dla produktu
- dostosowanie regulacji produktowych do otoczenia rynkowego i prawnego oraz innych wymogów
- współpraca z działem IT pod kątem wdrażania rozwiązań systemowych związanych z produktem
- bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktów
- koordynacja i nadzór nad rozwojem oferty w zakresie produktu oferowanego dla klientów indywidualnych
- negocjowanie parametrów i wdrażanie produktów do kanałów dystrybucji
- opracowywanie ogólnych warunków usługi oraz taryf, współudział w tworzeniu polityki ryzyka dla produktu
- zarządzanie zespołami projektowymi, opracowywanie instrukcji, procedur, wytycznych i interpretacji dla produktu
- dostosowanie regulacji produktowych do otoczenia rynkowego i prawnego oraz innych wymogów
Asystentka Dyrektora Marketu
- organizacja spotkań oraz koordynacja kalendarza Dyrektora
- koordynacja obiegu dokumentów i korespondencji
- analiza kosztów marketu oraz pilnowanie wyznaczonego budżetu
- wspieranie struktur sprzedaży
- przygotowywanie raportów oraz sprawozdań
- przeprowadzanie rozmów z klientami roszczeniowymi -przekazywanie uwag do odpowiednich działów
- odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące asortymentu
- koordynacja obiegu dokumentów i korespondencji
- analiza kosztów marketu oraz pilnowanie wyznaczonego budżetu
- wspieranie struktur sprzedaży
- przygotowywanie raportów oraz sprawozdań
- przeprowadzanie rozmów z klientami roszczeniowymi -przekazywanie uwag do odpowiednich działów
- odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące asortymentu
Specjalista ds. Marketingu
WGD Orion Sp. z o.o.
- koordynacja działań marketingowych Grupy Victoria (9 aktywnych spółek, branding marek własnych)
- koordynacja obecności firmy na międzynarodowych targach (SIAL Paris 2012, WorlFood Moscow 2012, Alimentaria Barcelona 2012, Gulfood Dubai 2012)
- współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami i programistami, negocjowanie cen, ustalanie harmonogramów, nadzór
- monitorowanie rynku FMCG i konkurencji
- przygotowywanie i nadzór nad projektami ATL i BTL
- struktura, projekt graficzny, wdrażanie oraz aktualizacja stron www Grupy, copywriting
- raportowanie
- koordynacja obecności firmy na międzynarodowych targach (SIAL Paris 2012, WorlFood Moscow 2012, Alimentaria Barcelona 2012, Gulfood Dubai 2012)
- współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami i programistami, negocjowanie cen, ustalanie harmonogramów, nadzór
- monitorowanie rynku FMCG i konkurencji
- przygotowywanie i nadzór nad projektami ATL i BTL
- struktura, projekt graficzny, wdrażanie oraz aktualizacja stron www Grupy, copywriting
- raportowanie
Specjalista ds. Marketingu
ELHURT-ELMET Spółka z o.o.
- opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej
- opracowanie i wdrożenie programu lojalnościowego w dziale sprzedaży detalicznej i hurtowej
- tworzenie i kontrola budżetu marketingowego
- koordynacja bieżących projektów marketingowych
- działania z zakresu media relations, kontakt z mediami ogólnopolskimi i specjalistycznymi
- nadzór nad projektami ATL i BTL
- administrowanie Facebook fanpage
- administrowanie stron www
- redagowanie newsletterów, przygotowanie tekstów na stronę www
- organizowanie szkoleń wewnętrznych
- organizowanie imprez integracyjnych i firmowych
- opracowanie i wdrożenie programu lojalnościowego w dziale sprzedaży detalicznej i hurtowej
- tworzenie i kontrola budżetu marketingowego
- koordynacja bieżących projektów marketingowych
- działania z zakresu media relations, kontakt z mediami ogólnopolskimi i specjalistycznymi
- nadzór nad projektami ATL i BTL
- administrowanie Facebook fanpage
- administrowanie stron www
- redagowanie newsletterów, przygotowanie tekstów na stronę www
- organizowanie szkoleń wewnętrznych
- organizowanie imprez integracyjnych i firmowych
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Marketing handlowy
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Dziennikarze,graficy, fotograficy - freelancerzy
Dla wszystkich freelancerów - od tych bezrobotnych, do tych nie wyrabiających się z pracą.
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Graffiti, pismo ,rysunek , reklamy wizualne ,gest ,ubiór interpretowane w/g metody projekcji używanej w psychologii klinicznej.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.