Justyna Nowicka

Koordynator ds. reklamacji
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Umiejętności analityczne bankowość Call Center Umiejętności komunikacyjne Ekonomika Finanse Microsoft Office Public Relations Publikacje Bankowość detaliczna

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Contracts and Claims Senior Specialist
Samsung SDS Global SCL Poland
contracts handling
claims handling
ROHLIG SUUS Logistics SA.
specjalista ds. reklamacji
- prowadzenie i obsługa wpływających reklamacji
* w transporcie międzynarodowym (współpraca z zagranicznymi działami reklamacji firmy Rohlig oraz klientami)
* w transporcie krajowym
* logistycznych (współpraca z partnerami logistycznymi)
- współpraca z ubezpieczycielami w zakresie likwidacji szkód
- organizowanie procesów związanych z zarządzaniem reklamacjami
- zarządzanie rejestrem szkód i reklamacji firmy (wirtualnie – bazy danych i rzeczywiście)
Kuehne-Nagel Sp. z o.o.
Koordynator ds. reklamacji
- Organizacja procesów związanych z likwidacją szkód transportowych
- Koordynacja i nadzór nad procesem likwidacji wpływających reklamacji dla firmy K+N, oraz zarządzanie rejestrem szkód i reklamacji firmy
- Sporządzanie procedur i instrukcji pracy Opiniowanie zawieranych umów pod kontem ryzyka i odpowiedzialności firmy,
- Współpraca z kancelarią prawną oraz z ubezpieczycielem koncertowym,
- Sporządzanie raportów i prezentacji na posiedzenia zarządu oraz analiza uzyskanych danych w zakresie działań zaradczych i zapobiegawczych.
DSV ROAD Sp. z o.o.
specjalista ds. reklamacji i ubezpieczeń
- prowadzenie i obsługa wpływających reklamacji w transporcie międzynarodowym (współpraca z zagranicznymi działami reklamacji firmy DSV oraz klientami)
- organizowanie procesów związanych z zarządzaniem reklamacjami
- zarządzanie rejestrem szkód i reklamacji firmy (wirtualnie – bazy danych i rzeczywiście)
- sporządzanie raportów i prezentacji na posiedzenia zarządu z wyników pracy działu
- współpraca z ubezpieczycielami w zakresie likwidacji szkód oraz bieżących ubezpieczeń
Bridgestone Poland Sp. z o.o.
Asystent ds. zakupów
- nadzór nad terminowością realizacji zamówień przez dostawców
- składanie zamówień stałych oraz dla utrzymania ruchu
- pozyskiwanie nowych dostawców
- weryfikacja wpływających dokumentów finansowych oraz nadzór nad wewnętrzną dokumentacją firmy (działu)
- sporządzanie zestawień, raportów i prezentacji

Szkolenia i kursy

MS Excel – siła i wydajność w codziennej pracy
MS Power Point – Sztuka prezentacji
Skuteczne zarządzanie projektem

Edukacja

Logo
zarządzanie marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu

Specjalizacje

Transport/Spedycja
Inne

Zainteresowania

gotowanie
ksiązka
jazda na nartach

Grupy

Wyższa Szkoła Logistyki
Wyższa Szkoła Logistyki
Wyższa Szkoła Logistyki