Umiejętności
Umiejętności analityczne
bankowość
Call Center
Umiejętności komunikacyjne
Ekonomika
Finanse
Microsoft Office
Public Relations
Publikacje
Bankowość detaliczna
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. reklamacji
- prowadzenie i obsługa wpływających reklamacji
* w transporcie międzynarodowym (współpraca z zagranicznymi działami reklamacji firmy Rohlig oraz klientami)
* w transporcie krajowym
* logistycznych (współpraca z partnerami logistycznymi)
- współpraca z ubezpieczycielami w zakresie likwidacji szkód
- organizowanie procesów związanych z zarządzaniem reklamacjami
- zarządzanie rejestrem szkód i reklamacji firmy (wirtualnie – bazy danych i rzeczywiście)
* w transporcie międzynarodowym (współpraca z zagranicznymi działami reklamacji firmy Rohlig oraz klientami)
* w transporcie krajowym
* logistycznych (współpraca z partnerami logistycznymi)
- współpraca z ubezpieczycielami w zakresie likwidacji szkód
- organizowanie procesów związanych z zarządzaniem reklamacjami
- zarządzanie rejestrem szkód i reklamacji firmy (wirtualnie – bazy danych i rzeczywiście)
Koordynator ds. reklamacji
- Organizacja procesów związanych z likwidacją szkód transportowych
- Koordynacja i nadzór nad procesem likwidacji wpływających reklamacji dla firmy K+N, oraz zarządzanie rejestrem szkód i reklamacji firmy
- Sporządzanie procedur i instrukcji pracy Opiniowanie zawieranych umów pod kontem ryzyka i odpowiedzialności firmy,
- Współpraca z kancelarią prawną oraz z ubezpieczycielem koncertowym,
- Sporządzanie raportów i prezentacji na posiedzenia zarządu oraz analiza uzyskanych danych w zakresie działań zaradczych i zapobiegawczych.
- Koordynacja i nadzór nad procesem likwidacji wpływających reklamacji dla firmy K+N, oraz zarządzanie rejestrem szkód i reklamacji firmy
- Sporządzanie procedur i instrukcji pracy Opiniowanie zawieranych umów pod kontem ryzyka i odpowiedzialności firmy,
- Współpraca z kancelarią prawną oraz z ubezpieczycielem koncertowym,
- Sporządzanie raportów i prezentacji na posiedzenia zarządu oraz analiza uzyskanych danych w zakresie działań zaradczych i zapobiegawczych.
specjalista ds. reklamacji i ubezpieczeń
- prowadzenie i obsługa wpływających reklamacji w transporcie międzynarodowym (współpraca z zagranicznymi działami reklamacji firmy DSV oraz klientami)
- organizowanie procesów związanych z zarządzaniem reklamacjami
- zarządzanie rejestrem szkód i reklamacji firmy (wirtualnie – bazy danych i rzeczywiście)
- sporządzanie raportów i prezentacji na posiedzenia zarządu z wyników pracy działu
- współpraca z ubezpieczycielami w zakresie likwidacji szkód oraz bieżących ubezpieczeń
- organizowanie procesów związanych z zarządzaniem reklamacjami
- zarządzanie rejestrem szkód i reklamacji firmy (wirtualnie – bazy danych i rzeczywiście)
- sporządzanie raportów i prezentacji na posiedzenia zarządu z wyników pracy działu
- współpraca z ubezpieczycielami w zakresie likwidacji szkód oraz bieżących ubezpieczeń
Asystent ds. zakupów
- nadzór nad terminowością realizacji zamówień przez dostawców
- składanie zamówień stałych oraz dla utrzymania ruchu
- pozyskiwanie nowych dostawców
- weryfikacja wpływających dokumentów finansowych oraz nadzór nad wewnętrzną dokumentacją firmy (działu)
- sporządzanie zestawień, raportów i prezentacji
- składanie zamówień stałych oraz dla utrzymania ruchu
- pozyskiwanie nowych dostawców
- weryfikacja wpływających dokumentów finansowych oraz nadzór nad wewnętrzną dokumentacją firmy (działu)
- sporządzanie zestawień, raportów i prezentacji
Szkolenia i kursy
MS Excel – siła i wydajność w codziennej pracy
MS Power Point – Sztuka prezentacji
Skuteczne zarządzanie projektem
MS Power Point – Sztuka prezentacji
Skuteczne zarządzanie projektem
Specjalizacje
Transport/Spedycja
Inne
Zainteresowania
gotowanie
ksiązka
jazda na nartach
ksiązka
jazda na nartach