Justyna Bielicka
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Gdynia,
pomorskie
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Frontman jednej z prestiżowych inwestycji firmy odpowiadający za:
- obsługę sprzedażową osiedla (wstępną, umowną, odbiorową do umów sprzedaży),
- przygotowanie i aktualizację oferty,
- analizę rynku
- wycenę produktów
- planowanie i realizację planów sprzedażowych,
- działania marketingowe.
- obsługę sprzedażową osiedla (wstępną, umowną, odbiorową do umów sprzedaży),
- przygotowanie i aktualizację oferty,
- analizę rynku
- wycenę produktów
- planowanie i realizację planów sprzedażowych,
- działania marketingowe.
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.