Justyna Michalak

Justyna Michalak

aktualnie PR :)
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
włoski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Urzad m.st. Warszawy
Główny specjalista

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing (Zarządzanie Zasobami Ludzkimi), magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Inne

Znajomość programów komputerowych: Word, Excel, Power Point, Photoshop, Access

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Dotacje dla Stowarzyszeń i Fundacji inna pomoc dla NGO
Dotacje dla Stowarzyszeń i Fundacji inna pomoc dla NGO
Grupa dla osób i instytucji wspierających Organizacje Pozarządowe oraz dla Fundacji i Stowarzyszeń, które szukają partnerów z innych sektorów.
Fundacja
Fundacja
Wymiana doświadczeń i dyskusje o Organizacjach Pozarządowych, którym poświęcamy serce i czas.
Kulturalnie w Warszawie
Kulturalnie w Warszawie
godne polecenia wydarzenia kuluralne w stolicy
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.