Justyna Bielęda

socjolog z wykształcenia, zawodowo asystent klienta BM.

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank Millennium S.A.
Asystent
Obsługa klienta w szerokim zakresie - wykonywanie transakcji pieniężnych, doradztwo finansowe.
Także tłumaczenie negocjacji cenowych na język angielski, oraz asytowanie podczas rozmów kwalifikacyjnych.
Ostatnio również prowadzenie akcji marketingowych na szeroką skalę.
Logo
Recepcjonistka
Pyramids Swim and Leisure Centre - Anglia
Obsługa klientów, kontakt z dostawcami, realizowanie rezerwacji, kontakt z przedstawicielami sektora sportowego, obsługa programu Dimension (Torex Leisure Managment System). Także aktywny udział w organizowaniu eventów sportowych na terenie Centrum.
Logo
Pomoc biurowa
DIGI Security Ltd. - Anglia
Segregacja i zapis danych; także analiza rezultatów badań natężenia ruchu drogowego (deweloperskie zlecenia specjalne).
Logo
Duty manager
Globe Backpackers, hostel - Anglia
Obsługa rezerwacji on-line oraz telefonicznie, kontakt z dostawcami, obsługa urządzeń biurowych (fax, PC), szeroki kontakt z ludźmi.
Muzeum Narodowe w Warszawie
Pomoc muzealna
Udzielanie informacji o działalności Muzeum (wystawy, spotkania z artystami, wrenisaże, lekcje muzealne dla dzieci i młodzieży). Także opieka nad oraz porządkowanie sal muzealnych.

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, studia podyplomowe
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja

Zainteresowania

Potrafię bardzo dobrze rysować, posiadam silnie rozwiniętą wyobraźnię, piszę również krótkie oraz długie teksty w formie opowiadań. Interesuję się kinematografią europejską, wolny czas spędzam również czytając książki ( jest to literatura zróżnicowana, choć preferuję skandynawskie sagi oraz mitologię grecką).

Inne

1. Umiejętność pracy w zespole ale również indywidalnie.
2. Zdolność szybkiego przystosowania do nowych warunków oraz sytuacji rozwinięta dzięki pracy w kulturowo zróżnicowanym środowisku.
3. Zdolność szybkiego i skutecznego komunikowania się z ludźmi.
4. Elastyczność - jednoczesna praca w Anglii oraz studiowanie w Polsce.
5. Znajomość środowiska biurowego - wprowadzanie danych, obsługa urządzeń biurowych, work shadowing ale także współudział w organizowaniu współpracy pomiędzy grupami (tzw. workflow).
6. Znajomość środowiska Microsoft Office (Word, Excel), podstawowa znajomość Access, programu Dimension (Torex Leisure Management System).
7. Doświadczenie z oprogramowaniem satystycznej analizy danych SPSS ( org. Statistical Package for the Social Sciences).

Grupy

Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 2013
Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 2013
Dla wdrażających i wdrażanych
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie