Umiejętności
Microsoft Office
Microsoft Word
Project Management
Train Employees
Myślenie strategiczne
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Transport
Logistyka
Łatwość nawiązywania kontaktów
Obsługa klienta
praca pod presją czasu
Analiza wymagań
Metodyki zwinne
Prawo jazdy kat B
zorientowanie na klienta
praca w zespole
Negocjacje z klientami
skuteczność w działaniu
Znajomość metodyki PRINCE2
People Management
Obsługa kluczowych klientów
Zorientowanie na realizację celów
Team Leadershiping
Zarządzanie Projektami, Certyfikat Prince 2
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Biura Obsługi Klienta
• Zarządzanie działalnością operacyjną Działu Obsługi Klienta
• Bieżąca organizacja pracy Działu Obsługi Klienta
• Dbałość o prawidłową pracę działu
• Obsługa Kluczowych Klientów
• Utrzymywanie partnerskich relacji z Kluczowymi Klientami
• Tworzenie i wdrażanie nowoczesnych procedur obsługi Klienta
• Nadzór nad obowiązującymi procedurami wewnętrznymi, współpraca z Działem Jakości
• Współpraca przy wyznaczaniu celów i kierunku działań marketingowych, sprzedażowych i obsługi posprzedażowej
• Odpowiedzialność za realizację budżetu, aktywne pozyskiwanie zleceń
• Współudział w procesach rekrutacyjnych
• Monitorowanie i wyznaczanie celów pracownikom
• Szkolenie nowych pracowników z zakresu produktów, procedur, szkolenia stanowiskowe
• Dbałość o rozwój podległych pracowników oraz ich zaangażowanie w osiągnięcie wysokiego poziomu obsługi Klienta
• Planowanie urlopów, obsługa kadrowa pracowników
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu
• Bieżąca organizacja pracy Działu Obsługi Klienta
• Dbałość o prawidłową pracę działu
• Obsługa Kluczowych Klientów
• Utrzymywanie partnerskich relacji z Kluczowymi Klientami
• Tworzenie i wdrażanie nowoczesnych procedur obsługi Klienta
• Nadzór nad obowiązującymi procedurami wewnętrznymi, współpraca z Działem Jakości
• Współpraca przy wyznaczaniu celów i kierunku działań marketingowych, sprzedażowych i obsługi posprzedażowej
• Odpowiedzialność za realizację budżetu, aktywne pozyskiwanie zleceń
• Współudział w procesach rekrutacyjnych
• Monitorowanie i wyznaczanie celów pracownikom
• Szkolenie nowych pracowników z zakresu produktów, procedur, szkolenia stanowiskowe
• Dbałość o rozwój podległych pracowników oraz ich zaangażowanie w osiągnięcie wysokiego poziomu obsługi Klienta
• Planowanie urlopów, obsługa kadrowa pracowników
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu
Specjalista ds Obsługi Klienta
• Opieka nad Klientami (raportowanie, udzielanie informacji na temat statusów przesyłek, zleceń odbioru)
• Pozyskiwanie nowych Klientów
• Wyszukiwanie i tworzenie baz danych potencjalnych klientów
• Zapewnienie zindywidualizowanej i profesjonalnej obsługi
• Wsparcie Klientów w zakresie organizacji transportu i dostaw przesyłek
• Zapewnienie bieżącej realizacji zamówień
• Dbałość o pozytywny wizerunek firmy
• Sporządzanie raportów terminowości dostaw
• Pozyskiwanie nowych Klientów
• Wyszukiwanie i tworzenie baz danych potencjalnych klientów
• Zapewnienie zindywidualizowanej i profesjonalnej obsługi
• Wsparcie Klientów w zakresie organizacji transportu i dostaw przesyłek
• Zapewnienie bieżącej realizacji zamówień
• Dbałość o pozytywny wizerunek firmy
• Sporządzanie raportów terminowości dostaw
właściciel
ABRAKADABRA - Animatorzy Dobrej Zabawy
• organizowanie przyjęć urodzinowych dla dzieci
• organizowanie imprez dla dzieci - imprezy firmowe, pikniki rodzinne, festyny, dni miasta
•organizacja balów karnawałowych
• organizacja przyjęć z okazji haloween, andrzejek, itp.
•organizacja zabawy dla dzieci podczas wesel i komunii
•organizacja zajęć dla przedszkoli w oparciu o autorskie scenariusze
• organizowanie imprez dla dzieci - imprezy firmowe, pikniki rodzinne, festyny, dni miasta
•organizacja balów karnawałowych
• organizacja przyjęć z okazji haloween, andrzejek, itp.
•organizacja zabawy dla dzieci podczas wesel i komunii
•organizacja zajęć dla przedszkoli w oparciu o autorskie scenariusze
Szkolenia i kursy
- Szkolenia sprzedażowe;
- Profesjonalna rozmowa telefoniczna – skuteczność w sprzedaży;
- Współpraca i kierowanie - szkolenie dla kadry menadżerskiej
- Profesjonalna rozmowa telefoniczna – skuteczność w sprzedaży;
- Współpraca i kierowanie - szkolenie dla kadry menadżerskiej
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Transport/Spedycja
Inne
Zainteresowania
speedway, literatura, zwiedzanie
Inne
Prawo jazdy kategorii B