Justyna Malik

Kierownik Biura Obsługi Klienta, Poltraf Sp. z o.o.

Umiejętności

Microsoft Office Microsoft Word Project Management Train Employees Myślenie strategiczne Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Transport Logistyka Łatwość nawiązywania kontaktów Obsługa klienta praca pod presją czasu Analiza wymagań Metodyki zwinne Prawo jazdy kat B zorientowanie na klienta praca w zespole Negocjacje z klientami skuteczność w działaniu Znajomość metodyki PRINCE2 People Management Obsługa kluczowych klientów Zorientowanie na realizację celów Team Leadershiping Zarządzanie Projektami, Certyfikat Prince 2

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Poltraf
Kierownik Biura Obsługi Klienta
• Zarządzanie działalnością operacyjną Działu Obsługi Klienta
• Bieżąca organizacja pracy Działu Obsługi Klienta
• Dbałość o prawidłową pracę działu
• Obsługa Kluczowych Klientów
• Utrzymywanie partnerskich relacji z Kluczowymi Klientami
• Tworzenie i wdrażanie nowoczesnych procedur obsługi Klienta
• Nadzór nad obowiązującymi procedurami wewnętrznymi, współpraca z Działem Jakości
• Współpraca przy wyznaczaniu celów i kierunku działań marketingowych, sprzedażowych i obsługi posprzedażowej
• Odpowiedzialność za realizację budżetu, aktywne pozyskiwanie zleceń
• Współudział w procesach rekrutacyjnych
• Monitorowanie i wyznaczanie celów pracownikom
• Szkolenie nowych pracowników z zakresu produktów, procedur, szkolenia stanowiskowe
• Dbałość o rozwój podległych pracowników oraz ich zaangażowanie w osiągnięcie wysokiego poziomu obsługi Klienta
• Planowanie urlopów, obsługa kadrowa pracowników
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu
Poltraf
Specjalista ds Obsługi Klienta
• Opieka nad Klientami (raportowanie, udzielanie informacji na temat statusów przesyłek, zleceń odbioru)
• Pozyskiwanie nowych Klientów
• Wyszukiwanie i tworzenie baz danych potencjalnych klientów
• Zapewnienie zindywidualizowanej i profesjonalnej obsługi
• Wsparcie Klientów w zakresie organizacji transportu i dostaw przesyłek
• Zapewnienie bieżącej realizacji zamówień
• Dbałość o pozytywny wizerunek firmy
• Sporządzanie raportów terminowości dostaw
Logo
właściciel
ABRAKADABRA - Animatorzy Dobrej Zabawy
• organizowanie przyjęć urodzinowych dla dzieci
• organizowanie imprez dla dzieci - imprezy firmowe, pikniki rodzinne, festyny, dni miasta
•organizacja balów karnawałowych
• organizacja przyjęć z okazji haloween, andrzejek, itp.
•organizacja zabawy dla dzieci podczas wesel i komunii
•organizacja zajęć dla przedszkoli w oparciu o autorskie scenariusze

Szkolenia i kursy

- Szkolenia sprzedażowe;

- Profesjonalna rozmowa telefoniczna – skuteczność w sprzedaży;

- Współpraca i kierowanie - szkolenie dla kadry menadżerskiej

Edukacja

Logo
Project Management, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Pedagogika, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Transport/Spedycja
Inne

Zainteresowania

speedway, literatura, zwiedzanie

Inne

Prawo jazdy kategorii B