Justyna Maciejewska
Specjalista ds. logistyki, ABUS Crane System
Knurów,
śląskie
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Organizacji Pracy
wsparcie w pracach związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną pracowników jednostki organizacyjnej;
współpraca w zakresie zapewnienia pracownikom jednostki organizacyjnej terminowego obiegu dokumentów;
współudział w sporządzaniu umów cywilno-prawnych związanych z obszarem działań jednostki;
planowanie oraz realizacja wewnętrznych zakupów centralnych dla jednostek organizacyjnych (artykułu biurowe i spożywcze);
rozliczanie Klientów za wykonane usługi – tworzenie zamówień sprzedaży i faktur w systemie Microsoft Dynamics AX;
tworzenie i obsługa projektów rozliczeniowych w systemie Microsoft Dynamics
tworzenie faktur sprzedaży – CDN – XL ;
przygotowywanie ofert do przetargów od strony formalnej
współpraca w zakresie zapewnienia pracownikom jednostki organizacyjnej terminowego obiegu dokumentów;
współudział w sporządzaniu umów cywilno-prawnych związanych z obszarem działań jednostki;
planowanie oraz realizacja wewnętrznych zakupów centralnych dla jednostek organizacyjnych (artykułu biurowe i spożywcze);
rozliczanie Klientów za wykonane usługi – tworzenie zamówień sprzedaży i faktur w systemie Microsoft Dynamics AX;
tworzenie i obsługa projektów rozliczeniowych w systemie Microsoft Dynamics
tworzenie faktur sprzedaży – CDN – XL ;
przygotowywanie ofert do przetargów od strony formalnej
Specjalista ds. Organizacji Procesów IT
kompletowanie, ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentów przeznaczonych do wysyłki Klienta;
tworzenie zestawień i raportów;
wsparcie w pracach związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną pracowników jednostki organizacyjnej;
zakres obowiązków jak dla wcześniejszego stanowiska
przygotowywanie dokumentów do rozliczeń Klientów za wykonane usługi;
prowadzenie działań związanych z zapewnieniem kompletności oraz aktualności wysyłanej do Klienta dokumentacji (weryfikacje zgromadzonej dokumentacji, wyjaśnianie z pracownikami jednostki organizacyjnej powstałych błędów i nieścisłości oraz korektę powstałych odchyleń);
tworzenie cenników dla klientów pod wykonywane usługi;
współuczestnictwo w zakupie sprzętu i części w ramach realizowanych przez Zespół działań;
wprowadzanie do systemu komputerowego towarów wg faktur dostawców – CDN – X;
pomoc w dostosowaniu procedur i dokumentów tworzonych w Departamencie na potrzeby ISO;
tworzenie zestawień i raportów;
wsparcie w pracach związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną pracowników jednostki organizacyjnej;
zakres obowiązków jak dla wcześniejszego stanowiska
przygotowywanie dokumentów do rozliczeń Klientów za wykonane usługi;
prowadzenie działań związanych z zapewnieniem kompletności oraz aktualności wysyłanej do Klienta dokumentacji (weryfikacje zgromadzonej dokumentacji, wyjaśnianie z pracownikami jednostki organizacyjnej powstałych błędów i nieścisłości oraz korektę powstałych odchyleń);
tworzenie cenników dla klientów pod wykonywane usługi;
współuczestnictwo w zakupie sprzętu i części w ramach realizowanych przez Zespół działań;
wprowadzanie do systemu komputerowego towarów wg faktur dostawców – CDN – X;
pomoc w dostosowaniu procedur i dokumentów tworzonych w Departamencie na potrzeby ISO;
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk