Justyna Lisiecka

Web Content Producer, Franklin Templeton Investments
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Event Management Microsoft Office Project Management Architektura informacji Zarządzanie zespołem Użyteczność Komunikacja Marketingowa Zarządzanie projektami internetowymi praca w zespole Testowanie Badania Rynku Narzędzia Google

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

JADE Europe
Project Manager
Organizacja JADE Spring Conference:
• zarządzanie pracą 15-osobowego zespołu
• kontakt z partnerami, prelegentami, dostawcami usług i infrastruktury
• tworzenie materiałów komunikacyjnych
• nadzorowanie produkcji aplikacji mobilnej dla wydarzenia, tworzenie mock-upów i testowanie
• dbałość o relacje i komunikację z uczestnikami wydarzenia
• zarządzanie platformą online do rejestracji
PROFITROOM Sp. z o.o.
Project Management assistant
• prowadzenie wiele projektów stron internetowych jednocześnie
• praca z grafikami i developerami
• kontakt z klientami
• zarządzanie contentem strony dla ponad 50 klientów
• tworzenie procedur i dokumentacji technicznej
• testowanie oprogramowania i stron interentowych
• zgłaszanie błędów, współpraca z działem pomocy technicznej
Logo
Specjalista ds. Marketingu i PR
Netlibre
• komunikacja z partnerami biznesowymi i mediami
• tworzenie materiałów prasowych
• analiza danych i rynku
Logo
Stażysta w Dziale Marketingu i PR
Netlibre
aktualizowanie profili social media i stron internetowych firmy, monitoring Internetu i online marketing

Projekty

JADE Spring Conference 2017
Międzynarodowe 4-dniowe wydarzenie networkingowo-szkoleniowe w Brukseli, w którym uczestniczyło ponad 300 studentów, młodych przedsiębiorców (tzw. junior entrepeneurs) z Europy i nie tylko oraz ponad 50 gości z sektora publiczno-prywatnego.

Edukacja

Logo
Towaroznawstwo, Zarządzanie jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem, inżynierskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Organizacje

PBDA Consulting - to biznesowa organizacja, która działa w przestrzeni pomiędzy światem biznesu i edukacji. Orientuje się na rozwój swoich członków i wspieranie inicjatyw gospodarczych, realizując tym samym ideę junior enterprise.

Wiceprezes Zarządu w latach 2015-2016
- odpowiedzialna za budowanie i wdrożenie strategii organizacji, reprezentowanie organizacji w relacjach z sektorem prywatnym i publicznym, nadzorowanie pracy Koordynatorów Projektów i Liderów Zespołów

Starszy Konsultant ds. Marketingu i Koordynator Projektu w latach 2014-2015
Główne zadania: analiza rynku, zarządzanie 10-osobowym zespołem, tworzenie harmonogramów projektów, ustalanie celów i kamieni milowych, dbałość o dokumentację projektową

Obecnie Członek Komisji Rewizyjnej