Umiejętności
Odporność na stres
Umiejętność pracy zespołowej
biegła obsługa komputera i internetu
Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
Zdolność postrzegania, cierpliwość, wyrozumiałość
Łatwość nawiązywania kontaktów z wszelkimi typami osobowości
Zdolność szybkiego podejmowania decyzji, asertywność, stanowczość
Zdolność kreatywnego myślenia;
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Service Manager
obsługa posprzedażowa klientów
przygotowywanie ofert handlowych
budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi
identyfikacja potrzeb klientów
koordynacja prac zespołu programistów i webdeveloperów
pomoc w zarządzaniu i prowadzeniu biura (przygotowywanie dokumentów, prowadzenie spraw związanych z kadrami)
przygotowywanie ofert handlowych
budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi
identyfikacja potrzeb klientów
koordynacja prac zespołu programistów i webdeveloperów
pomoc w zarządzaniu i prowadzeniu biura (przygotowywanie dokumentów, prowadzenie spraw związanych z kadrami)
Szkolenia i kursy
11.2014 ITIL Foundation Certificate in IT Service Management
11.2003 - 12.2003 Kurs „Sekretarka - asystentka szefa”;
11.2001 Kurs pedagogiczny na wychowawcę placówek wypoczynkowych;
11.2003 - 12.2003 Kurs „Sekretarka - asystentka szefa”;
11.2001 Kurs pedagogiczny na wychowawcę placówek wypoczynkowych;
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Aktywność fizyczna, literatura