Wypowiedzi
-
Przyłaczając się do dyskusji.. czy ktoś wie kto to - Junior Art Director?(podpatrzone na GL :D
I drugie pytanie - jak to jest że przeglądając strony "Zespół" (Agencje Reklamowe) 90 % załogi to Director coś tam? Często jest tak że Art Directorów jest trzech + jeden DTP-owiec... ot i cały zespół graficzny. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kolekcjonowanie sztuki współczesnej
-
Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
A mogłabyś uzasadnić to "złamanie" i czemu nieobła forma lepiej oddawałaby "pomocowość' w znaku?
Otóż 'pomocowośc' to nie zawsze i za wszelka cene 'obłośc'. Dlatego wspomnialam o 'malym knifie', ktory nadalby charakteru (złamał monotonie powtórzonych zaokrągleń z jednego cyrkla) - nie zmianie całej formy. Przysłowiowej kropki nad 'i' brakuje. Oczywiscie to moje zdanie :) -
Dominik Koza:
Właściwie to jakoś z połowy 2005. I faktycznie dotyczyła zmiany wystroju sklepów.
Nie wykluczam pomyłki - datę podałam za Coloribusem -
Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Justyno, a co w tej formie ci nie odpowiada?
Ok, odwołuje epitet 'kiełbaski' ;) za dużo skojarzeń budzi. Dla mnie forma jest zbyt obła, powtarzalnośc łuków i zaokrągleń jest nieco nudna - brakuje kontrapunktu - małego 'knifa', który by złamał monotonię tego znaku. Proporcje świateł też nie do końca. Absolutnie nie czepiam się pomysłu.
Pozdrawiam :)Justyna Krzysztoforska edytował(a) ten post dnia 12.09.08 o godzinie 14:43 -
Nietrudno tu o krytykę rzeczywiście, na myśl przychodzą kiełbaski a ofiarnośc ma bliżej do zrzutki na grilla... Ale - pomysł jest - tylko i aż i niestety (!) brak dobrej formy. Nie byłabym więc tak ostra w słowach, każdemu się czasem zdarza ów brak formy. No chyba że wszyscy tacy skończenie świetni jesteśmy ;)
-
Reklama z 2006 roku - jeszcze przed wielkim skandalem z wykorzystywaniem dzieci w fabrykach w Azji. Od tego czasu firma spuścila z tonu i... cisza. Nie jestem pewna czy na tym motywie ciągneliby cala kampanie ale na sezonową Sale w sam raz. Chyba faktycznie beda 'po zmianie wizerunku'.. za niedlugo - czekaja az dotykajacy ich obecnie ostracyzm oslabnie. Moze ktos ma cos nowego od nich?
-
Jarosław Leśniewski:
Muszę przyznać, że nasze się wyróżnia, czytelne i z pomysłem.
Jarosław Leśniewski edytował(a) ten post dnia 03.08.08 o godzinie 11:17
Wszystko fajnie, szkoda ze kolorystyka przywodzi na myśl wybuch metanu pod ziemią. Barwy ostrzegawcze a nie bezpieczny środek komunikacji.