Justyna Różacka

graphic designer, freelancer

Wypowiedzi

  • Justyna Różacka
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie kto jest kim w agencji
    13.09.2008, 20:45

    Przyłaczając się do dyskusji.. czy ktoś wie kto to - Junior Art Director?(podpatrzone na GL :D
    I drugie pytanie - jak to jest że przeglądając strony "Zespół" (Agencje Reklamowe) 90 % załogi to Director coś tam? Często jest tak że Art Directorów jest trzech + jeden DTP-owiec... ot i cały zespół graficzny.

  • Justyna Różacka
    Wpis na grupie Kolekcjonowanie sztuki współczesnej w temacie Definicje pojęć sztuki

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kolekcjonowanie sztuki współczesnej

  • Justyna Różacka
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Logo Polskiej Pomocy
    12.09.2008, 16:33

    Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
    A mogłabyś uzasadnić to "złamanie" i czemu nieobła forma lepiej oddawałaby "pomocowość' w znaku?

    Otóż 'pomocowośc' to nie zawsze i za wszelka cene 'obłośc'. Dlatego wspomnialam o 'malym knifie', ktory nadalby charakteru (złamał monotonie powtórzonych zaokrągleń z jednego cyrkla) - nie zmianie całej formy. Przysłowiowej kropki nad 'i' brakuje. Oczywiscie to moje zdanie :)

  • Justyna Różacka
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie humor fantastyczny, ale czy działa?
    12.09.2008, 14:53

    Dominik Koza:

    Właściwie to jakoś z połowy 2005. I faktycznie dotyczyła zmiany wystroju sklepów.


    Nie wykluczam pomyłki - datę podałam za Coloribusem

  • Justyna Różacka
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Logo Polskiej Pomocy
    12.09.2008, 14:40

    Andrzej-Ludwik Włoszczyński:

    Justyno, a co w tej formie ci nie odpowiada?

    Ok, odwołuje epitet 'kiełbaski' ;) za dużo skojarzeń budzi. Dla mnie forma jest zbyt obła, powtarzalnośc łuków i zaokrągleń jest nieco nudna - brakuje kontrapunktu - małego 'knifa', który by złamał monotonię tego znaku. Proporcje świateł też nie do końca. Absolutnie nie czepiam się pomysłu.

    Pozdrawiam :)Justyna Krzysztoforska edytował(a) ten post dnia 12.09.08 o godzinie 14:43

  • Justyna Różacka
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Logo Polskiej Pomocy
    11.09.2008, 23:07

    Nietrudno tu o krytykę rzeczywiście, na myśl przychodzą kiełbaski a ofiarnośc ma bliżej do zrzutki na grilla... Ale - pomysł jest - tylko i aż i niestety (!) brak dobrej formy. Nie byłabym więc tak ostra w słowach, każdemu się czasem zdarza ów brak formy. No chyba że wszyscy tacy skończenie świetni jesteśmy ;)

  • Justyna Różacka
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie humor fantastyczny, ale czy działa?
    11.09.2008, 14:58

    Reklama z 2006 roku - jeszcze przed wielkim skandalem z wykorzystywaniem dzieci w fabrykach w Azji. Od tego czasu firma spuścila z tonu i... cisza. Nie jestem pewna czy na tym motywie ciągneliby cala kampanie ale na sezonową Sale w sam raz. Chyba faktycznie beda 'po zmianie wizerunku'.. za niedlugo - czekaja az dotykajacy ich obecnie ostracyzm oslabnie. Moze ktos ma cos nowego od nich?

  • Justyna Różacka
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Metro na świecie
    3.08.2008, 14:54

    Jarosław Leśniewski:
    Muszę przyznać, że nasze się wyróżnia, czytelne i z pomysłem.


    Obrazek
    Jarosław Leśniewski edytował(a) ten post dnia 03.08.08 o godzinie 11:17


    Wszystko fajnie, szkoda ze kolorystyka przywodzi na myśl wybuch metanu pod ziemią. Barwy ostrzegawcze a nie bezpieczny środek komunikacji.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do