Umiejętności
Call Center Administration
Compliance Monitoring
Compliance Procedures
Negocjacje
rekrutacja
Zakupy
Logistyka
Korekta
Obsługa klienta
Negocjacje z dostawcami
Obsługa sekretariatu
Znajomość pakietu Office
zarządzanie biurem
tłumaczenia pisemne i ustne
Język angielski w biznesie
organizacja transportu krajowego i międzynarodowego
Fakturowanie
Utrzymywanie długotrwałych kontaktów handlowych
Organizacja transportów międzynarodowych
umawianie spotkań z kontrahentami
umawianie spotkań z klientami
kalendarz spotkań
Umawianie spotkań biznesowych
tłumaczenia techniczne
Negocjacje międzynarodowe
obieg dokumentów
obsługa kadrowo-płacowa ( rynek UK i IE)
obsługa kadrowa pracowników
Tłumaczenie przy użyciu komputera
dokumenty DPR/KPO
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. zakupów
• wyszukiwanie oraz weryfikacja potencjalnego klienta
• utrzymywanie długotrwałych relacji
• negocjowanie warunków handlowych
• obsługa dostaw towaru
• organizacja transportu
• kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
• przygotowywanie ofert dla klientów
• nadzór nad obiegiem dokumentów
• prowadzenie korespondencji firmowej ( polskiej i zagranicznej)
• nadzór nad poprawnością dokumentów księgowych
• nadzór nad dokumentacją DPR/KPO
• utrzymywanie długotrwałych relacji
• negocjowanie warunków handlowych
• obsługa dostaw towaru
• organizacja transportu
• kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
• przygotowywanie ofert dla klientów
• nadzór nad obiegiem dokumentów
• prowadzenie korespondencji firmowej ( polskiej i zagranicznej)
• nadzór nad poprawnością dokumentów księgowych
• nadzór nad dokumentacją DPR/KPO
Specjalista ds. logistyki i zakupów
P.P.H.U. Global
• import, eksport
• negocjowanie warunków handlowych
• obsługa dostaw towaru
• organizacja transportu
• kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
• przygotowywanie ofert dla klientów
• obsługa biura
• obsługa klienta
• nadzór nad obiegiem dokumentów
• nadzór nad magazynem w systemie SAP
• wyszukiwanie oraz weryfikacja potencjalnego klienta
• negocjowanie warunków handlowych
• obsługa dostaw towaru
• organizacja transportu
• kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
• przygotowywanie ofert dla klientów
• nadzór nad kalendarzem spotkań przełożonego
• organizacja spotkań z kontrahentami
• organizacja wizyt kontrahentów polskich i zagranicznych
• prowadzenie korespondencji firmowej ( polskiej i zagranicznej)
• negocjowanie warunków handlowych
• obsługa dostaw towaru
• organizacja transportu
• kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
• przygotowywanie ofert dla klientów
• obsługa biura
• obsługa klienta
• nadzór nad obiegiem dokumentów
• nadzór nad magazynem w systemie SAP
• wyszukiwanie oraz weryfikacja potencjalnego klienta
• negocjowanie warunków handlowych
• obsługa dostaw towaru
• organizacja transportu
• kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
• przygotowywanie ofert dla klientów
• nadzór nad kalendarzem spotkań przełożonego
• organizacja spotkań z kontrahentami
• organizacja wizyt kontrahentów polskich i zagranicznych
• prowadzenie korespondencji firmowej ( polskiej i zagranicznej)
Specjalista ds. logistyki/zakupów i sprzedaży
P.P.H. Tomech
- sprzedaż bezpośrednia oraz internetowa,
- obsługa magazynu,
- import/eksport,
- obsługa księgowa,
- obsługa marketingowa,
- sporządzanie ofert dla klienta,
- rozmowy z potencjalnymi klientami,
- doradztwo techniczne
- archiwizacja wysłanych i zebranych ofert
- wyszukiwanie nowych materiałów, systemów, dostawców
- zbieranie wszelkich potrzebnych specyfikacji dot. ofert
- utrzymywanie dobrych kontaktów z dostawcami
- wystawianie WZ na wyroby gotowe
- import, eksport
- zamówienia materiałów na produkcję
- kalkulacja cen
- wyszukiwanie najlepszych ofert na materiały oraz narzędzia na rynku polskim oraz zagranicznym
- negocjowanie warunków handlowych
- obsługa dostaw towaru
- organizacja transportu
- sporządzanie zestawień
- prowadzenie biura
- obsługa magazynu,
- import/eksport,
- obsługa księgowa,
- obsługa marketingowa,
- sporządzanie ofert dla klienta,
- rozmowy z potencjalnymi klientami,
- doradztwo techniczne
- archiwizacja wysłanych i zebranych ofert
- wyszukiwanie nowych materiałów, systemów, dostawców
- zbieranie wszelkich potrzebnych specyfikacji dot. ofert
- utrzymywanie dobrych kontaktów z dostawcami
- wystawianie WZ na wyroby gotowe
- import, eksport
- zamówienia materiałów na produkcję
- kalkulacja cen
- wyszukiwanie najlepszych ofert na materiały oraz narzędzia na rynku polskim oraz zagranicznym
- negocjowanie warunków handlowych
- obsługa dostaw towaru
- organizacja transportu
- sporządzanie zestawień
- prowadzenie biura
House manager
My own home
Ogólnopojęte prace związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego. Prace logistyczno-magazynowe. Czasem nawet exportowo-importowe. Praczka, sprzątaczka (chciałoby się powiedzieć "gotowaczka" ), kucharka, pielęgniarka, pogotowie krawieckie, domowy lekarz pluszaków. Do moich obowiązków należy również panowanie nad domowymi finansami, sprawami księgowymi.
Mistrzostwo świata w zmianie pieluch na czas, lub jedną ręka, w podzielności uwagi. Wszelkie zasoby cierpliwości działają na pełnych obrotach.
Mistrzostwo świata w zmianie pieluch na czas, lub jedną ręka, w podzielności uwagi. Wszelkie zasoby cierpliwości działają na pełnych obrotach.
Specjalista ds. kadr i płac
HR twardy i miękki
outsourcingowa obsługa kadr i płac firm i pracowników zatrudnionych w Irlandii i Szkocji,
procesy rekrutacyjne,
obsługa kadrowa pracowników w Polsce,
prace administracyjne,
outsourcingowa obsługa kadr i płac firm i pracowników zatrudnionych w Irlandii i Szkocji,
procesy rekrutacyjne,
obsługa kadrowa pracowników w Polsce,
prace administracyjne,
wystawiono
Justyna stanowi idealne zaprzeczenie stereotypowej "Pani Kadrowej". Zawsze uśmiechnięta, chętna do pomocy, gotowa rozwiązać każdy problem, z którym się do niej zwrócisz. Duża wiedza i doskonałe podejście do współpracowników sprawia, że chętnie podkradłbyś ją aktualnemu pracodawcy :)
wystawiono
Justyna jest osobą ambitną i odważną. Nie obawia się zmian, lubi wyzwania. Jest bardzo pomocna i koleżeńska. To pracownik godny polecenia.
wystawiono
Justyna jest osobą solidną i wzorowo wykonującą pracę, a także inicjującą nowe rozwiązania, usprawniające proces. To osoba, której można w pełni zaufać, powierzając samodzielne zadania. Pracując na stanowisku specjslisty kadrowo-płacowego, swoje obowiązki wykonywała rzetelnie i profesjonalnie, utrzymując przy tym wzorową organizację pracy i zgodność z obowiązującymi terminami.
W czasie naszej współpracy jej wiedza z zakresu obsługi kadrowo-płacowej obejmowała prowadzenie dokumentacji i rozliczenia pracowników z terenu Wielkiej Brytanii i Irlandii, co daje jej szczególne doświadczenie z innym ustawodawstwem i rozwiązaniami prawnymi w zakresie zatrudniania pracowników.
Szczerze mogę polecić współpracę z Justyną, jako z osobą wnoszącą cenne doświadczenie, ale także kompetencje osobiste gwarantujące perfekcyjne i ambitne podejście do wykonywanych czynności.
W czasie naszej współpracy jej wiedza z zakresu obsługi kadrowo-płacowej obejmowała prowadzenie dokumentacji i rozliczenia pracowników z terenu Wielkiej Brytanii i Irlandii, co daje jej szczególne doświadczenie z innym ustawodawstwem i rozwiązaniami prawnymi w zakresie zatrudniania pracowników.
Szczerze mogę polecić współpracę z Justyną, jako z osobą wnoszącą cenne doświadczenie, ale także kompetencje osobiste gwarantujące perfekcyjne i ambitne podejście do wykonywanych czynności.
współpracownik
wystawiono
Jedna z najlepszych osób, z jakimi miałam okazję współpracować - dla Justyny nie ma rzeczy nie do nauczenia, nie ma rzeczy nie do zrobienia, nie ma zadań nie do wykonania. Takiego pracownika polecam każdemu pracodawcy.
Dział telemarketingu
Kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Irlandii i Szkocji, celem zdobycia specyfikacji do wyceny Full Envelope Package. Ściąganie należności od klientów zagranicznych. Współpraca z działem marketingu celem tworzenia tekstów na stronę www. Kontakt telefoniczny z klientami w celu badania zadowolenia z usług firmy.
Badanie poziomu języka angielskiego kandydatów do pracy.
Badanie poziomu języka angielskiego kandydatów do pracy.
wystawiono
Dla Justyny nie ma zadań niemożliwych do wykonania. Zaraża wszystkich w okół pozytywnym humorem i uśmiechem. Moim zdaniem idealną dla niej rolą jest zarządzanie ludźmi - potrafi bez problemu nawiązywać nowe kontakty; a jej asertywność i przebojowość pozwalają Justynie w naturalny sposób przejmować dowodzenie.
Szkolenia i kursy
2009 – Kurs Kadry-Płace-ZUS – Stowarzyszenie księgowych w Polsce(o. Częstochowa)
2010 - zarządzanie w działach HR
2010 - zarządzanie w działach HR
Specjalizacje
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
gotowanie, podróże, pływanie, jazda rowerem, muzyka rozrywkowa, języki obce,
Organizacje
.
Grupy
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Języki obce a praca
Grupa poliglotów. Powiedz jakimi językami obcymi władasz, a wskażemy Ci mozliwości wykorzystywania tych języków na codzień.
nigella po prostu gotuj
dla miłośnikow nigelli lawson, wielbicieli jej kuchni i sympatyków jej "angielskich muffinów" :)
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist