Justyna Krzywosz

Specjalista ds. rozliczeń, Voxen Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

organizacja czasu pracy Obsługa klienta Obsługa pakietu MS Office Obsługa urządzeń biurowych (skaner, kopiarka, drukarka) Telefoniczna i mailowa obsługa klienta

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Voxen Sp. z o.o.
Specjalista ds. rozliczeń
- telefoniczna i mailowa obsługa sieci dealerskiej oraz agentów z całej Polski,
- rozliczenie produkcji ubezpieczeniowej 40 Towarzystw,
- wyjaśnianie płatności,
- wystawianie faktur,
- wysyłanie raportów prowizyjnych,
- rozliczanie polis promocyjnych,
- generowanie zestawień prowizyjnych,
- wyliczanie prowizji.
Urząd Skarbowy Warszawa Mokotów
Referent
- wstępna weryfikacja deklaracji, sprawdzania pod względem formalnym i rachunkowym,
- wprowadzania deklaracji podatkowych do systemów IT,
- generowanie raportów o zarejestrowanych deklaracjach,
- tworzenie i prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów deklaracji i uzgadnianie ich z Działem Rachunkowym,
- współpraca z innymi działami Urzędu w zakresie zadań realizowanych przez jednostę organizacyjną,
CERI International Sp. z o.o.
Asystent ds. obsługi procesów niemieckojęzycznych
- przyjmowanie dokumentacji elektronicznej od klienta,
- indeksacja dokumentów w systemach IT klienta,
- wprowadzanie danych do systemu IT,
- realizacja zadań związanych z obsługą klienta obcojęzycznego,
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi,
- prowadzenie statystyk i rejestrów w zakresie realizowanych czynności
- księgowanie opłat na koncie klientów.
Agnieszka R.
Agnieszka R. · przełożony
wystawiono
Justyna jest osobą ambitną i zaangażowaną w pracy. Zawsze mogłam na niej polegać w trudnych sytuacjach. Nie boi się nowych wyzwań. Swoje obowiązki wykonywała sumiennie i skrupulatnie.. Mało pracowików jest takich jak Justyna i z pewną odpowiedzialnością mogę ją polecić!
Voxen Sp. z o.o.
Specjalista działu sprzedaży
- telefoniczna, mailowa obsługa klientów indywidualnych i salonów samochodowych,
- obsługa korespondencji biurowej,
- opisywanie faktur, wyjaśnianie płatności, windykacja,
- wysyłanie raportów prowizyjnych,
- opieka(nadzór) nad konkursami organizowanymi przez TU,
- wysyłanie do sieci dealerskiej informacji dotyczących zmian w systemie,
- warunkach ubezpieczenia, aktualnych promocjach,
- wprowadzanie przelewów do systemu,
- roczna inwentaryzacja druków ścisłego zarachowania
Logo
asystentka biura
α i Ω Usługi finansowe
- bieżąca administracja biura, telefoniczna
- obsługa klienta,
- tworzenie baz danych,
- współpraca z firmami zaopatrującymi biura,
- prowadzenie korespondencji biurowej,
- utrzymywanie porządku w archiwum dokumentów
Helios S.A.
Obsługa kina
- sprzedaż biletów w kasie kina,
- prowadzenie na bieżąco dokumentacji finansowej,
- dokonywanie wpłat gotówki do kasy Helios S.A.,
- przyjmowanie za pokwitowaniem artykułów i produktów zgodnie z wystawionymi fakturami

Szkolenia i kursy

- ukończone szkolenie PZU S.A, TU Uniqa, TuiR Allianz Polska S.A, Warta S.A
- certyfikat „Specjalista ds. kadr i rekrutacji z elementami płac

Edukacja

Logo
Turystyka i rekreacja, magisterskie
Politechnika Białostocka
Logo
Turystyka i rekreacja, licencjackie
Politechnika Białostocka

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Zainteresowania

- numizmatyka
- decoupage

Inne

- stypendium naukowe, laureatka plebiscytu „Najlepszy student”
- prawo jazdy kat. B