Justyna Gutowska

Specjalista do spraw obsługi klienta, Capgemini

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Specjalista do spraw obsługi klienta
Windykacja należności dla amerykańskiej firmy, obsługa klienta w zakresie fakturowania, kredytowania i informacji o należnościach, organizacja płatności, rozwiązywanie skarg i dysput.
Logo
Pracownik agencji nieruchomosci
Phillips Estate Agent, Londyn
Obsługa klienta, kierowanie sekretariatem, aktualizacja ofert w komputerowym systemie, internecie oraz indywidualnych ofertach dla klientów, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie umów, doradztwo wynajmu, kupna i sprzedaży posiadłości.
Logo
Tłumacz
Translators Base, Londyn
Praca dodatkowa polegająca na realizowaniu pojedynczych zleceń tłumaczeniowych za pośrednictwem internetowej bazy danych, tłumaczenie różnego rodzaju dokumentów takich jak podania, umowy, CV.
Logo
Assistant manager
Restauracja Derwish, Londyn
Pomoc managerowi w zarządzaniu personelem, nadzór nad produkcja posiłków, czystością i funkcjonowaniem restauracji, współuczestnictwo w zamawianiu towaru i zaopatrzeniu restauracji, kontrola kas.

Edukacja

Logo
Amerykanistyka, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Filologia Angielska, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja