Justyna Grzebyk

Specjalista Obsługi Klienta
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

CRM Leasing Microsoft Office Obsługa klienta bankowość detaliczna Ubezpieczenia Prawo jazdy kat B def3000 Profile for Windows Microsoft Word, Excel, PowerPoint produkty finansowe Def 2000

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa PZU
Specjalista ds. obsługi klienta
• Aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowo - inwestycyjnych wśród Klientów indywidualnych
• Monitorowanie zmian zachodzących na rynku finansowo - ubezpieczeniowym
• Realizowanie w codziennych zadaniach najwyższych standardów sprzedaży opartych na wyjątkowym podejściu do Klienta
• Pozyskiwanie nowych Klientów oraz wzmacnianie długofalowych relacji z obecnymi Klientami
• Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych z zachowaniem najwyższej jakości i przejrzystości procesu sprzedaży
VB Leasing S.A.
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży
• Obsługa Małych i Średnich Przedsiębiorstw w zakresie:
• Nowych planów leasingowych
• Zarządzania wnioskami internetowymi
• Realizowanie celów sprzedażowych
• Inicjowanie i rozwijanie relacji biznesowych z klientem
• Bieżące wsparcie w prowadzonych projektach
Santander Bank Polska
Doradca Klienta Indywidualnego
• Obsługa rachunków bieżących klientów indywidualnych
• Obsługa kasowo skarbcowa (złotówkowa i walutowa)
• Profesjonalne doradztwo w zakresie produktów oszczędnościowych i finansowych
• Inicjowanie i kształtowanie długotrwałych relacji z klientem
• Realizowanie zadań z operacyjnego planu sprzedaży
• Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb klienta
Alior Bank S.A.
Bankier Klienta Indywidualnego
• Dbałości o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta zgodnie z wymaganiami Banku
• Obsługa rachunków bieżących klientów indywidualnych
• Obsługa kasowo skarbcowa (złotówkowa i walutowa)
• Inicjowanie i kształtowanie długotrwałych relacji z klientem
• Realizowanie zadań z operacyjnego planu sprzedaży
• Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb klienta
Ponadto:
Szkolenie nowej kadry pracowników przy obsłudze kasowej
Zasilanie, odprowadzanie wartości pieniężnych
Getin Noble Bank S.A.
Opiekun Klienta
• Bieżąca obsługa Klientów w Oddziale zgodnie ze standardami Banku
• Aktywne pozyskiwanie Klientów i dbałość o utrzymywanie długofalowych relacji z nimi
• Doradztwo w zakresie produktów kredytowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych
• Obsługa gotówkowa (złotówkowa i walutowa)
• Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Ponadto:
Zasilanie, odprowadzanie wartości pieniężnych
Kontrola limitów;
Przeglądanie dokumentów do wysyłki i prowadzenie dziennika
korespondencyjnego;
Kontrola zabezpieczenia technicznego i alarmowego;
Kontrolne przeliczenie zawartości multisejfów.
Zasilanie, odprowadzanie wartości pieniężnych
Przeprowadzanie pełnej archiwizacji dokumentów
Szkolenie nowej kadry pracowników w oddziałach
Credit Agricole Bank Polska SA
Specjalista ds. teleoperacji bankowych (Call Center)
• Obsługa rachunków bieżących klientów indywidualnych
• Telefoniczna obsługa Klientów Banku
• Realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
• Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku
• Budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
Ponadto:
Szkolenie nowych pracowników oraz nadzór nad nimi w pierwszym okresie samodzielnej pracy

Szkolenia i kursy

KURSY:
- Kurs kasjerski złotówkowy i walutowy

SEMINARIA:
- Badanie autentyczności dokumentów i podpisów
- Zapobieganie oszustwom i wyłudzeniom

Edukacja

Logo
Wydział Stosunków Międzynarodowych, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

- historia II Wojny Światowej
- literatura o tematyce wojennej i kryminalnej ( w szczególności książki Marka Krajewskiego, Ryszarda Ćwirleja i Jo Nesbo)
- turystyka rowerowa (samodzielne organizowanie wyprawy)
- fitness i ćwiczenia siłowe

Grupy

Praca dolnośląskie
Praca dolnośląskie
Grupa jest niekomercyjna. Jej celem jest pomoc wszystkim, którzy: 1. szukają pracownika, 2. szukają pracy, 3. szukają bezpłatnego szkolenia, 4. chcą przekazać informację o bezpłatnym szkoleniu.