Umiejętności
CRM
Leasing
Microsoft Office
Obsługa klienta
bankowość detaliczna
Ubezpieczenia
Prawo jazdy kat B
def3000
Profile for Windows
Microsoft Word, Excel, PowerPoint
produkty finansowe
Def 2000
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
• Aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowo - inwestycyjnych wśród Klientów indywidualnych
• Monitorowanie zmian zachodzących na rynku finansowo - ubezpieczeniowym
• Realizowanie w codziennych zadaniach najwyższych standardów sprzedaży opartych na wyjątkowym podejściu do Klienta
• Pozyskiwanie nowych Klientów oraz wzmacnianie długofalowych relacji z obecnymi Klientami
• Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych z zachowaniem najwyższej jakości i przejrzystości procesu sprzedaży
• Monitorowanie zmian zachodzących na rynku finansowo - ubezpieczeniowym
• Realizowanie w codziennych zadaniach najwyższych standardów sprzedaży opartych na wyjątkowym podejściu do Klienta
• Pozyskiwanie nowych Klientów oraz wzmacnianie długofalowych relacji z obecnymi Klientami
• Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych z zachowaniem najwyższej jakości i przejrzystości procesu sprzedaży
Doradca Klienta Indywidualnego
• Obsługa rachunków bieżących klientów indywidualnych
• Obsługa kasowo skarbcowa (złotówkowa i walutowa)
• Profesjonalne doradztwo w zakresie produktów oszczędnościowych i finansowych
• Inicjowanie i kształtowanie długotrwałych relacji z klientem
• Realizowanie zadań z operacyjnego planu sprzedaży
• Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb klienta
• Obsługa kasowo skarbcowa (złotówkowa i walutowa)
• Profesjonalne doradztwo w zakresie produktów oszczędnościowych i finansowych
• Inicjowanie i kształtowanie długotrwałych relacji z klientem
• Realizowanie zadań z operacyjnego planu sprzedaży
• Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb klienta
Bankier Klienta Indywidualnego
• Dbałości o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta zgodnie z wymaganiami Banku
• Obsługa rachunków bieżących klientów indywidualnych
• Obsługa kasowo skarbcowa (złotówkowa i walutowa)
• Inicjowanie i kształtowanie długotrwałych relacji z klientem
• Realizowanie zadań z operacyjnego planu sprzedaży
• Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb klienta
Ponadto:
Szkolenie nowej kadry pracowników przy obsłudze kasowej
Zasilanie, odprowadzanie wartości pieniężnych
• Obsługa rachunków bieżących klientów indywidualnych
• Obsługa kasowo skarbcowa (złotówkowa i walutowa)
• Inicjowanie i kształtowanie długotrwałych relacji z klientem
• Realizowanie zadań z operacyjnego planu sprzedaży
• Rozpoznawanie indywidualnych potrzeb klienta
Ponadto:
Szkolenie nowej kadry pracowników przy obsłudze kasowej
Zasilanie, odprowadzanie wartości pieniężnych
Opiekun Klienta
• Bieżąca obsługa Klientów w Oddziale zgodnie ze standardami Banku
• Aktywne pozyskiwanie Klientów i dbałość o utrzymywanie długofalowych relacji z nimi
• Doradztwo w zakresie produktów kredytowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych
• Obsługa gotówkowa (złotówkowa i walutowa)
• Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Ponadto:
Zasilanie, odprowadzanie wartości pieniężnych
Kontrola limitów;
Przeglądanie dokumentów do wysyłki i prowadzenie dziennika
korespondencyjnego;
Kontrola zabezpieczenia technicznego i alarmowego;
Kontrolne przeliczenie zawartości multisejfów.
Zasilanie, odprowadzanie wartości pieniężnych
Przeprowadzanie pełnej archiwizacji dokumentów
Szkolenie nowej kadry pracowników w oddziałach
• Aktywne pozyskiwanie Klientów i dbałość o utrzymywanie długofalowych relacji z nimi
• Doradztwo w zakresie produktów kredytowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych
• Obsługa gotówkowa (złotówkowa i walutowa)
• Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Ponadto:
Zasilanie, odprowadzanie wartości pieniężnych
Kontrola limitów;
Przeglądanie dokumentów do wysyłki i prowadzenie dziennika
korespondencyjnego;
Kontrola zabezpieczenia technicznego i alarmowego;
Kontrolne przeliczenie zawartości multisejfów.
Zasilanie, odprowadzanie wartości pieniężnych
Przeprowadzanie pełnej archiwizacji dokumentów
Szkolenie nowej kadry pracowników w oddziałach
Specjalista ds. teleoperacji bankowych (Call Center)
• Obsługa rachunków bieżących klientów indywidualnych
• Telefoniczna obsługa Klientów Banku
• Realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
• Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku
• Budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
Ponadto:
Szkolenie nowych pracowników oraz nadzór nad nimi w pierwszym okresie samodzielnej pracy
• Telefoniczna obsługa Klientów Banku
• Realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
• Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku
• Budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
Ponadto:
Szkolenie nowych pracowników oraz nadzór nad nimi w pierwszym okresie samodzielnej pracy
Szkolenia i kursy
KURSY:
- Kurs kasjerski złotówkowy i walutowy
SEMINARIA:
- Badanie autentyczności dokumentów i podpisów
- Zapobieganie oszustwom i wyłudzeniom
- Kurs kasjerski złotówkowy i walutowy
SEMINARIA:
- Badanie autentyczności dokumentów i podpisów
- Zapobieganie oszustwom i wyłudzeniom
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
- historia II Wojny Światowej
- literatura o tematyce wojennej i kryminalnej ( w szczególności książki Marka Krajewskiego, Ryszarda Ćwirleja i Jo Nesbo)
- turystyka rowerowa (samodzielne organizowanie wyprawy)
- fitness i ćwiczenia siłowe
- literatura o tematyce wojennej i kryminalnej ( w szczególności książki Marka Krajewskiego, Ryszarda Ćwirleja i Jo Nesbo)
- turystyka rowerowa (samodzielne organizowanie wyprawy)
- fitness i ćwiczenia siłowe
Grupy
Praca dolnośląskie
Grupa jest niekomercyjna.
Jej celem jest pomoc wszystkim, którzy:
1. szukają pracownika,
2. szukają pracy,
3. szukają bezpłatnego szkolenia,
4. chcą przekazać informację o bezpłatnym szkoleniu.