Justyna Fałkowicz

Team Leader, IBM Global Services Delivery Centre Polska
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Direct Search Financial Recruiting Human Resources Leadership Development Microsoft Excel Microsoft Office Sourcing Recruitment Process People Management Team building and leadership skills Zarzadzanie ludzmi, team leader, management. Interview Team Leader Management Skills

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

IBM Global Services Delivery Centre Polska
Team Leader
• Taking part in recruitment, hiring process,
• Organizing and coordinating of workload in allocating resources efficiently,
• HR administration tasks,
• Organizing and leading team meetings ,
• Supporting team in people management area ,
• Handling escalations complaints, questions and queries about delivered service where applicable ,
• Delivering business and tool knowledge sessions for team members ,
• Handling questions and queries from the team,
• Managing Team utilization.
IBM Global Services Delivery Centre Polska
Recruitment Partner
• Coordinating high volume recruitment projects,
• Applying expertise to the end to end recruitment life cycle,
• Building and sustaining effective relations with hiring managers and candidates,
• Working with hiring managers of business units to understand immediate and future requirements,
• Determining sourcing strategy, utilizing effective and cost efficient channels,
• Proactively source candidates and conduct pipeline generation,
• Screening CVs according to process,
• Tracking hiring status and handling hiring offers,
• Supporting candidates / new hires till the stage of on-boarding,
• Developing market intelligence on hiring possibilities,
• Participating in Job Fairs and other events to support recruitment.
Adecco Poland
Junior Recruitment Specialist
• Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z potrzebami Klienta z obszaru IT i Finance

• Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych

• Redagowanie ogłoszeń, selekcja i weryfikacja aplikacji, kontakt z kandydatami

• Współpraca z biznesem – stały kontakt z managerami średniego i wyższego szczebla

• Realizacja zadań związanych z procesowaniem zatrudnień

• Sporządzanie raportów zgodnie z obowiązującymi standardami

• Monitoring rynku pracy
Jobman Group Sp. z o.o.
Konsultant ds. Kluczowego Klienta
- prowadzenie rekrutacji stałych dla najważniejszego klienta firmy,
- aktywne poszukiwanie pracowników,
- koordynowanie pracy pracowników,
- badanie i monitoring rynku,
- przygotowywanie profili zawodowych kandydatów,
ogłoszeń, ofert, raportowanie,
- prowadzenie dokumentacji personalnych,
- współpraca i utrzymywanie partnerskich relacji z
kontrahentem.
Jobman Group Sp. z o.o.
Konsultant ds. personalnych
- Realizacja projektów rekrutacyjnych,
- koordynowanie pracy pracowników tymczasowych,
- przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń,
- prowadzenie dokumentacji personalnych,
- współpraca i utrzymywanie partnerskich relacji z kontrahentami.

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia