Umiejętności
Direct Search
Financial Recruiting
Human Resources
Leadership Development
Microsoft Excel
Microsoft Office
Sourcing
Recruitment Process
People Management
Team building and leadership skills
Zarzadzanie ludzmi, team leader, management.
Interview
Team Leader Management Skills
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Team Leader
• Taking part in recruitment, hiring process,
• Organizing and coordinating of workload in allocating resources efficiently,
• HR administration tasks,
• Organizing and leading team meetings ,
• Supporting team in people management area ,
• Handling escalations complaints, questions and queries about delivered service where applicable ,
• Delivering business and tool knowledge sessions for team members ,
• Handling questions and queries from the team,
• Managing Team utilization.
• Organizing and coordinating of workload in allocating resources efficiently,
• HR administration tasks,
• Organizing and leading team meetings ,
• Supporting team in people management area ,
• Handling escalations complaints, questions and queries about delivered service where applicable ,
• Delivering business and tool knowledge sessions for team members ,
• Handling questions and queries from the team,
• Managing Team utilization.
Recruitment Partner
• Coordinating high volume recruitment projects,
• Applying expertise to the end to end recruitment life cycle,
• Building and sustaining effective relations with hiring managers and candidates,
• Working with hiring managers of business units to understand immediate and future requirements,
• Determining sourcing strategy, utilizing effective and cost efficient channels,
• Proactively source candidates and conduct pipeline generation,
• Screening CVs according to process,
• Tracking hiring status and handling hiring offers,
• Supporting candidates / new hires till the stage of on-boarding,
• Developing market intelligence on hiring possibilities,
• Participating in Job Fairs and other events to support recruitment.
• Applying expertise to the end to end recruitment life cycle,
• Building and sustaining effective relations with hiring managers and candidates,
• Working with hiring managers of business units to understand immediate and future requirements,
• Determining sourcing strategy, utilizing effective and cost efficient channels,
• Proactively source candidates and conduct pipeline generation,
• Screening CVs according to process,
• Tracking hiring status and handling hiring offers,
• Supporting candidates / new hires till the stage of on-boarding,
• Developing market intelligence on hiring possibilities,
• Participating in Job Fairs and other events to support recruitment.
Junior Recruitment Specialist
• Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z potrzebami Klienta z obszaru IT i Finance
• Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
• Redagowanie ogłoszeń, selekcja i weryfikacja aplikacji, kontakt z kandydatami
• Współpraca z biznesem – stały kontakt z managerami średniego i wyższego szczebla
• Realizacja zadań związanych z procesowaniem zatrudnień
• Sporządzanie raportów zgodnie z obowiązującymi standardami
• Monitoring rynku pracy
• Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
• Redagowanie ogłoszeń, selekcja i weryfikacja aplikacji, kontakt z kandydatami
• Współpraca z biznesem – stały kontakt z managerami średniego i wyższego szczebla
• Realizacja zadań związanych z procesowaniem zatrudnień
• Sporządzanie raportów zgodnie z obowiązującymi standardami
• Monitoring rynku pracy
Konsultant ds. Kluczowego Klienta
- prowadzenie rekrutacji stałych dla najważniejszego klienta firmy,
- aktywne poszukiwanie pracowników,
- koordynowanie pracy pracowników,
- badanie i monitoring rynku,
- przygotowywanie profili zawodowych kandydatów,
ogłoszeń, ofert, raportowanie,
- prowadzenie dokumentacji personalnych,
- współpraca i utrzymywanie partnerskich relacji z
kontrahentem.
- aktywne poszukiwanie pracowników,
- koordynowanie pracy pracowników,
- badanie i monitoring rynku,
- przygotowywanie profili zawodowych kandydatów,
ogłoszeń, ofert, raportowanie,
- prowadzenie dokumentacji personalnych,
- współpraca i utrzymywanie partnerskich relacji z
kontrahentem.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia