Umiejętności
Microsoft Office
PŁATNIK
Prawo jazdy kat B
kodeks pracy
Ustawa o Rachunkowości
Rewizor GT
Subiekt GT,
znajomość przepisów BHP
Sekretariat (program)
ordynacja podatkowa
Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych
Ustawa o VAT
fama pro
ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych
Pierwsza Pomoc
Mała Księgowość "Rzeczpospolitej"
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
migowy
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. kadr i płac
Zakład Ogólno-budowlany
- sporządzanie list płac
- sporządzanie dokumentacji pracowniczej
- przygotowanie dokumentacji w programie PŁATNIK
- współpraca z pracownikami i klientami
- zarządzanie pocztą
- tworzenie dokumentacji finansowej i księgowej
- obsługa programu Mała Rzeczpospolitej
- współpraca z ZUS
- współpraca z Urzędem Skarbowym
- tworzenie dokumentów do Urzędu Skarbowego: JPK VAT, PIT-4R, VAT7/7K, PIT-11,PIT-36
- obsługa biura
- kontakt z kontrahentami
- sporządzanie dokumentacji pracowniczej
- przygotowanie dokumentacji w programie PŁATNIK
- współpraca z pracownikami i klientami
- zarządzanie pocztą
- tworzenie dokumentacji finansowej i księgowej
- obsługa programu Mała Rzeczpospolitej
- współpraca z ZUS
- współpraca z Urzędem Skarbowym
- tworzenie dokumentów do Urzędu Skarbowego: JPK VAT, PIT-4R, VAT7/7K, PIT-11,PIT-36
- obsługa biura
- kontakt z kontrahentami
specjalista ds. finansowych
Centrum Kształcenia Lider
Specjalista ds. finansowych, merytorycznych, koordynator projektu
przy projekcie pn. „Aktywizacja zawodowa na terenie powiatu gnieźnieńskiego, wrzesińskiego i wągrowieckiego, poprzez staże, szkolenia i kursy” w ramach WRPO 2014-2020, Nr RPWP.06.02.00-30-0177/15:
- tworzenie dokumentacji do projektu
- tworzenie dokumentacji finansowej
- opracowanie faktur pod względem rachunkowym, merytorycznym
- rozliczenie finansowe projektu
- obsługa projektu
- tworzenie zapytań ofertowych
- publikowanie zapytań ofertowych w bazie konkurencyjności i jego opracowanie
- tworzenie protokołów wyboru wykonawców, komisji projektowej itd.
- tworzenie i opracowanie postępu finansowego
- tworzenie i opracowanie postępu rzeczowego
- wprowadzanie danych do Monitoringu i jego aktualizacja
- zarządzanie personelem projektu, dokumentacja zgodna z wytycznymi
- opracowanie wniosku o płatność zgodnie z wytycznymi
- promocja projektu
- rekrutacja projektu - opracowanie dokumentów rekrutacyjnych
- tworzenie harmonogramów finansowych
- obsługa programu SL
- obsługa programu LSI
- kontakt z Instytucją Pośredniczącą dotyczący bieżącej realizacji Projektu
- współudział w obliczaniu wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektu,
koordynacja, monitoring oraz kontrola działań związanych z realizacją Projektu,
- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji Projektu wynikających z obowiązujących przepisów, wytycznych oraz innych dokumentów i zaleceń Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej,
przy projekcie pn. „Aktywizacja zawodowa na terenie powiatu gnieźnieńskiego, wrzesińskiego i wągrowieckiego, poprzez staże, szkolenia i kursy” w ramach WRPO 2014-2020, Nr RPWP.06.02.00-30-0177/15:
- tworzenie dokumentacji do projektu
- tworzenie dokumentacji finansowej
- opracowanie faktur pod względem rachunkowym, merytorycznym
- rozliczenie finansowe projektu
- obsługa projektu
- tworzenie zapytań ofertowych
- publikowanie zapytań ofertowych w bazie konkurencyjności i jego opracowanie
- tworzenie protokołów wyboru wykonawców, komisji projektowej itd.
- tworzenie i opracowanie postępu finansowego
- tworzenie i opracowanie postępu rzeczowego
- wprowadzanie danych do Monitoringu i jego aktualizacja
- zarządzanie personelem projektu, dokumentacja zgodna z wytycznymi
- opracowanie wniosku o płatność zgodnie z wytycznymi
- promocja projektu
- rekrutacja projektu - opracowanie dokumentów rekrutacyjnych
- tworzenie harmonogramów finansowych
- obsługa programu SL
- obsługa programu LSI
- kontakt z Instytucją Pośredniczącą dotyczący bieżącej realizacji Projektu
- współudział w obliczaniu wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektu,
koordynacja, monitoring oraz kontrola działań związanych z realizacją Projektu,
- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji Projektu wynikających z obowiązujących przepisów, wytycznych oraz innych dokumentów i zaleceń Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej,
Koordynator projektu
Centrum Kształcenia Lider
Specjalista ds. finansowych, merytorycznych
przy projekcie pn. „Szkolenia podnoszące kompetencje językowe i TIK osób powyżej 24 roku życia w powiecie gnieźnieńskim, średzkim i wrzesińskim”, w ramach WRPO 2014-2020:
- tworzenie dokumentacji do projektu
- tworzenie dokumentacji finansowej
- opracowanie faktur pod względem rachunkowym, merytorycznym
- rozliczenie finansowe projektu
- obsługa projektu
- tworzenie zapytań ofertowych
- publikowanie zapytań ofertowych w bazie konkurencyjności i jego opracowanie
- tworzenie protokołów wyboru wykonawców, komisji projektowej itd.
- tworzenie i opracowanie postępu finansowego
- tworzenie i opracowanie postępu rzeczowego
- wprowadzanie danych do Monitoringu i jego aktualizacja
- zarządzanie personelem projektu, dokumentacja zgodna z wytycznymi
- opracowanie wniosku o płatność zgodnie z wytycznymi
- promocja projektu
- rekrutacja projektu - opracowanie dokumentów rekrutacyjnych
- tworzenie harmonogramów finansowych
- obsługa programu SL
- obsługa programu LSI
- kontakt z Instytucją Pośredniczącą dotyczący bieżącej realizacji Projektu
- współudział w obliczaniu wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektu,
koordynacja, monitoring oraz kontrola działań związanych z realizacją Projektu,
- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji Projektu wynikających z obowiązujących przepisów, wytycznych oraz innych dokumentów i zaleceń Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej,
przy projekcie pn. „Szkolenia podnoszące kompetencje językowe i TIK osób powyżej 24 roku życia w powiecie gnieźnieńskim, średzkim i wrzesińskim”, w ramach WRPO 2014-2020:
- tworzenie dokumentacji do projektu
- tworzenie dokumentacji finansowej
- opracowanie faktur pod względem rachunkowym, merytorycznym
- rozliczenie finansowe projektu
- obsługa projektu
- tworzenie zapytań ofertowych
- publikowanie zapytań ofertowych w bazie konkurencyjności i jego opracowanie
- tworzenie protokołów wyboru wykonawców, komisji projektowej itd.
- tworzenie i opracowanie postępu finansowego
- tworzenie i opracowanie postępu rzeczowego
- wprowadzanie danych do Monitoringu i jego aktualizacja
- zarządzanie personelem projektu, dokumentacja zgodna z wytycznymi
- opracowanie wniosku o płatność zgodnie z wytycznymi
- promocja projektu
- rekrutacja projektu - opracowanie dokumentów rekrutacyjnych
- tworzenie harmonogramów finansowych
- obsługa programu SL
- obsługa programu LSI
- kontakt z Instytucją Pośredniczącą dotyczący bieżącej realizacji Projektu
- współudział w obliczaniu wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektu,
koordynacja, monitoring oraz kontrola działań związanych z realizacją Projektu,
- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji Projektu wynikających z obowiązujących przepisów, wytycznych oraz innych dokumentów i zaleceń Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej,
Asystentka dyrektora
-obsługa biura
- zarządzanie obiegiem dokumentów
- przygotowywanie raportów i korespondencji biznesowej
- organizowanie podróży służbowych i spotkań biznesowych
- opracowywanie materiałów
- tworzenie i opracowywanie dokumentacji przetargowej
- zarządzanie kadrą lektorską
- tworzenie wynagrodzeń i ich wypłata
- tworzenie planów i harmonogramów
- zarządzanie obiegiem dokumentów
- przygotowywanie raportów i korespondencji biznesowej
- organizowanie podróży służbowych i spotkań biznesowych
- opracowywanie materiałów
- tworzenie i opracowywanie dokumentacji przetargowej
- zarządzanie kadrą lektorską
- tworzenie wynagrodzeń i ich wypłata
- tworzenie planów i harmonogramów
Trener/Szkoleniowiec
Szkoleniowiec/Trener kursu „Pracownik administracyjno- biurowy dla uczestników MCK Gniezno w wymiarze 56 h:
- wprowadzenie uczestników w tematykę zawodu
- zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodne z zawodem "Pracownik administracyjno - biurowy"
- przygotowanie uczestników do egzaminu końcowego
- wprowadzenie uczestników w tematykę zawodu
- zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodne z zawodem "Pracownik administracyjno - biurowy"
- przygotowanie uczestników do egzaminu końcowego
Trener/Szkoleniowiec
Szkoleniowiec/ Trener w ramach projektu „ Własna firma jest szansą na rynku pracy – II edycja”, w ramach EFS pomoc w rozliczaniu dotacji unijnej dla uczestników projektu, m.in:
- prawidłowe rozliczenie działalności gospodarczej
- wypełnienie dokumentacji finansowej
- wprowadzenie uczestników w tematykę rozliczenia własnej działalności gospodarczej zgodnie z wytycznymi
- prawidłowe rozliczenie działalności gospodarczej
- wypełnienie dokumentacji finansowej
- wprowadzenie uczestników w tematykę rozliczenia własnej działalności gospodarczej zgodnie z wytycznymi
specjalista ds. merytorycznych
Specjalista ds. finansowych, merytorycznych przy projekcie pn ”Kształć się ustawicznie”
w ramach EFS 2007-2013:
tworzenie dokumentacji do projektu
- tworzenie dokumentacji finansowej
- opracowanie faktur pod względem rachunkowym, merytorycznym
- rozliczenie finansowe projektu
- obsługa projektu
- tworzenie zapytań ofertowych
- publikowanie zapytań ofertowych w bazie konkurencyjności i jego opracowanie
- tworzenie protokołów wyboru wykonawców, komisji projektowej itd.
- tworzenie i opracowanie postępu finansowego
- tworzenie i opracowanie postępu rzeczowego
- wprowadzanie danych do PEFS i jego aktualizacja
- zarządzanie personelem projektu, dokumentacja zgodna z wytycznymi
- opracowanie wniosku o płatność zgodnie z wytycznymi
- promocja projektu
- rekrutacja projektu - opracowanie dokumentów rekrutacyjnych
- tworzenie harmonogramów finansowych
- kontakt z Instytucją Pośredniczącą dotyczący bieżącej realizacji Projektu
- współudział w obliczaniu wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektu,
koordynacja, monitoring oraz kontrola działań związanych z realizacją Projektu,
- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji Projektu wynikających z obowiązujących przepisów, wytycznych oraz innych dokumentów i zaleceń Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej,
w ramach EFS 2007-2013:
tworzenie dokumentacji do projektu
- tworzenie dokumentacji finansowej
- opracowanie faktur pod względem rachunkowym, merytorycznym
- rozliczenie finansowe projektu
- obsługa projektu
- tworzenie zapytań ofertowych
- publikowanie zapytań ofertowych w bazie konkurencyjności i jego opracowanie
- tworzenie protokołów wyboru wykonawców, komisji projektowej itd.
- tworzenie i opracowanie postępu finansowego
- tworzenie i opracowanie postępu rzeczowego
- wprowadzanie danych do PEFS i jego aktualizacja
- zarządzanie personelem projektu, dokumentacja zgodna z wytycznymi
- opracowanie wniosku o płatność zgodnie z wytycznymi
- promocja projektu
- rekrutacja projektu - opracowanie dokumentów rekrutacyjnych
- tworzenie harmonogramów finansowych
- kontakt z Instytucją Pośredniczącą dotyczący bieżącej realizacji Projektu
- współudział w obliczaniu wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektu,
koordynacja, monitoring oraz kontrola działań związanych z realizacją Projektu,
- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji Projektu wynikających z obowiązujących przepisów, wytycznych oraz innych dokumentów i zaleceń Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej,
Szkolenia i kursy
wrzesień 2017r. Certyfikat: Auditor wewnętrzny system zarządzania bezpieczeństwem i higieną
pracy wg norm PN-N 18001:2004, PN-N 18011:2006 (WSL Poznań)
wrzesień 2017r. Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (WSL Poznań)
sierpień 2011r. Prawo pracy w MŚP (Akademia PARP)
kwiecień 2012r. Podatek VAT 2011 (Akademia PARP)
maj 2013 r. Biznesplan (Akademia PARP)
marzec 2014r. Podatkowa księga przychodów i rozchodów (Akademia PARP)
pracy wg norm PN-N 18001:2004, PN-N 18011:2006 (WSL Poznań)
wrzesień 2017r. Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (WSL Poznań)
sierpień 2011r. Prawo pracy w MŚP (Akademia PARP)
kwiecień 2012r. Podatek VAT 2011 (Akademia PARP)
maj 2013 r. Biznesplan (Akademia PARP)
marzec 2014r. Podatkowa księga przychodów i rozchodów (Akademia PARP)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
BHP/Ochrona środowiska
Inne
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Finanse/Ekonomia
Księgowość