Justyna Drzewiecka

Asystentka dyrektora, Centrum Kształcenia Lider
Gniezno, wielkopolskie

Umiejętności

Microsoft Office PŁATNIK Prawo jazdy kat B kodeks pracy Ustawa o Rachunkowości Rewizor GT Subiekt GT, znajomość przepisów BHP Sekretariat (program) ordynacja podatkowa Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych Ustawa o VAT fama pro ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych Pierwsza Pomoc Mała Księgowość "Rzeczpospolitej"

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
migowy
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

TEB Edukacja Sp. z o.o.
nauczyciel przedmiotów zawodowych
- nauczanie uczniów klas technikum przedmiotu "Działalność gospodarcza"
Logo
Specjalista ds. kadr i płac
Zakład Ogólno-budowlany
- sporządzanie list płac
- sporządzanie dokumentacji pracowniczej
- przygotowanie dokumentacji w programie PŁATNIK
- współpraca z pracownikami i klientami
- zarządzanie pocztą
- tworzenie dokumentacji finansowej i księgowej
- obsługa programu Mała Rzeczpospolitej
- współpraca z ZUS
- współpraca z Urzędem Skarbowym
- tworzenie dokumentów do Urzędu Skarbowego: JPK VAT, PIT-4R, VAT7/7K, PIT-11,PIT-36
- obsługa biura
- kontakt z kontrahentami
Logo
specjalista ds. finansowych
Centrum Kształcenia Lider
Specjalista ds. finansowych, merytorycznych, koordynator projektu
przy projekcie pn. „Aktywizacja zawodowa na terenie powiatu gnieźnieńskiego, wrzesińskiego i wągrowieckiego, poprzez staże, szkolenia i kursy” w ramach WRPO 2014-2020, Nr RPWP.06.02.00-30-0177/15:
- tworzenie dokumentacji do projektu
- tworzenie dokumentacji finansowej
- opracowanie faktur pod względem rachunkowym, merytorycznym
- rozliczenie finansowe projektu
- obsługa projektu
- tworzenie zapytań ofertowych
- publikowanie zapytań ofertowych w bazie konkurencyjności i jego opracowanie
- tworzenie protokołów wyboru wykonawców, komisji projektowej itd.
- tworzenie i opracowanie postępu finansowego
- tworzenie i opracowanie postępu rzeczowego
- wprowadzanie danych do Monitoringu i jego aktualizacja
- zarządzanie personelem projektu, dokumentacja zgodna z wytycznymi
- opracowanie wniosku o płatność zgodnie z wytycznymi
- promocja projektu
- rekrutacja projektu - opracowanie dokumentów rekrutacyjnych
- tworzenie harmonogramów finansowych
- obsługa programu SL
- obsługa programu LSI
- kontakt z Instytucją Pośredniczącą dotyczący bieżącej realizacji Projektu
- współudział w obliczaniu wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektu,
koordynacja, monitoring oraz kontrola działań związanych z realizacją Projektu,
- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji Projektu wynikających z obowiązujących przepisów, wytycznych oraz innych dokumentów i zaleceń Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej,
Logo
Koordynator projektu
Centrum Kształcenia Lider
Specjalista ds. finansowych, merytorycznych
przy projekcie pn. „Szkolenia podnoszące kompetencje językowe i TIK osób powyżej 24 roku życia w powiecie gnieźnieńskim, średzkim i wrzesińskim”, w ramach WRPO 2014-2020:
- tworzenie dokumentacji do projektu
- tworzenie dokumentacji finansowej
- opracowanie faktur pod względem rachunkowym, merytorycznym
- rozliczenie finansowe projektu
- obsługa projektu
- tworzenie zapytań ofertowych
- publikowanie zapytań ofertowych w bazie konkurencyjności i jego opracowanie
- tworzenie protokołów wyboru wykonawców, komisji projektowej itd.
- tworzenie i opracowanie postępu finansowego
- tworzenie i opracowanie postępu rzeczowego
- wprowadzanie danych do Monitoringu i jego aktualizacja
- zarządzanie personelem projektu, dokumentacja zgodna z wytycznymi
- opracowanie wniosku o płatność zgodnie z wytycznymi
- promocja projektu
- rekrutacja projektu - opracowanie dokumentów rekrutacyjnych
- tworzenie harmonogramów finansowych
- obsługa programu SL
- obsługa programu LSI
- kontakt z Instytucją Pośredniczącą dotyczący bieżącej realizacji Projektu
- współudział w obliczaniu wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektu,
koordynacja, monitoring oraz kontrola działań związanych z realizacją Projektu,
- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji Projektu wynikających z obowiązujących przepisów, wytycznych oraz innych dokumentów i zaleceń Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej,
FREEDOM - Kursy Językowe
Asystentka dyrektora
-obsługa biura
- zarządzanie obiegiem dokumentów
- przygotowywanie raportów i korespondencji biznesowej
- organizowanie podróży służbowych i spotkań biznesowych
- opracowywanie materiałów
- tworzenie i opracowywanie dokumentacji przetargowej
- zarządzanie kadrą lektorską
- tworzenie wynagrodzeń i ich wypłata
- tworzenie planów i harmonogramów
FREEDOM - Kursy Językowe
Trener/Szkoleniowiec
Szkoleniowiec/Trener kursu „Pracownik administracyjno- biurowy dla uczestników MCK Gniezno w wymiarze 56 h:
- wprowadzenie uczestników w tematykę zawodu
- zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodne z zawodem "Pracownik administracyjno - biurowy"
- przygotowanie uczestników do egzaminu końcowego
FREEDOM - Kursy Językowe
Trener/Szkoleniowiec
Szkoleniowiec/ Trener w ramach projektu „ Własna firma jest szansą na rynku pracy – II edycja”, w ramach EFS pomoc w rozliczaniu dotacji unijnej dla uczestników projektu, m.in:
- prawidłowe rozliczenie działalności gospodarczej
- wypełnienie dokumentacji finansowej
- wprowadzenie uczestników w tematykę rozliczenia własnej działalności gospodarczej zgodnie z wytycznymi
FREEDOM - Kursy Językowe
Koordynator projektu
Koordynator realizujący zadania w ramach projektu współfinansowanego z EFS dla Urzędu Miasta Gniezno pt. „Gnieźnieńskie przedszkola bliżej dzieci – bez barier w szeroki świat”
FREEDOM - Kursy Językowe
specjalista ds. merytorycznych
Specjalista ds. finansowych, merytorycznych przy projekcie pn ”Kształć się ustawicznie”
w ramach EFS 2007-2013:
tworzenie dokumentacji do projektu
- tworzenie dokumentacji finansowej
- opracowanie faktur pod względem rachunkowym, merytorycznym
- rozliczenie finansowe projektu
- obsługa projektu
- tworzenie zapytań ofertowych
- publikowanie zapytań ofertowych w bazie konkurencyjności i jego opracowanie
- tworzenie protokołów wyboru wykonawców, komisji projektowej itd.
- tworzenie i opracowanie postępu finansowego
- tworzenie i opracowanie postępu rzeczowego
- wprowadzanie danych do PEFS i jego aktualizacja
- zarządzanie personelem projektu, dokumentacja zgodna z wytycznymi
- opracowanie wniosku o płatność zgodnie z wytycznymi
- promocja projektu
- rekrutacja projektu - opracowanie dokumentów rekrutacyjnych
- tworzenie harmonogramów finansowych
- kontakt z Instytucją Pośredniczącą dotyczący bieżącej realizacji Projektu
- współudział w obliczaniu wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektu,
koordynacja, monitoring oraz kontrola działań związanych z realizacją Projektu,
- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji Projektu wynikających z obowiązujących przepisów, wytycznych oraz innych dokumentów i zaleceń Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej,

Szkolenia i kursy

wrzesień 2017r. Certyfikat: Auditor wewnętrzny system zarządzania bezpieczeństwem i higieną
pracy wg norm PN-N 18001:2004, PN-N 18011:2006 (WSL Poznań)
wrzesień 2017r. Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej (WSL Poznań)
sierpień 2011r. Prawo pracy w MŚP (Akademia PARP)
kwiecień 2012r. Podatek VAT 2011 (Akademia PARP)
maj 2013 r. Biznesplan (Akademia PARP)
marzec 2014r. Podatkowa księga przychodów i rozchodów (Akademia PARP)

Edukacja

Logo
Przygotowanie pedagogiczne, studia podyplomowe
Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Gnieźnie
Logo
Bezpieczeństwo i Higiena Pracy - Menadżer BHP, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu
Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Rachunkowość przedsiębiorstw, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Rachunkowości we Wrześni

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
BHP/Ochrona środowiska
Inne
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Finanse/Ekonomia
Księgowość

Grupy

Wyższa Szkoła Logistyki
Wyższa Szkoła Logistyki
Wyższa Szkoła Logistyki